Zdá se ti něco podobného pravděpodobné?
Kontroverze kolem nejnovější marvelovky Captain Marvel neutichá ani po premiéře. Právě naopak. Internetem se totiž začala šířit vyjádření, která tvrdí, že Disney utrácí velké množství peněz na umělé zvýšení popularity filmu. To mají údajně dosáhnout odkupem lístků na jednotlivá promítání.
Uživatelé na sociálních sítích píší o zážitcích z prázdných kinosálů. V těchto případech ale nemělo jít o to, že by o snímek nebyl zájem. Místa totiž byla rezervovaná, ale nakonec na ně nikdo nepřišel. Jeden z manažerů nejmenovaného kinosálu podle uživatelského profilu Just Pelé něco podobného za 20 let v oboru ještě nezažil.
The #CaptainMarvel report from my local theater is SHOCKING. Out of 22 showings on Thurs, Fri, Sat, there were >570 EMPTY SEATS from advance ticket buyers WHO NEVER SHOWED UP, while on Sunday there were only 4 no-shows for the movie ALL DAY. @DDayCobra @YellowFlashGuy @Timcast https://t.co/s2VcO9c2b5
— Just Pelé (@Just_Pele) March 12, 2019
The manager claimed he'd never seen anything like this in >20 years. 100s and 100s of tickets were purchased online but the buyers never arrived to watch the film. AFAIC, the box office totals for #CaptainMarvel are fake, with Disney, or a partner, padding the numbers. @Timcast
— Just Pelé (@Just_Pele) March 12, 2019
What is going on here? pic.twitter.com/K2DNllrlxx
— Jack Posobiec ☘ (@JackPosobiec) March 10, 2019
Portál BoundingIntoComics přišel s informací od jednoho z manažerů kina, který požadoval zůstat v anonymitě. Ten prozradil, že na každé promítání od čtvrtka do soboty nepřišlo 25 lidí. Tuto situaci označil za abnormální, protože když už si lidé zaplatí, v drtivé většině případů se nakonec na film samozřejmě dostaví.
Absenci přesně 25 lidí na každé představení označil za statisticky nemožnou. „Řekl bych, že se někdo snaží, aby prodej lístků vypadal lépe než ve skutečnosti,“ prohlásil pro BoundingIntoComics.
Názory na kupování lístků studiem se velmi různí. Zahraniční fóra jsou v současné době plné komentářů, které se snaží podpořit jednu či druhou stranu. Někteří tvrdí, že podobné riskování by si studio určitě nedovolilo a tvrzení ohledně kupování lístků označili za konspirační. Jiní si ale stojí za tím, že se něco podobného opravdu mohlo udát.