Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Čtvrtek 21. 11. 2019 svátek má Albert

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
2
Dominik Vetrák
24. březen 2019, 18:37

Psychologický horor Us ovládl americká kina a sesadil z trůnu Captain Marvel (Box Office)

Jordan Peele má na kontě další hororový hit.

Dominik Vetrák
24. březen 2019, 18:37
Psychologický horor Us ovládl americká kina a sesadil z trůnu Captain Marvel (Box Office)
Zdroj: Universal
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Captain Marvel po 3 týdnech padla z prvního místa Box Office. Až tak velkým hitem je Us v USA a Kanadě. Film kromě domácího prostředí premiéroval ve 47 zemích světa (česká a slovenská premiéra nás také čeká až tento čtvrtek). O tom, že novinka režiséra Get Out sesadí v USA Carol Danvers nebylo pochyb, ale málokdo asi počítal s tím, že jen za otvírací víkend vydělá krásných 70 milionů dolarů (Get Out otevřelo za 33 milionů dolarů).

 

Snímek má na kontě druhý největší otvírák roku (hned po ženské marvelovce), největší otvírací víkend pro originální horor (překonávajíc tak A Quiet Place a jeho 50 milionů) a také největší otevírací víkend pro originální Rkový film. Ze světa si odnesl zatím 17 milionů dolarů, ale toto číslo ještě výrazně poroste příští víkend. Celosvětově je tak na hranici 87 milionů dolarů.

 

 

Není však pochyb o tom, že právě USA bude tahounem tržeb, kde jsou k filmu shovívavější i tamní kritici. Uvidíme, jak se bude novinka líbit nám. V každém případě, s rozpočtem 20 milionů dolarů (Get Out natočil za 4,5 milionu dolarů) je již nyní jisté, že Peele zase jednou Universalu pár desítek milionů nepochybně vydělá.

 

Na druhé příčce je tedy Captain Marvel, která během třetího promítacího víkendu dokázala přihodit dalších 35 milionů dolarů. V USA má na kontě již 321 milionů dolarů, přičemž celosvětové tržby jsou již za hranicí 910 milionů dolarů

 

 

Co bude následovat poté, se uvidí, protože přijde na řadu Shazam a lidé se už pomalu budou připravovat na Endgame. Pod 1,25–1,30 miliardy ale Captain Marvel určitě nepůjde. Právě příchod Endgame, respektive účast Carol v očekávané týmovce by mohla o její sólový příběh vzbudit další zájem.

 

U MCU člověk prostě nikdy neví. A ono se to dá asi aplikovat na komiksovky obecně. Nakonec, i z úspěchu Aquamana jsou analytici šokováni asi dosud (a my s nimi).

 

Na 3. příčce je animák Wonder Park od Paramountu. Celosvětově má na kontě už 40 milionů dolarů, přičemž až 30 pochází právě z domácího prostředí. Za 10 dní se jedná o slušný výsledek. Čtvrté místo patří Five Feet Apart, romantické komedii, kterou v našich kinech nečekej. Vzhledem k hodnocení to ale asi až taková škoda nebude.

 

 

TOP 5 uzavírá poslední díl trilogie Jak vycvičit draka. Jeho tržby mě ale mírně zaskočily, protože se začaly zpomalovat až příliš brzy a momentálně jsou na hranici 488 milionů dolarů. Půl miliarda padne už za pár dní, ale na první místo to nakonec asi nebude, přestože jsem si po zahajovacím víkendu myslel pravý opak.

 

Dvojka má na kontě 621 milionů dolarů, V kinech se však držela dlouhých 26 týdnů. V každém případě si dovolím tvrdit, že trojka tržby dvojky nepřekoná. Universal však může být celkově spokojený, protože jim i tato část vydělá slušné peníze.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny, (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

* Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N Us $70,250,000 N $86,950,000 2.
2. 1. Captain Marvel $35,021,000 -48.5% $910,298,835 1.
3. 2. Wonder Park $9,000,000 -43.2% $39,677,304 1.
4. 3. Five Feet Apart $8,750,000 -33.7% $466,543,095 4.
5. 4.  How To Train Your Dragon 3

$6,533,000

-29.6%

$488,052,630

3.
6. 5.  Madea’s Family Funeral $4,500,000

-42.6%

$66,812,151* 1.
7. 18. Gloria Bell $1,802,500 +394.5% $3,027,493* 1.
8. 6. No Manches Frida 2 $1,780,000 -53.5% $6,626,279* 6.
9. 8. The Lego Movie 2 $1,125,000 -47.7% $179,528,550 5.
10.  9. Alita: Battle Angel $1,015,000 -46.6% $399,866,842 18.
 
 
Ohodnoť článek
3
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.