Ta se nyní stala součástí Vermontu, který zastupuje prémiové módní značky na českém, slovenském a maďarském trhu.
V Itálii se zrodilo mnoho módních velikánů, a to jak těch elegantních, mezi které se řadí třeba Prada, Valentino a Versace, tak i těch odvázanějších, jako je Diesel. A právě tyto kousky ti nově na český trh přináší Vermont, který zastupuje mnoho úspěšných prémiových brandů.
Vermont přišel na trh už v roce 1999, kdy pečoval pouze o značku Gant, kterou dnes už zná asi každý po celém světě. Společnost se postupem času rozrůstala, přibírala pod sebe další značky a dnes už o ní můžeme mluvit jako o módním gigantu, pod nějž spadá devět oblíbených brandů, které oblíkají mladí i starší, podnikatelé i studenti a vlastně všichni, kteří chtějí svoji individualitu vyjádřit pomocí stylových outiftů.
Nejnovějším přírůstkem Vermontu je právě Diesel, jehož historie se začala psát již v roce 1978. Designér Renzo Rosso tehdy neměl mnoho peněz, a tak začal pracovat ve firmě Moltex, která tenkrát nebyla ničím výjimečná. Díky jeho tvořivosti a podnikatelskému duchu se mu podařilo odkoupit 40 % podílů a většinového majitele společnosti přesvědčil o tom, že budoucnost je v džínách. Mateřskou firmu posléze přejmenovali na Diesel a jen o pár let později se Renzo se svým podílem od mateřské firmy oddělil a stal se tak jediným majitelem značky Diesel. První prodejna, která vznikla hned naproti obchodu Levis, původně moc zákazníků nepřilákala. Obnošený, kýčovitý a sepraný vzhled jejich džínů mnoho lidí odpuzoval, nakonec se však právě díky těmto vlastnostem kousky Dieselu staly hitem.„Moudrost má mozek, bláznovství má koule!“
Uvolněný, rebelský a až punkový styl si zamilovalo mnoho lidí napříč všemi generacemi a povědomí o značce se dostalo do celého světa. V posledních letech Diesel cílí právě na mladší generaci, a to také prostřednictvím sponzoringu projektů Charitativní vídeňský ples proti AIDS, festival Sundance Film nebo Diesel-U-Music.
Právě mladé totiž zaujala marketingová strategie Dieselu, která se vydala na cestu rebelie. Bláznivé vizuály doplněné hesly „be stupid“, „moudrost má mozek, bláznovství má koule“ nebo „chytří kritizují, blázni výmýšlejí,“ zaujalo mnoho těch, kteří se cítí být něčím odlišní a chtějí vyjádřit svoji jedinečnost.Nová kolekce v tobě vyvolá adrenalin, chaos i touhu po dobrodružství
Nová kolekce na podzim/zima 2020 tě v myšlenkách přenese na přeplněný parket oblíbeného techno klubu, do auta projíždějícího nebezpečnou zatáčkou na závodním okruhu nebo třeba na festival, kde vládne chaos a kde zažiješ to nejlepší dobrodružství svého života. Díky výrazným doplňkům, proti kterým stojí propracovaný minimalismus, se ocitneš zpátky v devadesátkám, kdy módnímu světu vládl Jean Paul Gaultier a Björk.
Podzimní kolekce je inspirovaná archivními siluetami, pomocí kterých kousky značky Diesel získali ultra moderní tvary a střihy. Na návrat ke kořenům je pak poukázáno akcenty oranžové a tyrkysové barvy a viditelná je i inspirace pracovními oděvy. To vše je doplněno kruhovým logem, přírodními látkami a vzorovanými texturami. Podzimní kolekce se zase nese v duchu nočního života, klubů a rocku. Najdeš v ní skinny džíny, oversized topy, kousky s nádechem army stylu, a to vše v černých, bílých a šedozelených odstínech. Nově také Diesel přichází s novým modelem džín D-Multi Works, u nichž si pomocí zipů můžeš sám upravit jejich délku.