Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
17. června 2022 16:01
Čas čtení 2:51
Miroslava Lamačková

Hledáme vizuálního storytellera (grafického designéra)

REFRESHER
Uložit Uložené

Pomoz nám „dokreslit“ vizuální identitu našich projektů!

Kdo jsme?

Jsme Refresher, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit zvláštní trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků se snažíme tvořit i hodnotné a naučné texty, představovat lokální hudebníky, podnikatele a další chytré a zajímavé lidi, psát recenze, natáčet reportáže a různá videa.


Záleží nám na tom, kam se naše společnost ubírá, proto se zajímáme také o celospolečenská témata a prosazujeme hodnoty, o které se opíráme: slušnost, pravdu, nenásilí, pomoc slabším, toleranci, ekologii či zodpovědný přístup k drogám.


Prémiový obsah pro moderní cílovou skupinu podporují tisíce mladých lidí v Česku a na Slovensku. Jsme první online lifestylový magazín v České republice a na Slovensku, který přišel s placeným obsahem. Stále vymýšlíme něco nového a každý den se zlepšujeme, ať už při tvorbě obsahu, jeho aktuálnosti, managementu nebo v rámci technických vylepšení stránky.


Koho hledáme?

  • Hledáme grafika nebo grafičku s dostatečným citem pro detail, se schopností identifikovat a vytvořit vizuál, který zaujme čtenáře.
  • Hledáme kreativního grafika nebo grafičku, který/která nebude jen čekat na zadání, ale bude přicházet s nápady, jak posunout dále jednotlivé výstupy, ať už redakční nebo klientské. Hledáme někoho, kdo umí naslouchat a spolupracovat s více odděleními, která se na kampaních v Refresheru podílejí. V Refresheru inzeruje stále více klientů a naše řešení se snažíme přizpůsobovat individuálně podle tonality kampaně. Jelikož práce přibývá, potřebujeme posilu, abychom dokázali kontinuálně zvyšovat kvalitu výstupů.


Co (ne)budeš dělat?

  • Budeš se starat o pěkné grafické návrhy, pomůžeš redakci vyprávět příběhy a marketingu komunikovat poselství.
  • K autorským článkům a redakčnímu obsahu budeš tvořit náhledové obrázky, které budou reprezentovat obsah a podstatu článku. Tvým cílem bude zvyšovat atraktivitu náhledového obrázku a zvyšovat návštěvnost pro daný článek. Někdy obsah nelze dostatečně dobře popsat nebo není k dispozici vizuální materiál. V tom případě budeš vytvářet různé koláže, přehledné grafy, lehké ilustrace nebo budeš hledat jiné vhodné grafické zpracování.
  • V rámci podpory redakčního obsahu budeš vytvářet i kreativní instagramové carousely. Ty mají obsahovat klíčové informace z článku s pěkným grafickým zpracováním, ale stále s cílem odkázat na článek na webu.
  • Instagramové stories, posty, soutěže. Ty budou sloužit k podpoře našich nebo klientských aktivit. Máme svůj template, ale chceme dělat výjimečné věci, takže očekáváme, že do jejich tvorby budeš zasahovat a zlepšovat je.
    Nebudeš dělat nic ve spojitosti s webovou grafikou a vývojem webu.

Co u nás najdeš?

  • Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek
  • Práci v mezinárodní a rychle rostoucí firmě s kolegy, které práce baví
  • Možnost ovlivnit vizuální identitu značky a její směřování
  • Flexibilní pracovní prostředí (home office, inovativní komunikační a jiné pracovní nástroje)
  • Benefity, jako například slevy na lístky do kina nebo oblečení
  • Kredit na vzdělávání v rámci tvé profese

 
Odměna a nástup:

  • Od 1 400 eur, ideální živnost a na full time
  • Finální odměna závisí na zkušenostech, nemáme problém jít výše nebo nastavit posloupnost platu na základě splnění vzájemně dohodnutých předpokladů.


Máš zájem? 

1. BIO

Napiš nám o sobě krátké bio. Popiš se jako osobu; ne pracovní zkušenosti, ale povahu, cíle, zájmy.


2. Pracovní zkušenosti + portfolio

Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil. Co jsi vystudoval a co tě baví. Přilož také seznam předchozích pracovních zkušeností ve strukturované podobě.


Pokud moc zkušeností nemáš, nevadí. Pošli nám klidně i fiktivní projekty, které jsi tvořil ve volném čase nebo během školy. 

3. Co tě baví

Napiš, co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ.


4. Proč ty a proč u nás

Proč chceš dělat právě v Refresheru, jaké jsou tvé silné stránky a co můžeš přinést do Refresheru.


5. Kdy bys mohl nastoupit?


6. Otázky

Pokud máš jakékoli dotazy, doplň je do mailu.


7. Zadání

Vypracuj následující zadání:


1. Připrav instagramový carousel (post obsahující více než 1 obrázek, mezi kterými scrolluješ) na tento článek. Nepoužívej náš template, ale ať má Refresher vibe. Kreativitě meze neklademe, hlavně ať je vizuálně atraktivní. Využij více infografiky a obrázků a méně textu.

2. Vytvoř post se soutěží na náš Instagram, post by měl komunikovat základní message: označ kamaráda a vyhraj předplatné.

1. cena: roční předplatné,

2. cena: měsíční předplatné.

3. Vytvoř thumbnail (náhledový obrázek) k tomuto článku. Thumbnail musí zaujmout, ale zároveň musí alespoň moodově ladit s ostatními thumbnaily. Buď však kreativní.

Všechno hoď do jednoho PDF a pošli na [email protected] s předmětem #GRAFIKA2022. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.

Domů
Sdílet
Diskuse