Podle uživatelů je příspěvek minimálně trapný, podle některých až sexistický. Někteří píšou, že kvůli němu přejdou i ke konkurenci.
Včerejší příspěvek ke Dni matek, které O2 publikovalo na svém oficiálním facebookovém profilu, je horkým adeptem na marketingový průšvih roku.
Vizuálně velmi amatérský a nevkusný koláčový graf jenom podtrhuje trapnost jejího sdělení, které matky a ženy obecně redukuje na tradiční svatou trojici vaření, praní a žehlení. Až roztomile hloupě pak působí vsunutí „otevřených srdcí“ mezi praním a zastavením na přechodu pro chodce.
Celou situaci navíc ještě podtrhl svým komentářem O2 Guru Vašek, kterému je sice líto, že příspěvek působí sexisticky, ale zároveň se nestydí napsat, že mu od jeho mámy chutná nejvíc. Jeho internetové hrdinství v boji proti politické korektnosti se bohužel nedočkalo očekávané reakce a i tento komentář sklidil zaslouženou kritiku.
Guru Vašek tvrdí, že výčet hodnot v grafu je bez určení priorit a má spíše symbolický význam. V tom případě je minimálně nešťastné, v tom nejhorším případě nekompetentní a hloupé využívat kvantitativní ukazatel k měřenu něčeho, jako je vztah k vlastní mámě.
Pokud je maximem něčího vztahu s vlastní mámou ocenění jejího kuchařského umění a unikátní schopnosti zapnout na pračce dva knoflíky, je to rovnou smutné.
Komentáře pod příspěvkem poukazují nejenom na nevhodnost zvoleného provedení a obsahu, ale také na trapnou, podbízivou úlisnost tohoto typu marketingové komunikace. Největší tuzemský operátor se v 21. století prezentuje stylem, který se snaží být aktuální, ale jenom velmi špatně maskuje zpátečnické přemýšlení minimálně jejich marketingového oddělení.