Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 12. 7. 2020 svátek má Bořek

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Móda - Módní seriál
0
Peter Hlavička
16. červen 2020, 15:59
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Zloděje, kteří rabovali během protestů v USA, hledají majitelé obchodů přes bazary a resell platformy

Produkty v hodnotě tisíců dolarů se prodávají za zlomek ceny, ale zloděje čeká nemilé překvapení.

Peter Hlavička
16. červen 2020, 15:59
Zloděje, kteří rabovali během protestů v USA, hledají majitelé obchodů přes bazary a resell platformy
Zdroj: @nycshawncook/Instagram
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Amerika se stále nedostala ze stavu kompletního chaosu a anarchie, který vypukl po vraždě George Floyda. Protesty proti systémovému rasismu se na některých místech proměnily téměř v pouliční válku.

 

Jako by nestačilo, že se celý svět musí vyrovnávat s následky koronaviru, američtí podnikatelé dostali začátkem měsíce další ránu pod pás. Protesty v městech jako Los Angeles, Chicago, Detroit, St. Louis a mnoha dalších s sebou přinesly desítky zraněných a dokonce i několik mrtvých. Ve většině případů tak ulice vypadaly jako z postapokalyptického filmu.

 

V tomto článku se dozvíš:
  • Jaký dopad měly nepokoje v USA na prodejny s oblečením
  • Jak vypadaly tamní obchody po první vlně rabování
  • Zda zamezily online platformy na reselling prodeji ukradeného zboží
  • Které zloděje už se podařilo odhalit

 

 

Příležitost dělá zloděje a kromě šíření myšlenky rasové rovnosti se tak stovky demonstrantů rozhodly bezhlavě rabovat všechny obchody, které za to stály.

 

Kromě prodejen elektroniky, z nichž byli demonstranti ochotni vláčet i televizory s více než jeden a půl metrovou úhlopříčkou, se staly hlavním terčem zejména obchody s luxusním oblečením resp. resell butiky. Těch jsou na území USA desítky a každý z nich měl v nabídce řadu tenisek a oblečení s cenovkami nad 25 tisíc korun.

 

Resell obchod Round Two pred a po rabovaní v Los Angeles.
Resell obchod Round Two pred a po rabovaní v Los Angeles.Zdroj: @roundtwohollywood/Instagram

 

Rabování, resp. souboj demonstrantů s bezpečnostní mříží mohli sledovat diváci americké televize ABC v přímém přenosu z helikoptéry. Právě přes díru ve vedlejší prodejně se dostali zloději i do legendárního obchodu Round Two, který přišel o inventář v hodnotě několika milionů korun.

 

 

Po první vlně nepokojů majitelé zabarikádovali výklad dřevěnými deskami s nápisem „nic tu nezbylo“. Stejný osud jako prodejnu v Los Angeles čekal i prodejnu Round Two ve městě Richmond. Její zdevastované útroby se dokonce podařilo zachytit na kameru.

 

 

Pátrání po zlodějích

Většina demonstrantů měla zodpovědně zakryté horní cesty dýchací rouškou, ale s překrytím poznávacích značek na svých vozidlech si už starosti nedělala. Podobně je netrápilo ani to, že si rabování natáčeli mnozí zúčastnění na smartphony a svými úlovky se dokonce chlubili i na sociálních sítích.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Looters Wall of Shame (@looters_wall_of_shame) on

 

Majitelé obchodů by tak viníky mohli teoreticky identifikovat, ale protože jich byly desítky, je to zbytečné. Ukradené zboží by jim mělo pokrýt pojištění prodejny, ale více než peníze je trápí zejména to, že přišli o své exkluzivní zboží.

 

Resell obchody si totiž zakládají na tom, aby měli ve své nabídce kousky, z nichž existuje na světě jen pár exemplářů. Pokud bylo takové zboží ukradeno, pravděpodobně se jim ho už znovu nepodaří sehnat.

 

Po rabovačkách v USA hľadajú majitelia butikov ukradnutý tovar u resellerov
Zdroj: @cop_o_clock/Instagram
Článek můžeš dočíst jen s aktivním REFRESHER+
VYZKOUŠET BEZPLATNĚ
Kdykoli ho jednoduše zrušíš
Upozorníme tě 2 dny před první platbou
První týden 0 Kč, potom 99.00 Kč měsíčně

Co se dozvíš po odemknutí?

  • Jak reagují na kradené zboží online resell platformy
  • Které zloděje už se podařilo chytit
  • Zda už se prodejci stihli vzpamatovat z nepokojů
  • Jaký dopad bude mít celá tato kauza na módní průmysl.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.