Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Čtvrtek 26. 11. 2020 svátek má Artur

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
News
1
Alexandra Murajdová
11. listopad 2019, 10:23
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Instagramová hvězda dala restauraci špatné hodnocení, protože jí nedala slevu

Lidé říkají, že by se měla stydět.

Alexandra Murajdová
11. listopad 2019, 10:23

Teprve nedávno jsme psali o tom, že 86 % mladých Američanů by se chtělo stát influencery, líbí se jim představa výdělku za přidání fotky. Kromě toho, že je to jejich vysněné povolání, ale tvrdí, že influencerům důvěřují. Více než polovina dotázaných uvedla, že si už minimálně jednou koupili něco, co propagovala jejich oblíbená hvězda na sociálních médiích.

 

 

Tuto sílu si však uvědomuje i druhá strana, influenceři. Vědí, že lidé, kteří je sledují, opravdu chtějí znát jejich názor na krásu, módu, jídlo, či v podstatě jakýkoli produkt nebo službu, informuje Storypick. Zdá se ale, že tuto rychlou slávu nezvládne každý s pokorou. Dobrým příkladem je hodnocení jedné restaurace na Yelp od anonymní instagramové hvězdy, které na Twitteru momentálně zaznamenává skutečně mnoho pozornosti.

 

CB Yelper is mad because restaurant didn't give them free meal in exchange for potential IG exposure from r/ChoosingBeggars

 

„Jednu hvězdičku dávám kvůli velmi špatnému zákaznickému servisu. Dostalo se ke mně, že jídlo je tam opravdu dobré, tak jsem ho šla vyzkoušet. Já a můj přítel jsme si dali kalamáry, špagety s mušlemi a gnocchi. Vše chutnalo úžasně. Skutečně mě překvapilo, že za námi přišla i manažerka a ptala se nás, zda nám chutná. 

 

Řekla jsem jí, že to je jedno z nejlepších italských jídel, jaké jsem, kdy měla, řekla jsem jí, že o restaurací napíšu na svém Instagramu, kde mám více než 11 tisíc followerů a spoustu z nich z této oblasti. Vypadala, že z toho má radost, ale zřejmě jsem se mýlila. 

 

Myslela jsem si, že za reklamu zdarma bude vděčná, ale když přišel účet, zjistila jsem, že jsem doslova nedostala absolutně žádnou slevu. Myslela jsem si, že alespoň jedno z jídel z účtu odstraní, ale zůstalo tam všechno, dokonce i nápoje! Už se tam kvůli tomu nevrátím. Je to škoda, protože jídlo chutnalo opravdu dobře. Manažerka se musí naučit, jak se má chovat k zákazníkům.“

 

Na Twitteru se později spustila vlna kritiky, kde říkají, že mladí lidé se mají příliš rádi. Influencerce vzkazují, že by se za své chování měla stydět a že není normální očekávat věci zdarma a že by jí do restaurace nejraději zakázali vstup.

 

 

 

 

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: storypick.comNáhledový obrázek: flickr Tagy: hodnotenie, influencer, slava, yelp
Ohodnoť článek
6
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
News
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.