26. října 2020 20:35
Tímea Krauszová

NASA zveřejnila převratný objev. Na přivrácené straně Měsíce našli vodu

NEWS NASA

Objev zpochybňuje vše o tom, co dnes o vodě víme.

Observatoř SOFIA Národního úřadu pro letectví a vesmír našla vodu na Měsíci. Znamení života našli na Sluncem osvětlené straně a je to historicky poprvé, co NASA mohla přítomnost vody potvrdit.

Klitorální, vaginální, anální, mokrý nebo nekonečný. Jaké jsou typy orgasmu a opravdu je ve vztahu tak důležitý? Klitorální, vaginální, anální, mokrý nebo nekonečný. Jaké jsou typy orgasmu a opravdu je ve vztahu tak důležitý? 20. října 2020 16:45

I na Sahaře je více vody než na Měsíci

Molekuly H2O našli v kráteru Clavius, největším kráteru na Měsíci, který je vidět i ze Země. Tento objev naznačuje, že voda se nachází také na osvětlených částech Měsíce, nejen v tmavých a studených prohlubních odvrácené strany.

Vědci jsou z něj nadšení a NASA v tiskové zprávě tvrdí, že mají důvod přehodnotit svůj postoj k Sluncem osvětleným povrchům a objev prý vznáší několik zajímavých otázek o zkoumání vesmíru.