Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Čtvrtek 2. 7. 2020 svátek má Patricie

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Sport
3
Viktor Kniš
6. říjen 2016, 13:35
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Gigi Hadid motivuje ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti v nové kampani značky Reebok

Světová ikona se postavila za značku, která odmítá očekávání dokonalosti v kampani #PerfectNever.

Viktor Kniš
6. říjen 2016, 13:35
Gigi Hadid motivuje ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti v nové kampani značky Reebok
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Gigi Hadid je stylovou ikonou, milovnicí fitness a „trendsetterkou“, která se nejnověji stala součástí Reebok komunity, aby inspirovala ženy. Název kampaně, za kterou se postavila, je označena jako #PerfectNever. Jejím cílem je inspirovat ženy po celém světě a dodat jim sílu, aby oslavovaly krásu schovanou v nedokonalostech. Chce motivovat každou z nás, abychom se neustále zlepšovaly, což je zároveň i nejpodstatnějším odkazem společnosti Reebok.

 

Gigi a Reebok budou společně vyzývat ženy, aby využívaly fitness jako únik od negativního vlivu okolí, a to díky třem principům Reebok Delta. Ty vyzdvihují sociální, fyzické a mentální výhody fitness. Hadid jako mezinárodní supermodelka velmi dobře ví, že je na ženy vytvářen velký tlak, aby byly dokonalé. Žila pod neustálým drobnohledem veřejnosti a kritiků. Díky fitness se jí podařilo dosáhnout vnitřního klidu. „Tréninky jsou pro mě více, než jen fyzické cvičení. Posiluji zároveň i svoji psychiku. Pomáhá mi to utišit hluk v mé hlavě. Je to to jediné, co dokáže utišit mou mysl,“ prozradila Hadid. „V dobách, kdy jsem ještě profesionálně sportovala, vždy jsem se tak snažila o dokonalý výkon, že mě moji trenéři ze soutěží mnohdy stáhli. Soustředila jsem se na své chyby, což mělo za následek pouze další přešlapy a vytvářelo to domino efekt. A pak jsem se naučila přepnout, soustředit se a začít znovu. Moje chyby a nedokonalosti se staly mou motivací.“

 

Gigi Hadid motivuje ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti v nové kampani značky Reebok

 

Díky tomu, že se naučila převzít kontrolu, Hadid zjistila, že právě chyby a neúspěchy jí pomohli zlepšit se. Naučila se je akceptovat a použít je jako motivaci ke zlepšování. Hadid nyní spolupracuje se společností Reebok a motivuje ostatní ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti, a objevily tak svou vnitřní sílu, odvahu a odhodlanost.

 

Corinna Werkle, generální manažerka Training Business Unit ve společnosti Reebok si neumí vynachválit Gigin pozitivní vliv na ženy a v oblasti dámské módy: „Gigi udává tempo v moderním stylu po celém světě. Její schopnost spojit módu a fitness globálně inspiruje lidi. Tato módní ikona neustále posouvá hranice, nebojí se riskovat a být jiná. Ve spolupráci s Reebok bude Gigi motivovat ženy a vyzývat je, aby se naplno projevily díky jejich vlastní odvaze, nebojácnému stylu a schopnosti vyzvednout svou vlastní jedinečnost.“

 

Gigi Hadid motivuje ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti v nové kampani značky Reebok

 

Spolupráce společnosti Reebok s Gigi Hadid představuje druhou fázi kampaně #PerfectNever, která odstartovala v červenci 2016 silným videem se sportovkyní Rondou Rousey v hlavní roli. Video zachycuje Rousey v její nejpřirozenější a nejrealističtější podobě, jak boří iluze dokonalosti a povzbuzuje ženy, aby se neustále zlepšovaly díky tomu, že přijmou své nedostatky a poučí se z nich. Gigi a Reebok budou v roce 2016 spolupracovat na tom, aby tento odkaz posunuli ještě dál.

 

Gigi Hadid motivuje ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti v nové kampani značky ReebokGigi Hadid motivuje ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti v nové kampani značky ReebokGigi Hadid motivuje ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti v nové kampani značky ReebokGigi Hadid motivuje ženy, aby přijaly své neúspěchy a nedokonalosti v nové kampani značky Reebok

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
42
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.