Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
21. září 2018 v 7:25
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

Nová vlajková loď Seatu je tady. Až sedmimístné Tarraco zaujme designem

TECH
Uložit Uložené

Po Aroně a Atece přichází třetí SUV od Seatu.

I když Seat s SUV vcelku dlouho otálel, ani jsme se nenadáli a do nabídky se začleňuje další, v pořadí již třetí. Samozřejmě nejde o nic jiného než dlouho propagované Tarraco, které se automaticky stává i vlajkovou lodí značky.

Jako základ posloužila platforma MQB A +, díky čemuž jsme svědky nejen masivních tvarů a délky až 4735 milimetrů, ale i možnosti sedmimístné verze.

Příbuznost s koncernovým bratrem, tedy s Tiguanem ve verzi Allspace, naznačuje boční pohled, oba konce vozidla se však nesou v podstatně zajímavějším a esteticky poutavějším stylu.

Přední části dominuje maska se zajímavou strukturou a úzké, do strany protáhlé full-LED světlomety s přísnou grafikou. Zadní světla jsou navzájem propojena, což je v případě nejnovějších modelů ze stáje koncernu Volkswagen jakýmsi trendem. Na výběr bude 8 odlišných laků karoserie.

Nová vlajková loď Seatu je tady. Až sedmimístné Tarraco zaujme designem
Zdroj: www.seat-mediacenter.com

Interiér se nese v dobře známém duchu, už na první pohled však zaujme 8" centrální displej, který z palubní desky vystupuje. Pozornost si ale zaslouží i 10,25" digitální budíky s úplně novou grafikou. Jinak palubní deska a jednotlivé detaily interiéru nevyčnívají ze současných trendů španělské automobilky, svědky jsme tedy jen decentních změn a modernějších technologií.

Pod kapotou taky nečekejte žádné převratné změny.

Základním agregátem bude motor 1,5 TSI s výkonem 110 kW/150 koní, šestistupňovým manuálem a pohonem výhradně předních kol. Zbývající verze budou mít pohon 4Drive standardně, jmenovitě jde o následující jednotky: 2,0 TSI s výkonem 140 kW/190 koní a nakonec naftový motor 2,0 TDI s výkonem 110 nebo 140 kW/190 koní.

V slabším provedení bude manuál, 190koňové verze jsou standardně osazeny sedmistupňovým DSG. Časem se má nabídka motorů rozšířit o další možnosti, přibýt by měl i hybrid.

Sériová výroba začne ještě letos, první kusy u nás uvidíme začátkem příštího roku. Ceny zatím zveřejněny nebyly.

Domů
Sdílet
Diskuse