Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej předplatné Refresher+ již od 25 Kč 🤩
8. ledna 2017 v 11:58
Čas čtení 0:00
Matúš Majer

Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Rafinované a úsměvné reklamy na známé společnosti baví svět.

Občas se stane, že ti přineseme kreativní tvorbu unikátního umělce, tentokrát ti však prezentujeme něco od copywritera. Solomon Tsitsuashvili se zabývá tvorbou reklamy pro mnohé firmy a protože ho to prostě baví, rozhodl se pustit svou kreativitu plným proudem a vytvořil si svou vlastní výzvu. Během jednoho roku musí každý den vytvořit reklamu na jednu z populárních firem, která bude nějakým způsobem úsměvná. Zatím se mu to daří a něco přes první stovku má zveřejněnou na jeho facebookové stránce. Nezahálí ani o svátcích, jeho motto zní totiž: „Never a day without a COPY!

Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Každý den vytvoří vtipnou a zejména kreativní reklamu. Výzva úspěšného copywritera baví tisíce lidí
Zdroj: Solomon Tsitsuashvili
Domů
Sdílet
Diskuse