Společnosti McDonald's a Zoot se spojily a vytvořily merch, který potěší každého věrného fanouška „mekáče“.
Při příležitosti oslav 30. výročí působení společnosti McDonald's na našem trhu spouští lídr v gastro průmyslu prodej svého oficiálního McMerche. Trička, mikiny, tepláky, stylové klobouky a batohy si zákazníci mohou zakoupit prostřednictvím módního e-shopu ZOOT.cz.
První oficiální merch tě obleče od hlavy až k patě
Společnost McDonald's působí na českém trhu již 30 let a toto výročí se rozhodla oslavit opravdu stylově. Pro své zákazníky si připravila exkluzivní novinku, kterou je první oficiální merch prodávaný v Česku i na Slovensku prostřednictvím ZOOT.
„McDonald's je lovebrand ve světě gastronomie a ZOOT zase lovebrand ve světě módy. Toto spojení nám od začátku dávalo smysl, módní kolekce je navíc skvělá a trendy. Cílem je nabídnout desítkám tisíc fanoušků McDonald's tyto módní kousky pohodlně na webu ZOOT a v naší nové aplikaci,“ říká Milan Polák, CEO společnosti ZOOT.
Nabídka merche je skutečně pestrá. Zakoupit si můžeš tričko Fries s motivem hranolků, vyrobené ze stoprocentní bavlny, mikinu Iconic s ikonickými zlatými oblouky, tepláky World Famous, klobouk Sesame a ponožky s motivy hranolků nebo sezamových semínek. Pomyslnou třešničkou na dortu je pak batoh Iconic z kraftového papíru téměř nerozeznatelný od slavného McDonald's papírového pytlíku na jídlo. Milovníci tohoto brandu tak mají možnosti složit si kompletní outfit od hlavy až k patě.
„Naši fanoušci po mekáčovském oblečení již dlouho volají. A kdy jindy jim přinést něco takového než na kulaté výročí? Kolekce je plná stylového oblečení a doplňků, věříme proto, že si naši zákazníci z originálních kousků vyberou, že je jimi potěšíme a že nám jejich nošením pomůžou oslavit naše zdejší působení,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald's ČR a SK.
Edice obsahuje omezený počet kusů, všichni zájemci, fanoušci a lovci speciálních módních kousků by proto neměli otálet.