Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
2. října 2017 14:42
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

Nová generace A7 klepe na dveře. Ostrá RS7 dostane dvě verze a téměř 700 koní!

TECH
Uložit Uložené

Druhou generaci A7 Sportback uvidíme už v příštím roce.

O tom, že Audi se chystá v následujících měsících statečně zamíchat karty v jednotlivých segmentech, jsme vás informovali už nejednou. Prvním významným želízkem v ohni je nepochybně nová generace vlajkové lodi, kterou nám automobilka předčasně představila a v současnosti se dostává do showroomů i u nás. Kromě A8 ale možná již brzy očekáváme hlavně příchod nových generací modelů A6 a A7 Sportback, které jsou jedněmi ze základních pilířů značky. Není divu, že se na ně soustředí nemalá pozornost. Zatím stále přesně nevíme, kdy v roce 2018 se novinek dočkáme, říká se však, že jako první by měl přijít imageový Sportback. Ostatně, naznačují to i špionážní fotky, na kterých se A7 ve velkém testuje. 

Podle nich je zřejmé, že žádnou designovou revoluci čekat nelze, spíše dojdou na řadu modernější a přísnější tvary jednotlivých detailů, křivky 5dveřové karoserie jako takové zůstanou v zásadě nezměněny. Víme však, že po vzoru nové A8 budou zadní světla efektně propojená. Pokud jde o největší Sportback, stále více se skloňuje zejména vrcholná varianta RS7, tedy nejvýkonnější a nejdražší verze. To, jak bude vypadat, můžeme už nyní vidět díky grafikovi Peisert Design, který velmi kvalitně a trefně nastínil reálnou podobu. Navíc, na přiloženém, vskutku zajímavém videu si můžete prohlédnout, jak tak kvalitní render vznikal.

Podstatou však je, že pod její kapotou najdeme zcela novou 4litrovou V8 twin-turbo, tedy agregát, kterým se chlubí nový Continental GT či Panamera Turbo. Zapomínat přitom ale nesmíme na skutečnost, že tento osmiválec vyfasuje i nová S8, s otázkou výkonu proto musíme být zdrženliví. S největší pravděpodobností se tedy stane něco obdobného jako v případě nové RS5, kde mezigeneračně došlo k úplné výměně pohonné jednotky, výkon zůstal nezměněn. V případě RS7 by to znamenalo 560 koní, jenže... Na povrch pronikla zpráva o tom, že časem se dostaví i výkonnější verze (e-tron) s elektromotorem (obdoba Panamery Turbo S E-Hybrid), což by znamenalo ve finále až necelých 700 koní! Máme se tedy na co těšit.

Domů
Sdílet
Diskuse