Tradiční červený kamion opět vyráží na obrazovky reklamních sdělení Coca-Coly a do několika měst v Česku a na Slovensku. Letos ožívá díky propojení „lidské kreativity a špičkových technologií“.
Legendární vánoční reklama „Holidays are coming/Vánoce jsou tady“ dostává v letošním roce nový převlek. Něžně nostalgická oslava Vánoc plná emocí a tradic, které všichni známe a milujeme, vznikla opět pomocí umělé inteligence. Značka tak podruhé vsází na stejný koncept, který se přitom už loni setkal s mírnou kontroverzí.
Oblíbený červený kamion ale nezůstane jen na obrazovkách našich zařízení. Jeho reálná verze vyrazí i na české a slovenské silnice a vánoční radost pojede roznášet na devět míst po obou zemích. Těšit se můžeš na symbol letošní kampaně – zvoneček, ale také bohatý program a podporu dobré věci.
„Veškerý výtěžek z prodeje občerstvení a vánočních předmětů navíc poputuje již tradičně na podporu Červeného kříže,“ vysvětluje Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti Coca-Cola pro Česko a Slovensko.
Celkem věnuje Červenému kříži Coca-Cola spolu s Tescem minimálně milion korun. „Letošní podpora Červenému kříži oceňuje ty, kdo se pro jiné snaží zajistit nejen krásnější Vánoce, ale pomáhají v průběhu celého roku s nelehkými úkoly, a to často zcela nezištně,“ doplňuje Němcová.