Kim Kardashian se rozhořčila nad reklamní kampaní módního domu Balenciaga.
„Jako matkou čtyř dětí mnou tyto znepokojivé záběry otřásly. Na bezpečnost dětí je třeba brát nejvyšší ohled a jakékoli pokusy o normalizaci jakéhokoli zneužívání dětí by v naší společnosti neměly mít místo – tečka,“ napsala Kim Kardashian na svůj Twitter pod příspěvek, ve kterém zmiňovala, že je z nedávných kampaní Balenciagy „znechucena a pobouřena“.
Kritiku si módní značka vysloužila poté, co zveřejnila kontroverzní reklamní kampaň. Ta mimo jiné obsahuje fotografie dětí držících plyšové medvídky, kteří vypadají jako oblečeni do sadomasochistického a bondage oblečení. To ale není vše. Jeden z uživatelů na Twitteru si všiml, že na fotografii je důmyslně skryto i rozhodnutí Nejvyššího soudu o dětské pornografii.
Balenciaga reklamní kampaň po kritice odstranila
Společnost Balenciaga se podle deníku Insider za kampaň omluvila a v úterý reklamy ze svých sociálních médií odstranila. Společnost také podala žalobu ve výši 25 milionů dolarů na produkční společnost North Six, Inc. a scénografa Nicholase Des Jardinse za zahrnutí dokumentů Nejvyššího soudu do reklamy.
![Oplzlé komentáře posloucháme od útlého věku. Ukradly nám dětství i těla](https://refstatic.sk/article/Oplzle-komentare-poslouchame-od-utleho-veku-Ukradly-nam-detstvi-i-tela~1c6af2ed732c7afd10c4.jpg?is=150x200c&ic=0x0x2560x1600&s=ad682e61dbdf26358ae2c58c99355757964d3efc6a08ba7abff66abac096fe4c)
„Oceňuji, že Balenciaga kampaně odstranila a omluvila se. Po rozhovoru s nimi věřím, že chápou závažnost problému a přijmou nezbytná opatření, aby se to již nikdy neopakovalo. Co se týče mé budoucí spolupráce se značkou Balenciaga, v současné době přehodnocuji svůj vztah k této značce a vycházím z její ochoty přijmout odpovědnost za něco, co se nikdy nemělo stát – a z opatření, která očekávám, že přijme na ochranu dětí,“ dodala posléze Kardashian.