Zpěvák z boybandu si do svého životopisu může připsat profesi high fashion model.
Světoznámé módní značky se snaží každý rok přicházet s lepšími a originálnějšími kampaněmi, aby zaujaly širokou veřejnost. Ve svých reklamách často využívají nahotu a erotiku, různé filmové efekty nebo zajímavé lidi, kteří budou šokovat. Často jsou to správně zvolené osobnosti, které kolem kampaně udělají největší rozruch. Momentálně se to podařilo 24letému zpěvákovi, herci a nově i modelovi, Harrymu Stylesovi.
Harry začal svou kariéru v chlapecké skupině One Direction. Když skupina po pěti letech společného působení ohlásila přestávku, Harry pokračoval v sólové kariéře, a dokonce si zahrál i v oscarovém filmu Dunkirk. Přechodem na sólovou kariéru Harry nezměnil jen styl hudby z popové na jemně rockovou.
Výraznou změnou prošel i jeho šatník. Obyčejné džíny a bílá trička vyměnil za barevné a květinové obleky, které jsou typické zejména pro italskou značku Gucci. Právě kreativní ředitel této značky vytvořil několik speciálně upravených kousků přesně pro zpěvákovy potřeby.
Harrymu jednoduše Gucci sekne, a tak z něj udělali tvář nejnovější kampaně Gucci Tailoring. Fámy o oficiální spolupráci zpěváka a světoznámé značky kolovaly ještě v březnu, když internet obletěly fotky z focení. Gucci následně na svůj profil na Instagram přidalo fotku ze zákulisí, na níž fanoušci díky tetování poznali právě Harryho Stylese. Kampaň oficiálně spatřila světlo světa 2. června a fotky jsou více než zajímavé.
Na jedné z fotek Harry pózuje v místním fish and chips obchodě se slepicí, zatímco má na sobě oblečenou bundu New Marseille s vyšívaným límcem. Na druhé oficiální fotce si vychutnává rybu a hranolky v luxusním šedém obleku a zelené kostkované šále. Společnost mu tentokrát dělá pejsek.
Kampaň nafotil Glen Luchford a o režii se postaral Christopher Simmonds. Kolekci navrhl již zmíněný kreativní ředitel Gucci, Alessandro Michele, který si tuto pozici drží od roku 2015.