
Rihanna na Instagramu ukazuje novou kolekci svého spodního prádla. V backstage videu ji střídají plus-size modelky
Rihanna představuje první letní kolekci spodního prádla své značky Savage X Fenty a zároveň stále mlčí ohledně svého alba. Nic se nezměnilo.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Fotografie z nové letní kolekce Savage X Fenty sice spatřily světlo světa již před několika týdny, fanoušci se ale nyní dočkali i kampaňového videa, které vysvětluje, jakým způsobem kráska z Barbadosu a designér Adam Selman k novým kouskům spodního prádla přistupovali.
Rihanna už několik let buduje impérium ženské prádla, které boří zaběhlé stereotypy spojené s myšlenkou, že modelka musí mít ideální míry a že v opačném případě je pro značku neatraktivní.

Popová zpěvačka jde roky opačným směrem – chce, aby se ve spodním prádle Savage X Fenty cítily pohodlně a sebejistě všechny ženy bez rozdílu tvarů, barvy pokožky nebo velikostí.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1632 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉM
Od prestižního návrháře se dozvídáme, že prvotní myšlenka vzešla z inspirace svatební kolekcí, což v konečném důsledku dokazuje i samotný vícevrstvý design s průhlednými závoji.
Kampaň vznikala netradičně v karanténě, což však vnímá Adam Selman jako novou příležitost. Jeho vyprávění z gauče o tom, jak vznikala nová kolekce, střídají backstage záběry z focení, které jsou důkazem toho, že nejen samotná Rihanna, ale i její ambasadorky jsou tou nejlepší formou marketingu.
Rihanna dostává i pod příspěvky týkajícími se módy otázky o tom, kdy můžeme očekávat její deváté sólové album, které slibuje už od začátku roku. Riri nedávno potvrdila, že je již hotové a doufali jsme, že ho vydá, když se situace v souvislosti s pandemií uklidní. Dnes je opět diskutabilní, v jakém stavu může projekt s pracovním názvem R9 být.
Od roku 2016 věnuje Rihanna většinu pracovní doby podnikání v módním průmyslu a kosmetice, výsledkem její práce je zrod prestižní značky Fenty pod hlavičkou konsorcia LVMH. I díky tomu je dnes jednou z nejúspěšnějších žen na světě.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.



