Herec, zpěvák a zjevně i podnikatel. Leto představil svoji značku Twentynine Palms, chce ovládnout trh wellnessu a životního stylu.
Herec, zpěvák a investor Jared Leto rozjíždí vlastní byznys. Firma Twentynine Palms bude prodávat produkty v segmentu životního stylu, specializovat se chce na designové produkty především pro domácnosti, na vůně a kosmetiku. Jako první představila kolekci 12 kosmetických výrobků, které zahrnují mýdlo a krém na ruce (47 dolarů za kus), šampony a kondicionéry (54 dolarů za jednu láhev) či krémy na obličej (87 dolarů) a na oční okolí (97 dolarů).
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Podle Vogue Business se budou produkty prodávat online, kromě toho budou dostupné v kamenné prodejně v Paříži a v několika buticích s kosmetikou v New Yorku, Los Angeles a Londýně. Na kosmetické linii spolupracoval s Kate Forbes, která více než 20 let pracovala ve vývojovém týmu pro známou australskou značku Aesop. „Twentynine Palms je kreativním hřištěm se spoustou produktů stále ve vývoji,“ řekl Leto s příslibem, že více kreativních spoluprací uvidíme v roce 2023.
Značka se soustředí na lokální produkci, chce co nejvíce ingrediencí získat z okolí továrny. Středobodem pozornosti jsou rostlinné extrakty jako výtažek z opuncie, z amarantu bohatého na esenciální mastné kyseliny či z hydratující pupalky dvouleté. Přestože Leto přiznává, že kosmetika ho nikdy moc nezajímala, zajímá ho „myšlenka péče o sebe v co nejpřirozenější formě“.
Leto je dalším z nekonečné řady celebrit, které vidí podnikatelskou příležitost v beauty byznysu. Jedná se o průmysl, za který jen ve Spojených státech dali lépe vydělávající zákazníci (s příjmem nad sto tisíc dolarů ročně) devět miliard dolarů v první polovině roku 2022. Byznys s luxusní či prestižní kosmetikou chce ale ovládnout stále více lidí.
V září představila Kate Moss svoji značku Cosmoss, je to značka produktů pro krásu se zaměřením na wellness (prodává například čaj za 20 dolarů či krémy za 95). Rovněž v září představil svou luxusní značku herec Brad Pitt (Le Domaine), spoléhá se na genderless marketing a francouzské výtažky z hroznů, přičemž v nabídce má krém za 310 dolarů a sérum za 385 dolarů. V roce 2022 přišly na trh také značky Kim Kardashian (Skkn), Hailey Bieber (Rhode) či zpěvačky Ciary (OAM Skin).