Apple opět natočil reklamu na svůj produkt v České republice.
Apple na své úterní konferenci představil několik nových zařízení včetně populárních Apple Watch. Na ty vznikla zajímavá reklama, která ukazuje, že chytré hodinky ukazují nejen čas, oplývají totiž množstvím dalších zajímavých funkcí – od komunikace se satelity ve vesmíru až po budík nebo možnost platit pomocí Apple Pay.
Lokace ke své reklamě vybíral známý kalifornský gigant i v České republice, stejně jako se to stalo mnohokrát v minulosti. Štáb Applu už několikrát natáčel u metra Vltavská, na Strahově, na vyšehradském železničním mostě u Národního divadla, v areálu holešovického výstaviště nebo v okolí nyní demolované brutalistní legendy – Transgasu.
Kromě toho si do reklamy na iPad z letošního dubna vybrali prvního Čecha – tanečníka Yemiho A. D., který se proslavil svými kreacemi i u Kanyeho Westa.
Do zbrusu nové reklamy si vybral lokaci metra linky A, konkrétně stanici Náměstí Míru, kde pro dokreslení „nákupu lístku“ pomocí Apple Watch Series 5 přidal turnikety, které však v opravdovém metru přítomny nejsou. Na dalších záběrech je možné vidět i typická souprava 81-71M pražského metra, jezdící právě na zelené lince.
Pro další výhodu, kterou hodinky oplývají, si štáb vybral známý lom Velká Amerika na Berounsku. Produkt totiž dostal v nové verzi kompas, a tak na skautské výpravě ukazuje, že orientovat se v přírodě podle nové funkce nikdy nebylo jednodušší.
Zajímavostí je, že kromě tuzemské lokace si v reklamě zahrál herec Daniel Čech, který účinkoval v pořadu Na stojáka nebo seriálu Rédl.
Apple se podíval i do sportovního areálu SK Slavia, kde se natáčelo venku, uvnitř místní tělocvičny a také na plaveckém bazénu.
Je pravděpodobné, že Apple natočil reklamu na více místech v Česku, například scéna při odemykání domu vypadá jako ulice v centru Prahy, ty ale nejsou natolik výrazné, aby je bylo možné na první pohled identifikovat.
Stejně tak při následných záběrech na louku je styl domů v pozadí dost podobný nějaké české vilové čtvrti. Také na scénách z kavárny je patrné, že z okna můžeme vidět pražskou ulici – díky červeným značkám na rohových domech označujících název ulice. Apple o lokacích svých reklam nikdy oficiálně neinformuje, a tak fanouškům nezbývá, než aby je identifikovali sami.