Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 20. 10. 2020 svátek má Vendelín

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Ve spolupráci

Obsah vznikl ve spolupráci se společností Don Lemme.

Co je ve spolupráci?

Jedná se o obsah, který chtěl REFRESHER vytvořit, ale vznikl i díky spolupráci s inzerentem. Inzerent do obsahu nezasahoval vůbec, maximálně poskytl informace, fakta a návrhy na úpravu.

Móda - Oblečení
2
Vojtěch Vanda
7. říjen 2020, 17:29
Čas čtení: 8:23
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Z nuly na 40 milionů. Dominik Nábělek ukazuje, že se tvrdá práce v módním prostředí vyplácí

Nejprve si založil módní e-shop, následně značku Don Lemme. Tvrdá práce vynesla pražskému podnikateli Dominiku Nábělkovi obrat v řádech desítek milionů korun.

Vojtěch Vanda
7. říjen 2020, 17:29
Čas čtení: 8:23
Z nuly na 40 milionů. Dominik Nábělek ukazuje, že se tvrdá práce v módním prostředí vyplácí
Zdroj: Don Lemme
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Celkem 40 milionů korun. To je obrat, který v tomto roce překročí módní značky Stylovej a Don Lemme. A co tyto značky mají společného? Spojuje je teprve čtyřiadvacetiletý podnikatel Dominik Nábělek.


V rozhovoru s ním se dozvíš, proč se rozhodl podnikat, jak se vyvíjel vznik jeho malého impéria s oblečením, a co zapříčinilo to, že dnes podniká s obraty, které přesahují desítky milionů korun.

 

Z nuly na 40 milionů. Podnikatel Dominik Nábělek ukazuje, že mít vlastní fashion brand se vyplácí
Zdroj: Don Lemme

 

 

Mohl bys přiblížit dobu, kdy sis poprvé pohrával s myšlenkou, že bys začal podnikat?Už na střední škole mě bavily příběhy podnikatelů.  Četl jsem různé knihy o byznysu, články
ve Forbesu a chodil jsem na různé přednášky.


Ve třeťáku jsem se dozvěděl, že mí spolužáci založili firmu, která vozila lidi na koncerty do
zahraničí. Připojil jsem s k nim a chvíli to běželo. To bylo první seznámení s reálným
podnikáním.


A od té doby ses připravoval, že budeš podnikatelem? Chytlo tě to?

Nepřipravoval jsem se, ale i když nám nakonec ten projekt krachl a nevyšel, ukázalo mi to
směr, kterým jsem chtěl jít. Takže ano, chytlo mě to, škola mě prostě nebavila.


Takže čím dřív odejít ze školy a dělat si to své, tak tím líp?

Bohužel tenkrát a ani dnes nevidím smysl v tom, abych zůstával ve škole. I přesto jsem však  nastoupil na vysokou školu (obor Podnikání a administrativa), kam jsem se nepřihlásil kvůli titulu, ale abych získal čas a ujasnil si, co vlastně chci dělat.

Jasně. 

Sem tam jsem měl nějakou brigádu, nicméně neměl jsem ani korunu. V té době v zahraničí měla velký hype couple trička King&Queen, tak jsem chytil příležitosti a začal je tisknout s potiskem na míru.

 

Kouzlo bylo v tom, že jsem vybíral předem zálohy, takže jsem nepotřeboval vlastní investici do zboží. Takhle jsem si vydělal pár prvních desítek tisíc korun.

 

Z nuly na 40 milionů. Podnikatel Dominik Nábělek ukazuje, že mít vlastní fashion brand se vyplácí
Zdroj: Don Lemme

Jak tě tedy vůbec napadl projekt Stylovej.cz a jak to vzniklo?

Věděl jsem, že chci skončit s trendovými tričky, a začít dělat něco serióznějšího a
dlouhodobějšího. Měl jsem dva nápady. Agenturu pro zastupování influencerů a e-shop s
pánským oblečením. Agenturu jsem si rozmyslel, protože mi přišlo bližší a zároveň i jednodušší  pracovat s produktem, než s lidmi.


Začal jsem tedy pracovat na e-shopu. Podařilo se mi spojit se s výrobcem, se kterým
spolupracuji dodnes.


Jaké jsou tvé nejranější vzpomínky na moment, kdy jsi e-shop spustil?

Vzpomínám si na to, jak jsem rok a půl dělal všechno sám. Od marketingu přes nákup zboží
až po expedici objednávek. Dělal jsem spoustu věcí zbytečně složitě, například jsem ručně vypisoval adresy na balíky, a podobně. Nejsilnější zážitek z každého dne byl pro mě vždy výlet na poštu s několika plnými IKEA taškami balíků. Pracovnice za přepážkou a lidi ve frontě nebyli mými největšími fanoušky. (smích)

 

Samozřejmě později jsem zjistil, že to šlo celé dělat mnohem jednodušeji a chytřeji. Podobnými chybami jsem se učil a postupně zlepšoval všechny procesy.


Jsi za to rád, že sis tím prošel?

Jsem, protože jsem si tím prošel od samého začátku a vím, co za tím vším stojí. Znám
veškeré detaily, souvislosti, to jak věci fungují. Umožňuje mi to věci zjednodušovat a
zlepšovat, čehož se držím dodnes.

 

Máš v podnikání inspiraci, vzor?

Největší inspirací mi je moje přítelkyně, která mi ukázala, jak se pořádně maká od rána do
noci, a jaká je daň za úspěch. Ona je ukázka toho, že čas vždycky ukáže, kdo propařil
víkendy, zatímco druhý makal na svém snu.


Abych to upřesnil, tak ona je majitelkou jednoho z nejlepších dámských e-shopů v Česku a na Slovensku. Velký vzor mám také v mamce, která mě naučila se nikdy nevzdávat. Jinak obecně inspiraci a motivaci čerpám z různých knížek, podcastů a od úspěšných lidí, se kterými se pravidelně setkávám v uzavřené skupině podnikatelů.

 

 

V čem je tvůj e-shop, oproti ostatním, unikátní?

Asi tě nepřekvapím, ale naším hlavním cílem je mít kvalitní produkty za dobré ceny. To
samé samozřejmě říká spousta dalších firem, ale málokdo to cítí jako závazek. My zákazníky nepodceňujeme a nemyslíme si, že by nepoznali, že jím neposíláme dobré produkty. Chceme, aby naše oblečení nosili rádi.


Co bych ale vypíchnul, je jeden z největších výběrů džín různých střihů a designů. Jsem si
skoro jistý, že není nikdo, kdo by si nevybral. Moje zkušenost je taková, že ten, kdo si u nás jednou pořídil džíny, tak se prakticky vždycky vrátil a nakoupil znovu.


Obrovskou přidanou hodnotou je pro naše zákazníky skutečnost, že produkty, které
nabízíme, koupíš v Česku a Slovensku pouze u nás, protože jsme jejich výhradní distributoři. A co si budeme povídat, potkat někoho na ulici ve stejném oblečení, není žádný šlágr. Proto
všechny naše produkty nabízíme jen v omezeném počtu kusů a už je nikdy nedoplňujeme.


Od jiných obchodů se také odlišujeme tím, že nám čtyři roční období nic neříkají, a proto pouštíme nové kolekce do prodeje každý týden. Rychlé doručení, prodloužená doba na vrácení a dobré služby nevnímáme jako unikát, ale jako náš standard. Jak jsem na vlastní kůži zjistil, ne každý e-shop chápe, že na prvním místě musí být vždy zákazník.

 

Z nuly na 40 milionů. Podnikatel Dominik Nábělek ukazuje, že mít vlastní fashion brand se vyplácí
Zdroj: Don Lemme


Na co by člověk, který si chce založit podobný e-shop, jako máš ty, neměl nikdy zapomenout?

Jedinečný produkt, dlouhodobý potenciál a odhodlání. Tohle jsou tři věci, nad kterými bych se, pokud bych teď začínal s novým projektem, pořádně zamyslel.

 

Zamyslel bych se nad tím, jestli opravdu mám tak dobrý produkt, za kterým si mohu hrdě stát, a zda jej budu schopen prodávat i za několik let. Což je ostatně i důvod, proč jsem ukončil byznys s couple tričky.


Pokud si nejsi jistý, že tomu dokážeš obětovat všechno, včetně volných víkendů, dovolených
a peněz, raději ani nezačínej. Jestli tvůj nápad tyto dva body splňuje a jsi ochotný tomu dát vše, neváhej ani vteřinu a jdi do toho naplno. Nebudeš litovat.


Vzpomeneš si na nějaké chyby, které jsi během budování Stylovej.cz udělal? 

První a největší chybou byla ta, že jsem dostatečně nevěřil tomu, že to bude mít úspěch. S tím souvisí i to, že mě ani nenapadlo, že bychom mohli expandovat do jiných zemí. Přitom dnes jsme už ve čtyřech zemích. Z toho důvodu jsem krátkozrace zvolil český název Stylovej, který je dobrý pro náš trh, ale ne pro zahraniční.


Jak už jsem zmiňoval, ostatní chyby nás spíš posunuly, než aby nám uškodily. Já i celý můj tým chyby vnímáme jako příležitost se zlepšit. Neumím si představit nic horšího, než se ocitnout v situaci, kdy nebude co zlepšovat. Jak v životě, tak v byznyse.


Uvedl jsi, že sis nevěřil, a že to byla největší chyba. Není ale přirozené mít na začátku trochu obavy? 

Opatrnosti není nikdy dost, ale jestli zpětně něčeho lituji, tak jsou to věci, které jsem
neudělal. Nemusí se to povést, ale i tak to může být skvělá životní zkušenost, která tě
posune správným směrem.


Jsem si jistý, že kdybych si ze začátku věřil víc, byly by obě naše firmy v tomto stádiu
mnohem dříve. Abych uvedl nějaký příklad, svého prvního zaměstnance jsem měl zaměstnat daleko dříve, abych se mohl věnovat růstu a posunu firmy. Zbytečně mě to zbrzdilo..


Rozumím. Rozjel sis teda svůj e-shop. Jak to potom pokračovalo dál?

Pokračovalo to tak, že jsme rozšířili náš tým a expandovali jsme do Maďarska, Rumunska a
Slovenska. V roce 2018 jsme uvedli na trh vlastní značku oblečení Don Lemme.

 

Z nuly na 40 milionů. Podnikatel Dominik Nábělek ukazuje, že mít vlastní fashion brand se vyplácí
Zdroj: Don Lemme

Proč sis založil vlastní značku?

Chtěl jsem do Stylovej.cz přidat i prémiové produkty vyšší kvality se zaměřením na detaily

zahraničních značek, ale narazil jsem. Tyto společnosti jsem oslovil a dozvěděl jsem se, že
si chtějí zachovat svoji exkluzivitu, a prodávat své produkty jen na svých platformách.
Na základě toho jsem se rozhodl, že si prémiové kolekce vytvoříme nakonec sami, a to pod
vlastní značkou Don Lemme.


Co tě vlastně vedlo k tomu, že jsi chtěl do nabídky zařadit i prémiové produkty?

Mám rád streetwear a kvalitní oblečení. A tato kombinace mi v Česku chyběla. Když už jsem
tady něco takového objevil, tak to bylo od lokálních designérů, odradila mě ale vysoká cena.
Naším cílem u Don Lemme se tedy stala kombinace streetwearu, kvality a cenové
dostupnosti. Tohle je svatá trojice, kolem které se to celé točí.

 

Proč bych si tedy měl koupit produkt Don Lemme? A v čem bude jiný, než produkt od jiných českých značek?Když jsme spustili naši první kolekci, zaměřili jsme se konkrétně na skinny džíny. Ne, že by
se nedaly koupit jinde, ale vadilo mi, že nesedí dobře, nebyly dostatečně upnuté, nešly
obléct přes kotníky a celkově nebyly pohodlné.


Naše džíny jsme vyrobili z extra pružného materiálu, díky kterému byly pohodlné, perfektně
seděly, díky zipům u kotníku se dobře oblékaly, a zákazník si mohl vybrat nejen klasicky
velikost pasu, ale i délku džín. Takové džíny tady nikdo neprodává dodnes a u nás jsou stále
bestsellerem.


Tohle je způsob, jakým přemýšlíme nad výrobou našich produktů. Zaměřujeme se na
nejnovější trendy, na výběr prémiových materiálů a na malé detaily, které ve výsledku dělají
velké rozdíly.


Co se týká výroby, existují dva způsoby, jak produkovat oblečení pod vlastní značkou. Tím jednoduchým je způsob, kdy si nakoupíš hotový textil, necháš ho potisknout nebo přebrandovat a prodáváš ho jako svůj produkt. Tím pádem nemůžeš ovlivnit způsob výroby, výběr materiálu a výslednou kvalitu. Tomu já říkám merch, ne značka.


My jsme si od začátku vybrali tu složitější cestu, kdy máme pod kontrolou veškeré výrobní
procesy. Oblečení si navrhujeme sami, vybíráme materiály a dotahujeme do konce každý
detail podle našich představ včetně knoflíků, zipů, veškerých labelů, a tak dále.

 

Z nuly na 40 milionů. Podnikatel Dominik Nábělek ukazuje, že mít vlastní fashion brand se vyplácí
Zdroj: Don Lemme

Jak vznikl název Don Lemme? Symbolizuje něco?

Vychází to z anglické fráze „Don’t let me“, a to „let me“ se slangově zkracuje na „lemme“. Chtěl jsem mít dvouslovný název a zároveň něco, pod čím si lidé nic nepředstaví, aby nás v budoucnu název neomezoval v sortimentu. Anglicky rodilý mluvčí tomu porozumí ihned, ale jiní si třeba myslí, že jde o francouzskou nebo italskou značku. Další si zase řekne, že

Don znamená pán a Lemme zase něco jiného. Každý si v tom najde něco svého, a to se mi
líbí.


A co má Don Lemme symbolizovat? Naše přesvědčení a víru, že se dá z nuly vlastním úsilím vybudovat i něco velkého. Krásným příkladem je například Makhmud Muradov, který se přistěhoval do úplně cizí země, nikoho tady neznal a probojoval se až do UFC. Nebo raper Renne Dang, kluk z maloměsta, který je dnes jeden z nejoblíbenějších raperů v Česku. To jsou důvody, proč jsou právě tito dva jedni z mála influencerů, se kterými jsme kdy navázali spolupráci.

 


Kde se to oblečení vyrábí?

Zhruba půl rok před uvedením Don Lemme na trh jsem se intenzivně věnoval hledání výrobce, který by splňoval moje vysoké nároky. Hledal jsem v Česku i v zahraničí. Co se týká české výroby, tak ani jedna textilní společnost, kterou jsem oslovil mi nedokázala vyhovět kvalitou ani cenou. Možná je to tím, že zde historicky nebylo mnoho textilních společností.


Jakkoliv se to zdálo nemožné, nakonec jsem jednoho výrobce našel v Turecku, kterého
pravidelně navštěvuji. Mohu tak dohlížet na kvalitu výroby. S majitelem výrobní firmy jsme
si sedli nejen lidsky, ale zároveň jako jediný dokázal pochopit, o co se snažím. K tomu jsem zjistil, že je turecký textilní průmysl na velmi vysoké úrovní, o čemž jsem neměl dříve ani tušení. Dnes už vím, že i velké luxusní značky si tam nechávají vyrábět oblečení.


Dobré vztahy s partnery, kdy se jeden s druhým navzájem respektujete, jsou určitě důležité. Nicméně, když chceš vybudovat respektovanou značku, co dalšího za tím stojí? Jaké kroky k tomu podniknout?

Na posilování brandu nějak extra netlačíme. Vnímám to spíš jako přirozený proces, který
vzniká tím, že se nám daří překonávat očekávání zákazníka, a to jak produktem, tak
servisem okolo.

 

Jsem si jistý, že nás takový zákazník doporučí dál a bude náš nejlepší a nejupřímnější influencer. Budovat podobné vztahy se nám daří, kolem značky se postupně tvoří silná komunita. A co za tím stojí? Spousta probdělých nocí, litry kafe a obden nový šedivý vlas.. (smích)

 

Z nuly na 40 milionů. Podnikatel Dominik Nábělek ukazuje, že mít vlastní fashion brand se vyplácí
Zdroj: Don Lemme

Rozumím. Mohl bys ještě osvětlit, jaké jsou výhody vlastnictví módní značky? 

Asi očekáváš, že řeknu, že doma přehuzuju peníze vidlema, ale pravda je taková, že
všechny peníze, které vyděláme, investujeme zpět do obou firem Don Lemme i Stylovej. A z mého pohledu jsou to nejlépe utracené peníze.


Jako obrovskou kliku ale vnímám to, že patřím mezi hrstku šťastlivců, které živí to, co je baví, a navíc můžu díky tomu dát práci dalším lidem.


Jaké máš plány s Don Lemme do budoucna? Kam to chceš posunout?

Aktuálně pracujeme na dámské kolekci, kterou pustíme ven snad ještě letos. Příští rok máme v plánu expandovat do Polska, otevřít kamennou prodejnu v Praze a spustit mezinárodní verzi e-shopu v angličtině s doručením po celém světě.

 

Moje vize je taková, že z Don Lemme uděláme globální značku známou po celém světe a

naši stopu zanecháme i na jiných projektech z různých oborů. Například si umím představit,
že naše práce bude mít přesah i do výstavby nemovitostí nebo interiérového designu.

 


Fajn. Já už mám pouze poslední otázku. Máš nějakou radu pro začínající podnikatele, kterou bys sám rád na začátku slyšel, ale nedostalo se ti jí?

Byl bych rád, kdyby mi na začátku někdo řekl toto: Buď zvítězíš, nebo se poučíš, takže do toho
běž po hlavě, protože litovat stejně budeš jen toho, co jsi neudělal.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Náhledový obrázek: Don Lemme Tagy: Móda, fashion, česko, streetwear, Don Lemme, stylovej.cz, Dominik Nábělek
Ohodnoť článek
24
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.