Manuál bude k dispozici výhradně s 3litrovým šestiválcem.
Přestože se o tom mluvilo už při samotném odhalení novodobé Supry, až v uplynulých hodinách automobilka Toyota přináší do portfolia možnost sáhnout po manuální převodovce. Japonci totiž právě oficiálně oznámili, že ikonický sporťák už nemusí být nutně vybaven automatem. Automobilka hovoří o inteligentní šestistupňové manuální převodovce iMT, která byla navíc vyvinuta s odolnější spojkou pro velkou zátěž a ryze sportovní jízdu. Manuál bude k dispozici výhradně s 3litrovým šestiválcem.
Manuál je hned po nastartování v režimu Sport, což se má odrážet zejména na záběru spojkového pedálu, v porovnání s automatem se zároveň také zkrátil převodový poměr na hodnotu 3,46. Supra tak získá plusový bod navíc vůči sourozeneckému BMW Z4. Malý roadster totiž může také disponovat manuální převodovkou, ovšem pouze v kombinaci s 2litrovým čtyřválcem. Supra s manuálem je snadno rozpoznatelná nejen podle samotné páky a až třem přítomným pedálům, ale také červeným označením modelu v zadní části, které je specifické výhradně pro tuto konfiguraci.
Zajímavostí je, že Supra v rámci přítomné manuální převodovky získává i řadu jiných technických zlepšení. Nový je totiž systém trakce, který byl překalibrován za účelem hladkého chodu při rozjezdech. Kromě toho přibyla i funkce Hairpin+, která v ostrých zatáčkách do kopce umí docílit většího prokluzu zadních kol. Samozřejmě, jednotlivá nastavení podléhají zvolenému režimu, protože při běžné jízdě systém stabilizace vozidla zabraňuje tomu, aby došlo k náhlé přetáčivosti. Naopak režim Track má zaručit ještě více zábavy, protože s manuálem má být kontrola smyku ještě preciznější.
Spolu s manuálem došlo také ke změnám na podvozku – tlumiče i stabilizátory mají tužší naladění. Zcela nová je i verze GR Supra Limited, která díky manuální převodovce a novým 19" diskům snižuje hmotnost o téměř 22 kilogramů. Její předností je pak matný bílý lak Moonstone a hnědé čalounění interiéru. Cenové relace zatím neznáme, víme ale to, že Toyota chystá nabídnout manuální převodovku i zákazníkům na evropském trhu.