Škoda Enyaq RS driftovala 7 kilometrů na ledě.
V úvodu roku si Škoda v chladném Švédsku připravila speciální akci s modely, jejichž společným znakem byl pohon obou náprav 4 × 4. Na zamrzlém jezeře si tak odborná veřejnost měla možnost vyzkoušet vozidla různých druhů a prověřit jejich schopnosti. Velkou pozornost měl elektromobil Enyaq, jehož nápravy sice nejsou mechanicky spojeny (řešením Haldex), nejvýkonnější verze však disponují dvěma elektromotory, a tedy i pohonem všech čtyř kol.
Automobiloví novináři tak mohli na vlastní kůži porovnat chování konvenčního pohonu s elektrickým. Hvězdou akce se nakonec stal motoristický novinář Richard Meaden, který za volantem Škody Enyaq RS iV pokořil dva světové rekordy – v nejdelším nepřetržitém driftu na ledě a v nejdelším nepřetržitém driftu na ledě s elektromobilem.
Stalo se tak na oválné trati o délce 188,496 m, a to přímo na zamrzlém jezeře Stortjärnen u švédského Östersundu. Richard Meaden vytvořil nový oficiální rekord, v rámci něhož udržel vůz v kontrolovaném driftu více než 15 minut, přičemž ujel 7,351 kilometru. Meadenův drift překonal předchozí rekord o délce 6,231 km, který padl v Číně v roce 2022. Překonáním prvního rekordu stanovil Meaden s vozem Enyaq RS iV zároveň i druhý rekord, a to v nejdelším nepřetržitém driftu na ledě s elektromobilem.
Mladoboleslavská automobilka dosáhla rekordu čtvrtý den po mnoha tréninkových jízdách s různými typy pneumatik, které celkem trvaly 18 hodin. Enyaq RS iV obstál v náročných podmínkách (pod bodem mrazu) a během 15 minut a 58 vteřin rekordní jízdy objel oválnou trať celkem 39krát. Během jízdy dosáhl maximální rychlosti 48,69 km/h a v nejpomalejším bodě se pohyboval rychlostí 31,64 km/h.