Na litr vody vydrží jezdit i několik hodin.
S dostatečným množstvím znalostí a zejména obrovskou fantazií se podařilo Brazilci Ricardu Azevedovi zkonstruovat něco fantastického. Takzvané Moto Power H2O aktuálně stojí v garáži v São Paulu. Jde o předělaný motocykl Honda NX 200 z roku 1993 na verzi, která jede v podstatě na vodu. Elektrolýzou rozkládá vodu, kterou nalil do nádrže, na vodík a kyslík. Hořlavým vodíkem pohání motor a navíc není problém ani s emisemi - místo oxidů uhličitého a uhelnatého vychází z tohoto výfuku jen vodní pára. Ekologický motocykl dokáže na litr vody ujet i 500 kilometrů. Ano, to je opravdu hodně a pokud se ti to nezdá, nejsi sám. Množství expertů tvrdí, že obyčejná elektrolýza, jaká probíhá v motocyklu, nemá šanci stíhat uvolňovat dostatečné množství vodíku, ale vypadá to tak, že se to přece jen dá. Dlouhodobým problémem však bylo, odkud Ricardo do motorky dostane elektřinu. Manuálně nabíjet baterii každých pár kilometrů nezní jako dobrý plán, ale Ricardo Azevedo tvrdí, že i na tohle už má řešení.
Motocykl je v zdokonalovacím procesu již několik měsíců a Ricardo ho běžně využívá na krátké vzdálenosti. Co je zajímavé, je fakt, že Moto Power H2O nepotřebuje destilovanou vodu - Ricardo dosáhl podobného úspěchu i s vodou, kterou nabral z nedaleko tekoucí řeky. Problém je však nebezpečí - celý systém může velmi jednoduše selhat a zatím celý motocykl nefunguje dostatečně spolehlivě. Ricardo však věří, že pokud se nápad dostane do rukou šikovných inženýrů, půjde o velký krok v oblasti ekologie či znečištění ovzduší.