Společnost Subway tvrdí, že se svého tuňáka snaží udržovat v co nejvyšší kvalitě a obvinění odmítá.
Značka Subway čelí žalobě, podle které jí maso z tuňáka neobsahuje žádného tuňáka, a už vůbec žádné ryby. Tato obvinění vůči společnosti vznesli dva zákazníci u soudu v Kalifornii, protože je podle žaloby měla firma oklamat. Subway prý uvedl zákazníky v omyl, když jim v menu sliboval ingredience, které nakonec zakoupený produkt neobsahoval, uvádí Today.
Karen Dhanowa a Nilima Amin si podle soudních dokumentů zakoupili několik sendvičů, které měly obsahovat maso z tuňáka. Nejdříve byli podezřívaví, ale vzorky podle svých slov odnesli na nezávislé testování do laboratoře, kde výsledky zněly jasně – „sendvič obsahuje cokoliv, jen ne tuňáka“.
V žalobě zákazníci tvrdí, že Subway své „maso z tuňáka“ ve skutečnosti vyrábí z několika směsí, které podle testování nepředstavují tuňáka. „Byly zmixovány dohromady, aby imitovaly vzhled tuňáka,“ stěžují si nespokojení klienti. Samotná společnost ale takové obvinění rázně odmítla, protože její maso podle prohlášení pochází výhradně ze 100% tuňáka smíchaného s majonézou.
Subway tvrdí, že se neustále snaží udržovat nejvyšší kvalitu svého masa z tuňáka, protože právě tuňákové sendviče či wrapy patří mezi nejpopulárnější produkty z celého menu.
Obhájci firmy tak budou bojovat, aby se tato obvinění co nejrychleji ukázala jako nepravdivá. Pokusy o poškození dobrého jména považuje firma za nepodložené a už se těší na jednání, které by se mělo uskutečnit v dubnu.