Švédský gigant má v porovnání s minulým rokem menší zisk a na potřeby zákazníků nereaguje tak pružně jako konkurence, a tak přichází s více novinkami.
Do portfolia švédského giganta Hennes & Mauritz patří aktuálně kromě stejnojmenné značky i brandy jako Cheap Monday či Weekday, ale zdá se, že populární společnost ho v nejbližší době rozšíří nejméně o jedno jméno. Na trh s oblečením totiž přinese novou značku Arket, kterou se pokusí urvat si z něj ještě větší část. První kamenná prodejna Arket bude otevřena v Londýně na konci léta společně s e-shopem, který bude zatím dostupný v 18 zemích. Pak přijdou na řadu města jako Mnichov, Kodaň a Brusel. Vybrané prodejny budou navíc nabízet i kavárnu.
Na rozdíl od běžných H&M produktů budou věci prodávané v obchodech Arkeia trochu dražší, například košile se budou pohybovat v rozmezí zhruba 1 000 až 3 000 korun. Nabídka zahrne jak dámské, tak pánské a dětské kousky, ale chybět nebudou ani věci na zkrášlení domova. Vedle vlastních Arket produktů se v prodejnách dostaneš i k jiným značkám, které budou pravděpodobně oznámeny průběžně.
Uvedením nové značky na trh reaguje Hennes & Mauritz na 3,5procentní pokles profitu v prvním čtvrtletí roku 2017 ve srovnání s rokem předešlým. Údajně za to může silná konkurence, která dokáže rychleji reagovat na dění v módním světě a na přání zákazníků. I proto se švédský řetězec rozhodl, že investuje i do logistiky. Jaké výsledky to přinese, ukáže až čas.