Dva gymnazisté z Frýdlantu nad Ostravicí měli nápad, s jehož realizací jim měly pomoc letní festivaly. Koronavirus jim to sice neumožnil, ale mladí podnikatelé se jen tak snadno nevzdávají.
Kampaň #DIKYTOBE můžeme realizovat díky předplatitelům REFRESHER+, pokud ji chceš podpořit, předplatné si můžeš zakoupit tady. Návod, jak poslat tip na podnik najdeš tady.
Kondomy SKILD vznikly jako soutěžní projekt do programu Soutěž & Podnikej, ze kterého se vyvinul koncept, který měl pomoci. Zakladatelé František Miroslav Škola a Lukáš
Valas chtěli poslat 50 000 prezervativů do Jižního Súdánu potřebným. Místo příprav na venkovní akce pro spoustu lidí je ale potkala karanténa, v níž museli vymyslet jiný podnikatelský model, jak svou vizi uskutečnit.
Lukáš Valas po vyhlášení soutěže Soutěž & Podnikej
Za vznikem stála kniha
Vzniku firmy SKILD corporation předcházelo přečtení knihy. „František během prázdnin četl knihu Faktomluva od Hanse Roslinga, kde se o Africe mluví jako o trhu s velkým, nevyužitým potenciálem. Původní myšlenka distribuovat prezervativy do Afriky však narazila na to, že tam nikoho neznáme a její provedení by proto bylo obtížné,“ říká společník zakladatelů David Karkoška, který se s dalším gymnazistou Tomášem Vojkůvkou do projektu zapojil.