Papírově nerovný souboj s (relativně) překvapivými výsledky.
Není to dlouho, co Mat Watson z Carwow při příležitosti příchodu nového Audi RS5 postavil vedle sebe tři největší konkurenty střední třídy. Už před začátkem sprintu bylo jasné, že pohon quattro udělá své a soupeře obzvláště v prvních několika metrech pořádně potrápí. To se taky stalo. Dnes tu máme další podobný závod z jeho dílny, kde 450koňové kupé z Ingolstadtu vyzvalo o třídu větší exkluzivitky. Na startovní čáře se tak ukázalo 600koňové BMW M5 v oslavné edici 30 Jahre a nakonec 612koňový Mercedes-AMG E 63 S. Papírově velmi nerovný souboj opět přinesl zajímavý výsledek, i když i tentokrát byl kamenem úrazu odlišný pohon – vrcholná M5, v této době již předešlé generace, se totiž spoléhala pouze na zadní pohon, ale jak je vidět na videu, i sám Mat Watson měl co dělat, aby zkrotil 600 koní na zadku. Takže už chápete, proč i BMW přichází s pohonem čtyř kol? Odpověď můžete najít v konkurenčním modelu E63, který si s pohonem 4Matic+ své konkurenty pěkně podal.