Modernizace se týká obou karosářských verzí.
Automobilka Peugeot ohlásila v úvodu roku své ambiciózní plány do budoucna, výsledkem čehož má být plejáda nových modelů, nový designový jazyk a přední technologie v elektromobilitě. Na nové směřování nově navazuje i vlajková loď značky, a to model 508, který prochází modernizací. Její podstatou je zejména obnovení vzhledu, čímž se stylový sedan i praktičtější SW více přibližují aktuální imagi značky.
Vpředu má užší světlomety, které tvoří Matrix-LED technologie, nechybí však ani pověstné kly. Ty se ale nově skládají až ze tří linií. Zásadní změnou prošla přední maska, která nabývá zajímavějšího stylu – její efektní elementy navozují dojem, že maska není ohraničená, ale přímo přechází do nového nárazníku. Jemné retuše jsou také na zadních světlech, do nabídky se dostaly tři nové laky karoserie (Okenite White, Eclipse Blue a Titanium Grey) či 18" disky Epherra.
Peugeot 508 se nyní pyšní zcela novým logem značky, nachází se však jen vpředu, protože vzadu jej vystřídal elegantní nápis v černé liště, která spojuje koncová světla. V interiéru je nejmarkantnější změnou nový kompaktní volič převodovky, který nahrazuje dosavadní joystick. Centrem palubky je až 10" obrazovka v HD rozlišení s infotainmentem nové generace, zatímco 12,3" digitální budíky mají také nové možnosti zobrazení.
Z technické stránky se nic nemění. Základní motorizací je agregát 1.2 PureTech, který doplňují dvě plug-in hybridní verze s motorem 1.6 PureTech na čele. Z nabídky se však nevytratil ani 1,5litrový turbodiesel či vrcholné provedení 508 PSE. To nadále zastupuje 1,6litrový benzínový čtyřválec a až dvojice elektromotorů, čímž je výsledný výkon soustavy až na úrovni 360 koní. Všechny 508 mají osmistupňovou automatickou převodovku a s výjimkou verze PSE výhradně přední pohon.