Značka si účtuje zhruba 18,5 tisíce korun za kalendář s reklamními předměty a vzorky.
Adventní kalendář od luxusního módního domu Chanel způsobil na internetu smíšené dojmy. Mnozí lidé se totiž na sociálních sítích baví a kritizují, že je předražený a jsou v něm chabé dárky.
Upozornila na to také tiktokerka Elise Harmon, která ve svém videu otevřela všech 24 okének adventního kalendáře, který Chanel prodává za 825 dolarů (přibližně 18,5 tisíce korun) ve velkém bílém kalendáři ve tvaru ikonického parfému Chanel N°5.
@eliseharmon Worth the hype? Probably not but it is pretty
♬ It's Beginning to Look a Lot like Christmas - Michael Bublé
Po jeho rozbalení zjistila, že místo luxusních dárků se v něm nachází několik „obyčejných“ předmětů jako nálepky, klíčenka, odznaky, přívěsky malé vzorky parfémů a rtěnek či obyčejná plátěná taštička proti prachu s logem Chanel. V okénku s číslem 17 dokonce našla plastové víčko od láhve či reklamní předměty, které zákazníci dostávají zdarma k nákupu.
Její odhalující video má už téměř 14 milionů vidění a v dalším videu tvrdí, že ji oficiální účet Chanel zablokoval. K tiktokerce se přidali i další uživatelé, kteří po rozbalení předraženého adventního kalendáře jen nevěřícně kroutí hlavou.
Značka se k věci zatím nijak nevyjádřila, ale pravdou zůstává, že obsah kalendáře, ač se může zdát komický, přesně popisuje v informacích o výrobku na svém webu.