Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Rodovým stereotypům se rodiče úspěšně vyhýbají.
Rodiče se obvykle chtějí dozvědět pohlaví svého dítěte co nejdříve, aby mohli plánovat dopředu. Odjakživa se k dívkám a chlapcům vázaly rozdílné barvy či specifická očekávání o hračkách a vzhledu, ale v posledních letech se stále více rodičů rozhodlo během prvních pár let genderové stereotypy o chlapcích a dívkách blokovat.
I Kyl a Brent Myerovi si řekli, že jejich dítě bude vyrůstat bez určeného rodu, a proto se stali součástí Gender Creative Parenting. Dítě dostalo neutrální jméno Zoomer a rodiče jeho nejmilejší chvíle sdílejí i na Instagramu, kde bys nenašel důkaz o tom, že je Zoomer nešťastné dítě. Svůj malý dvouletý poklad začali oslovovat zájmenem „theyby“, aby předešli určování pohlaví ze strany veřejnosti, a kromě nejbližší rodiny neví bližší informace o pohlaví nikdo, kdo o tom vědět nemusí.
Rodiče argumentují i tím, že pohlaví dítěte člověku neřekne nic o tom, jakou má osobnost, temperament, oblíbenou barvu, oblíbená jídla, smysl pro humor či pohled na klimatické změny.
Malý Zoomer by si měl vybrat svůj rod přibližně ve věku tří či čtyř let a omezováním limitace společenskými stereotypy mu rodiče chtějí umožnit rozvinout kreativitu naplno. Zoomer si každý den vybírá i vlastní oblečení podle toho, jak se právě cítí, takže nemusí nosit chlapecké kalhoty, protože to od něj společnost očekává, ale raději má šanci vybrat si cokoliv, co se mu právě zalíbilo.