Novozélandský pár chce po letecké společnosti Singapore Airlines vrátit peníze za podle svých slov zničený let z Paříže.
Gill a Warren Pressovi si kvůli dlouhému letu do Singapuru připlatili za prémiová sedadla v ekonomické třídě. Velmi brzy ale zjistili, že jejich společníkem bude během třináctihodinového letu pes. Slintající mazlík, kterého navíc trápila plynatost.
Pár musel společnost urgovat, nabídku na poukazy odmítl
Gill Press si přítomnost psa podle svých slov pro novozélandský list Stuff uvědomila poté, co jí došlo, že podivné chrčení nevydává manželův telefon, ale právě zvíře na vedlejší sedačce.
Pes prý vypadal, že je ve velkém stresu. Když manželé své obavy z cesty vedle úzkostlivého zvířete sdělili letušce, nabídla jim jiná místa. Pár se ale nechtěl vzdát luxusních a pohodlných sedadel na dlouhé cestě do Singapuru a nakonec zůstal sedět vedle psa.
Jejich trpělivost však dosáhla kritického bodu přibližně v polovině letu. Pes totiž v té době kromě divných zvuků začal také prdět, a dvojice tak musela snášet velký zápach, který se k ní linul. Zvíře navíc nemohlo být kvůli projíždění vozíku v uličce, takže bylo manželům opravdu blízko. V jednu chvíli dokonce muži poslintalo nohu.
Nakonec to manželé nemohli vydržet a přijali dřívější nabídku letušky. Ta je posadila do první řady ekonomické třídy vyhrazené pro personál. Ačkoli letuška Pressovým slíbila, že incident nahlásí vedení, údajně se tak nestalo. Společnost Singapore Airlines se ozvala až poté, co sami urgovali zákaznický servis.
Letecká společnost dotčenému páru nabídla poukázky na libovolný let v hodnotě 125 dolarů pro každého z nich, později nabídku zvedla na 200 dolarů. Obě varianty manželé odmítli s odůvodněním, že se nevyrovnají rozdílu v hodnotě drahých míst v prémiové ekonomické třídě a míst, na která se kvůli psovi přesunuli. Pressovým také vadí, že je společnost na přítomnost zvířete na palubě předem neupozornila. Požadují vrácení peněz za celý úsek cesty.