Podle Netflixu dosáhl celosvětový hit Squid Game aka Hra na olihen během prvních dvou sezón téměř 600 milionů zhlédnutí.
Série Squid Game potvrzuje svůj obrovský dopad i číselně. Podle oficiálních údajů Netflixu, které exkluzivně zveřejnil server Variety, měly první dvě sezóny po celém světě dosud celkem téměř 600 milionů zhlédnutí.
První sezóna si připsala 265,2 milionu zhlédnutí a je jedním z nejúspěšnějších seriálů v historii Netflixu. Druhá sezóna se 192,6 miliony zhlédnutí překonala všechny rekordy platformy v počtu premiér a za pouhé tři dny se stala jedním z nejoblíbenějších neanglicky mluvených seriálů.
Marketing kolem druhé sezóny byl skutečně úspěšný – celosvětově nasbírala 19,5 zobrazení na sociálních sítích. Závěrečná třetí sezóna má premiéru 27. června a očekává se, že úspěch seriálu ještě zesílí.
Seriál Squid Game se stal kulturním fenoménem, který překročil hranice Jižní Koreje a získal si obrovskou popularitu po celém světě. Třetí série slibuje v tomto trendu pokračovat a nabídnout ještě intenzivnější zážitek divákům, kteří hledají kombinaci psychologického napětí, společenské kritiky a poutavého příběhu.
Podívejte se na nejnovější upoutávku na třetí sérii: