I když se na papíře výkon spalovacího motoru nezvýšil, celkový výkon je přece jen o něco vyšší.
BMW začátkem měsíce zmodernizovalo modely X5 a X6 a nyní podobně změnilo i verze X5 M a X6 M. Kromě nových, značně užších světel, která jsme znali z běžných provedení, se verze M pyšní novým hranatějším nárazníkem s černými plochami navazujícími přímo na pozměněné ledvinky. Ty totiž dostaly pro změnu horizontálně orientované lamely.
Vzhledem k tomu, že po faceliftu budou novinky k dispozici výhradně v silnějších verzích Competition, jsou všechny exteriérové doplňky a detaily v černé barvě. Volitelné jsou karbonové elementy. Zadní nárazník i tvar koncovek výfuku zůstávají nezměněny, jedinou odlišností je tak jiná grafika koncových světel, a i to jen u X5 M. Auto stojí standardně na 21" discích, v nabídce je ale i 22" obutí.
X5 M a X6 M mají také novou palubní desku, předchozí oddělené obrazovky nahradil jeden klenutý panel, který sdružuje 12,3" digitální budíky a 14,9" displej infotainmentu. Na rozdíl od běžných motorizací zde však nadále na středovém tunelu zůstává velká páka převodovky. M modely mají i nadále osmistupňovou automatickou převodovku M Steptronic.
Motor se také nemění, jde o 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec, který disponuje výkonem 460 kW/625 koní a 750 Nm. Auto má pohon 4 × 4, díky M xDrive lze přitom upřednostňovat zadní pohon – řidič má na výběr režimy 4WD a 4WD Sport, úplné odstavení předního pohonu (2WD) však velká SUV nenabízejí. Obě novinky dokáží akcelerovat na stovku za 3,9 vteřiny, maximální rychlost je přitom 290 km/h.
Přestože se papírový výkon spalovacího motoru nezvýšil, celkový výkon je nově přece jen o něco vyšší. Může za to mild-hybridní technologie – 48V systém s integrovaným elektromotorem umí doručit extra výkon 9 kW a až 200 Nm, což posádka ocení zejména při pružném zrychlení.