Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 18. 1. 2021 svátek má Vladislav, Vladislava

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Tech - Auta
1
Martin Mičuda
21. září 2018, 7:25

Nová vlajková loď Seatu je tady. Až sedmimístné Tarraco zaujme designem

Po Aroně a Atece přichází třetí SUV od Seatu.

Martin Mičuda
21. září 2018, 7:25
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Nová vlajková loď Seatu je tady. Až sedmimístné Tarraco zaujme designem
Zdroj: seat-mediacenter.com

I když Seat s SUV vcelku dlouho otálel, ani jsme se nenadáli a do nabídky se začleňuje další, v pořadí již třetí. Samozřejmě nejde o nic jiného než dlouho propagované Tarraco, které se automaticky stává i vlajkovou lodí značky.

 

Jako základ posloužila platforma MQB A +, díky čemuž jsme svědky nejen masivních tvarů a délky až 4735 milimetrů, ale i možnosti sedmimístné verze.

 

Příbuznost s koncernovým bratrem, tedy s Tiguanem ve verzi Allspace, naznačuje boční pohled, oba konce vozidla se však nesou v podstatně zajímavějším a esteticky poutavějším stylu.

 

Přední části dominuje maska se zajímavou strukturou a úzké, do strany protáhlé full-LED světlomety s přísnou grafikou. Zadní světla jsou navzájem propojena, což je v případě nejnovějších modelů ze stáje koncernu Volkswagen jakýmsi trendem. Na výběr bude 8 odlišných laků karoserie.

 

Nová vlajková loď Seatu je tady. Až sedmimístné Tarraco zaujme designem
Zdroj: www.seat-mediacenter.com

 

Interiér se nese v dobře známém duchu, už na první pohled však zaujme 8" centrální displej, který z palubní desky vystupuje. Pozornost si ale zaslouží i 10,25" digitální budíky s úplně novou grafikou. Jinak palubní deska a jednotlivé detaily interiéru nevyčnívají ze současných trendů španělské automobilky, svědky jsme tedy jen decentních změn a modernějších technologií.

 

Pod kapotou taky nečekejte žádné převratné změny.

 

Základním agregátem bude motor 1,5 TSI s výkonem 110 kW/150 koní, šestistupňovým manuálem a pohonem výhradně předních kol. Zbývající verze budou mít pohon 4Drive standardně, jmenovitě jde o následující jednotky: 2,0 TSI s výkonem 140 kW/190 koní a nakonec naftový motor 2,0 TDI s výkonem 110 nebo 140 kW/190 koní.

 

V slabším provedení bude manuál, 190koňové verze jsou standardně osazeny sedmistupňovým DSG. Časem se má nabídka motorů rozšířit o další možnosti, přibýt by měl i hybrid.

 

Sériová výroba začne ještě letos, první kusy u nás uvidíme začátkem příštího roku. Ceny zatím zveřejněny nebyly.

 

Zobrazit galerii 7
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
18
Sdílet
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.