Reklamy někdy umí nejlépe vystihnout nálady ve společnosti.
Bez médií bychom o mnohých problémech ani netušili. I když momentálně čelíme obrovskému problému v podobě klimatických změn, množství lidí po celém světě se o problematiku nejenže nezajímá, ale ani nevěří v její existenci. Nejen klimatické změny, ale i mezilidské vztahy v naší společnosti by si zasloužily výraznou reformaci, protože se k sobě často chováme nevhodně.
Rodiny zažívají domácí násilí, děti zůstávají na celý život psychicky ovlivněny tragédiemi, které musí neustále sledovat, a podobně. Je třeba, abychom se začali více zajímat o dění kolem sebe, ověřovat si fakta a dávat pozor na sebe i své blízké a přitom se stali změnou, kterou bychom ve světě chtěli vidět.
Namísto odhození odpadků přímo na zem bychom je měli vyhodit do odpadkového koše a ještě je i třídit, abychom naší planetě svou troškou pomohli. Následující reklamy mohou sloužit jako výstraha pro lidstvo, že ještě není příliš pozdě jednat.