„Musíš jít po tom, co chceš a následovat své sny. Neboj se vyčnívat z řady za to, jaký jsi,“ tvrdí v nové kampani pro Pumu Selena Gomez.
Nejmladší člen rodiny značky Puma je určen pro ty, kteří se nebojí vynikat ani v trendové obuvi. Jemné retro v kombinaci s kalifornských závanem a osvěžením v podobě charismatické zpěvačky Seleny Gomez.
„Musíš jít po tom, co chceš a následovat své sny. Neboj se vyčnívat z řady za to, jaký jsi,“ tvrdí v nové kampani pro Pumu Selena Gomez. Tenisky, které zpěvačka ve spolupráci se značkou navrhla, kombinují elegantní styl a street style, a mají bezstarostný nadčasový vzhled.
Klasický design je doplněn kovovým detailem na patě, kombinací semiše a kůže a odnímatelným metalickým nápisem sportovní značky. Tenisky budou dostupné na webu Pumy od 9. února a přibližná cena bude 2 300 korun. Značka nabízí na výběr bílo-stříbrnou a černo-zlatou verzi tenisek.
Selena Gomez je ambasadorkou Pumy od září 2017. Zářila už v několika kampaních na tenisky. V té nejnovější pózuje v jednoduchém černém outfitu u stříbrného auta v typickém kalifornském prostředí s palmami. Skvělá zpěvačka, herečka a aktuálně i modelka tak ukazuje své sebevědomí.
Co říkáš na tuto spolupráci. Vydařila se?