Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
4. září 2017 22:10
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

Zbrusu nová RS5 vyzvala ve sprintu i o třídu vyšší konkurenci. Uspěla proti M5 a AMG E 63?

TECH
Uložit Uložené

Papírově nerovný souboj s (relativně) překvapivými výsledky.

Není to dlouho, co Mat Watson z Carwow při příležitosti příchodu nového Audi RS5 postavil vedle sebe tři největší konkurenty střední třídy. Už před začátkem sprintu bylo jasné, že pohon quattro udělá své a soupeře obzvláště v prvních několika metrech pořádně potrápí. To se taky stalo. Dnes tu máme další podobný závod z jeho dílny, kde 450koňové kupé z Ingolstadtu vyzvalo o třídu větší exkluzivitky. Na startovní čáře se tak ukázalo 600koňové BMW M5 v oslavné edici 30 Jahre a nakonec 612koňový Mercedes-AMG E 63 S. Papírově velmi nerovný souboj opět přinesl zajímavý výsledek, i když i tentokrát byl kamenem úrazu odlišný pohon – vrcholná M5, v této době již předešlé generace, se totiž spoléhala pouze na zadní pohon, ale jak je vidět na videu, i sám Mat Watson měl co dělat, aby zkrotil 600 koní na zadku. Takže už chápete, proč i BMW přichází s pohonem čtyř kol? Odpověď můžete najít v konkurenčním modelu E63, který si s pohonem 4Matic+ své konkurenty pěkně podal.

Domů
Sdílet
Diskuse