
Více než 20 000 lidí podepsalo petici proti reklamě na čokoládový pamlsek. Reklama zobrazuje vášnivý polibek dvou mužů
Dělili se o čokoládu.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Více než 24 000 lidí podepsalo petici za zákaz reklamy na produkt „Creme Egg“, která zobrazuje vášnivý polibek dvou mužů. Reklamu vyrobila společnost Cadbury, aby oslavila 50. výročí této čokoládové pochoutky, informoval o tom portál Unilad.
V reklamě se objevil skutečný homosexuální pár Callum Sterling a Dale Moran, kteří si polibkem dělí tento pamlsek. Ačkoliv mnozí lidé chválili kampaň za její inkluzivitu a kreativitu, přibližně 20 000 lidí usiluje o její zakázání. Důvodem má být to, že urazila křesťany.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1752 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉM
Autoři petice ji umístili na webovou stránku CitizenGO, kde konzervativci pravidelně zveřejňují podobné iniciativy. Žádají odstranění reklamy ze všech platforem. Mužský polibek považují za „příliš sexuální a provokativní čin“.
„Tím, že se společnost Cadbury rozhodla ukázat pár stejného pohlaví, zjevně doufají, že vyvolají polemiku a uniknou kritice tím, že tvrdí, že jakékoli námitky proti kampani musí vycházet z ,homofobie', členové LGBT komunity však také vyjádřili odpor k této kampani,“ stálo v petici.

Společnost Cadbury také nezůstala ticho: „Jsme hrdí na naši reklamu na Golden Goobilee, která oslavuje množství způsobů, jak si každý může vychutnat vejce Cadbury Creme Egg. Abychom ilustrovali a předvedli radost, kterou naše výrobky přinášejí, jsme do reklamy vybrali i klip reálné dvojice sdílející tento pamlsek,“ stálo ve vyjádření.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.


