Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Vedení newyorské společnosti s ikonickým tyrkysovým logem má skvělý čich na spolupráce. Přesvědč se o tom v následujících řádcích.
Kdo by neznal film Snídaně u Tiffanyho s Audrey Hepburn v hlavní roli? Známý snímek z roku 1961 navždy změnil postavení značky Tiffany & Co., která v současnosti patří k lídrům na trhu.
Společnost Tiffany & Co., která je často označována jednoduše jako Tiffany's, je jednou z nejznámějších značek luxusních šperků a doplňků na světě. Ikonický newyorský výrobce určuje již od roku 1837 standardy luxusního zboží, přičemž produkty ze zlata, stříbra či diamantů byly v oblasti designu vždy výjimečné, originální a inovativní.
Klenotnický dům, který od roku 2021 patří do portfolia konsorcia LVMH, má na svém kontě od začátku tisíciletí množství zvučných projektů se značkami, jako jsou Fendi, Supreme či Patek Philippe, ale také s osobnostmi, jako jsou architekt Frank Gehry, umělec Daniel Arsham či raper Kendrick Lamar.
Všechny byly geniální a posouvaly hranice šperků, módy, umění i kultury. Jinak tomu není ani v případě nejnovější spolupráce s Nike, která rozbouřila vlnu diskusí pro příliš jednoduchý design a poměrně vysokou cenu. Což ale neznamená, že nebudou vyprodány během několika vteřin.
Zpříjemni si čekání na vydání tenisek Nike Air Force 1 Low v limitované edici Tiffany & Co. výběrem nejlepších spoluprací. Minimalistická černo-tyrkysová varianta bude v prodeji již 7. března, přičemž předpokládaná cena je 400 dolarů. Počet dostupných kusů zatím není znám, ale předpokládáme, že půjde přibližně o 5 tisíc párů.
Umělecké partnerství společnosti Tiffany & Co. a rapera Kendricka Lamara přineslo jedinečný šperk s padesáti trny různých tvarů.
Cena tohoto jedinečného diamantového šperku činí přibližně 1,42 milionu eur (tedy téměř 34 milionů korun), uvádí společnost Tiffany & Co. Koruna je vyrobena z titanu a má na sobě více než 8 000 diamantů se 137 karáty v unikátním vzoru osazeném tak, aby se maximalizoval lesk.
Výroba trnové koruny trvala čtyřem umělcům více než 1 300 hodin během deseti měsíců. Celý pracovní proces a následně i výsledek jejich detailní ruční práce najdeš v doprovodném videu.
Čerstvý držitel hudební ceny Grammy za nejlepší rapové album si v roce 2022 nasadil trnovou korunu, jakou nosil na hlavě Ježíš Kristus, na festivalu v Glastonbury, kde své vystoupení ukončil podporou práv žen na interrupce. „Bůh žehnej právům žen. Kdo soudí vás, soudí Krista,“ reagoval Kendrick Lamar na rozhodnutí Nejvyššího soudu Spojených států amerických o zrušení ústavního práva na potraty.
Limitovaných 170 kusů hodinek Patek Philippe 5711/1A-018 Nautilus z oceli
Přidej se do klubu Refresher+ již od 125 Kč 25 Kč
Co se dozvíš po odemčení?
Za kolik byly vydraženy hodinky Patek Philippe 5711/1A-018 Nautilus?
Jak vypadají sluneční brýle podobné těm, které nosili mogulští králové v 17. století?
Která modelka předvedla oblíbenou kabelku Carrie Bradshaw ve světle tyrkysové barvě Tiffany's.
Jak vypadá adventní kalendář Tiffany & Co. za 3,5 milionu korun.
Který významný umělec namaloval dílo podkladovou barvou totožnou jako logo Tiffany's.
Spolupráce mezi společnostmi Tiffany & Co. a Patek Philippe začala v roce 1851, kdy Antoine Norbert de Patek, který hledal nejlepší prodejce pro své hodinky, potkal Charlese Lewise Tiffanyho v jeho obchodě v New Yorku. Jednoduchým podáním rukou klenotník a výrobce hodinek navázali vztah založený na integritě a závazku k dokonalosti, který přetrvává dodnes.
V roce 2021, na počest oslav 170. výročí vzájemného partnerství, značky představily limitovanou řadu modelu Nautilus z oceli s ciferníkem v patentované modré barvě Tiffany Blue®. Na zadní straně nechybí safírové sklíčko s tímto nápisem: Tiffany & Co. – Patek Philippe, 170th Anniversary, 1851–2021.
„V každém kusu je ukryto tajemství. V čem spočívá, nebude známo, dokud si hodinky nekoupíte,“ řekl ředitel společnosti Patek Philippe Thierry Stern pro LVMH.
Model s referenčním číslem 5711/1A-018 Nautilus v ikonickém světle tyrkysovém barevném provedení vyrobili v Ženevě v limitované edici 170 kusů s cenou 52 tisíc dolarů. V aukci byly vydraženy za 6,5 milionu dolarů, píše CNBC.
Kabelka Fendi Baguette zahalená do světle tyrkysové barvy Tiffany & Co.
Vedení značky Fendi oslavilo 25. výročí kabelky Baguette skvělou show v New Yorku a součástí byla také spolupráce s Tiffany's. Návrhář Kim Jones předvedl svou genialitu, když představil atraktivní model zahalený do světle tyrkysové barvy, který na přehlídkovém molu předvedla Bella Hadid. Modelka měla mimo jiné oblečenou i sexy kombinézu a náhrdelník se zmenšenou verzí kabelky, kterou proslavila postava Carrie Bradshaw v seriálu Sex ve městě.
Sortiment, který byl v prodeji v obchodech obou výrobců, obsahoval dvě středně velké a dvě nanotašky Baguette v hladké kůži nebo hedvábném saténovém provedení. Kromě toho byly v nabídce také přívěsky na klíče ve třech různých barevných variantách.
Diamantové sluneční brýle Pharrella Williamse
Každý, kdo se alespoň trochu vyzná, ví, že Pharrell Williams je módní ikona, která určuje trendy od dob, kdy nikdo neznal značku A Bathing Ape®. Mezi prvními rapery podlehl kouzlu luxusních módních domů včetně cestovních tašek Goyard či Louis Vuitton nebo modelům z dílen Chanel.
Svou lásku k módě projevuje i po více než třech dekádách na scéně, přičemž nově pravidelně nosí sluneční brýle ve tvaru mandlí, které jsou pokryty množstvím diamantů. Poprvé upoutal svou spoluprací se společností Tiffany & Co. na přehlídce kolekce podzim/zima 2022 od módního domu Kenzo, kterou navrhl jeho blízký přítel a kreativní ředitel Nigo.
Williams potvrdil, že tento kousek je „první z mnoha věcí“, které vydá v rámci partnerství s Tiffany's. Zatím nejsou známy bližší podrobnosti, jako například datum uvedení do prodeje nebo cena.
Zajímavostí je, že brýle jsou velmi podobné s obroučkami, které nosili mogulští králové v 17. století a které byly v roce 2021 vydraženy v aukčním domě Sotheby's.
Série doplňků se Supreme
V listopadu 2021 představila značka Supreme spolupráci s Tiffany's, která byla splněným snem všech resellerů. Obě strany totiž představily sérii doplňků včetně stříbrných šperků, které chtěl mít ve své sbírce každý.
Kolekce dostala název „The Return to Tiffany®“ a vzhled jednotlivých produktů je inspirován původními šperky ze šedesátých let minulého století – tedy z období, kdy vyšel i film Snídaně u Tiffanyho.
Okamžitě rozpoznatelné motivy, jako například oválný přívěsek a nůž ve tvaru srdce, byly osvěženy logy Tiffany & Co. i Supreme. Kolekce obsahovala také přívěšek na klíče a klasické bílé tričko s box logem newyorské ikony streetwearu ve známé světle tyrkysové barvě.
Obraz „Equals Pi“ od Jeana-Michela Basquiata jako čtyřmetrový adventní kalendář
Závěr článku věnujeme uměleckému spojení se zesnulým Jeanem-Michelem Basquiatem v podobě limitovaného adventního kalendáře, který vznikl z obrazu „Equals Pi“. Toto známé dílo bylo dříve součástí značky Tiffany & Co. v rámci kolekce „About Love“, která obsahovala 128karátový diamantový šperk v hodnotě přes půl miliardy korun. V reklamní kampani účinkovali Jay-Z s Beyoncé, která měla na sobě tento vzácný šperk jako první Afroameričanka v historii.
Limitovaná edice adventního kalendáře se prodávala za 150 tisíc dolarů za kus, přičemž 250 tisíc dolarů z celkového výnosu vedení společnosti věnovalo neziskové organizaci Free Arts NYC. Dílo „Equals Pi“ od Basquiata si vybrali z důvodu totožné barvy podkladu, jaký používá Tiffany's.