Nejen mezi mladými lidmi populární projekt dnešním dnem slaví své první narozeniny, přinášíme ti proto malou rekapitulaci.
Ani jsme se nenadáli a jsme o rok starší. Tedy ne, že by se k dnešnímu dni vázal nějaký můj osobní svátek, jako takový důvod k oslavě nejen z mé strany by tu přece jen byl. Čas je nezastavitelný fenomén a dnes je to přesně rok, co světlo světla spatřil pod naší taktovkou projekt známý jako Exkluzivní automobily ze slovenských a českých silnic. Připomínat si jeho poselství je zřejmě scestné, ale alespoň okrajově. Svého času u nás stránka jedinečného obsahu (odstupem času vzniklo pár nešťastných kopírek, takže v současnosti jediná stránka svého druhu v dané kvalitě) slouží jako plac, jehož prostřednictvím vám demonstrujeme prý chudé domácí podmínky a dennodenně tak přinášíme autentické fotografie z našich silnic, na nichž poznáváme staré ale i nové přírůstky z kategorie luxusních, sportovních, exotických či jinak zajímavých a netradičních automobilů.
Možná se už budu opakovat, ale v každém případě nás i nadále pochopitelně těší skutečnost, že stránka v dnešní době familiárně známka jako #exkluzivitaciest zaznamenává takové ohlasy a úspěch mezi vámi, našimi fanoušky a že za rok jsme oslovili až necelých 22 tisíc fanoušků. Okrajově (pozvolna) bych určitě zmínil množství známých pasivních odběratelů ze zahraničí, či několik občasných sharů těmi nejzvučnějšími světovými automobilovými portály a spotery, díky kterým nám týdenní total reach nejednou vykazovaly i milionové číslo. Pokud patříš mezi tuto stále se rozšiřující komunitu automobilových fanoušků, už víš, že každým dnem rozšiřujeme největší databázi svého druhu u nás minimálně o jeden záběr s exkluzivním obsahem. Dovolte mi proto malou statistiku. Od vzniku samotné stránky tedy nenastal den, kdy byste na ní nenašli (staro) nový spot, což ve výsledku hovoří o fotoalbech výpočtu již s více než 1000kou kvalitních fotografií! Nebyl bych to já, kdybych nezmínil i Instagram, nyní však ne ten můj, ale exkluzivituciest, tedy nejkrásnější IGčko pro automobilových fajnšmekry u nás, kde se krátce od jeho spuštění nasbíralo už zhruba tisíc fans, do dnešního dne můžete počítat s přibližně stovkou, většinou těch nejzajímavějších záběrů a hashtag #exkluzivitaciest zahrnuje něco přes 750 spotů!
V předmluvě budu pokračovat níže, otevřeme si 5. pokračování prvními fotografiemi z tétodílné 20ky.
______________________________________________________
Aston Martin DBS | Mercedes-Benz S 500 + úpravy Brabus
motor: 5.9 V12, 517 k & 570 N.m | 5.5 V8, 388+ k & 530+ N.m, lokalita: Bratislava, autor: martinzmartina
Aston Martin Vanquish
motor: 5.9 V12, 573 k & 620 N.m, lokalita: Bratislava, autor: jakub0040 (BCS)
Bentley Continental Flying Spur | Rolls-Royce Phantom
motor: 6.0 W12, 560 k & 650 N.m | 6.75 V12, 460 k & 720 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Marek
Bentley Continental Supersports
motor: 6.0 W12, 630 k & 800 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Viktor L.
Hříchem by bylo zapomenout i na zcela nové přírůstky, které jste mohli poznat exkluzivní díky našim propojeným podrobným článkům - BMW i8, Ferrari 458 Speciale A, Mercedes-AMG GT S, Porsche 918 Spyder nebo Volkswagen XL1. Stejně jste se díky nám dozvěděli mezi prvními o dech vyrážející havárii českého Lamborghini Huracán na maďarské dálnici a o pár měsíců později jsme vám přinesli v předstihu i samotné video z nehody. V takto nastoleném tempu s Jakubem míníme pokračovat i nadále. Samozřejmě, za vším kolem exkluzivních automobilů stojí kopec práce (možná víc, než si myslíš), proto bychom přivítali někdy více pochopení a méně zbytečných slov. Nechte nás rozhodovat o tom, co je a co není exkluzivní, máme už něco odsledované a přehled nám rozhodně nechybí. Pro jistotu, opět raději připomenu, že stránka neodráží naše osobní sympatie k značkám a autům, ale počítá se většinou dlouhodobě nastaveným měřítkem "exkluzivity", které si dovolíme na základě domácích poměrů občas decentně upravit.
Jako malou vsuvku sloužící jako naše alibi použiji následující čísla, s nimiž se s vámi podělíme. Podle oficiálních a ověřených informací, za loňský rok přes oficiální zastoupení značek přibylo na Slovensku +/- 6 modelů Audi RS, 23 vozů BMW M a až 70 Mercedesů ve verzích AMG. Navíc nedokážeme ovlivnit to, jaké fotografie nám od vás přicházejí a pokud je záběr opravdu kvalitní, nevidíme důvod fanouška nepotěšit a fotografii nepřidat, nehledě na to, zda se jedná opět o opakující se značku (i když pořadí se snažíme upravovat a střídat). Byli bychom tedy rádi, kdybychom se vyhnuli kritice na naše osoby ve smyslu upřednostňování medvědů (své sympatie k nim netajím, na stránku / články to nemá dopad). Zároveň, na základě dané statistiky nemůžeme prohlásit to, že vzhledem na "vysoký" počet vozidel AMG ztrácejí tyto vozy na exkluzivitě nebo výjimečnosti, to rozhodně ne. Za ten rok nás ale i tak nejvíce po tom všem fascinuje fakt, že auta, která jsou většinou terčem kritiky skrz údajnou "neexkluzivnost", mají ve výsledku podstatně větší úspěch (počet liků/ohlasů/share), než když přidáme opravdu velkou raritku, respektive vzácnou a zároveň drahou specialitku jedinou svého druhu u nás. Ale tak odborníci no...
V každém případě, v závěru připomenu pár užitečných věciček - autentické fotografie od vás nám nadále můžete posílat na mejlík [email protected]. Ačkoli fotografie následně upravujeme, potrpíme si na kvalitu doručených fotografií. Instagramově aktivní fanoušky nemůže obejít hashtag #exkluzivitaciest, díky kterému i vy významnou mírou rozšiřujete zmíněné databáze. Pokud patříš mezi novější fanoušky, určitě si přelouskej předešlé díly - 1., 2., 3. a 4., kde najdeš mimo jiné i potřebné informace, jak to u nás s uveřejňováním vašich fotek chodí. Rekapitulující články tohoto typu slouží pro lidi, kteří nesledují naši aktivitu pravidelně a protože fotografie nezastavitelně (i během zimní sezóny) přibývají a přibývají, místy je stránka neprůhledná a to i přes fakt, že je vytvořen systém alb, které seskupují záběry podle značky.
Všechny důležité informace jsem vyčerpal, vychutnej si zbývající fotografie.
_____________________________________________________
Ferrari F12berlinetta | FF
motor: 6.3 V12, 740 k & 690 N.m | 6.3 V12, 660 k & 683 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Matyiiii
Ferrari Novitec Rosso F12 N-Largo
motor: 6.3 V12, 781 k & 722 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Samuel Marecek l Photogallery
Ferrari Enzo
motor: 6.0 V12, 660 k & 657 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Tomáš Dvořák
Jaguar XKR-S Convertible
motor: 5.0 V8, 550 k & 680 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Tomáš Dvořák
Hummer H1 (& nedávno testovaný Smart ForFour)
motor: 6.6 V8, 305 k & 705 N.m, lokalita: Bratislava, autor: martinzmartina
motor: 5.0 V8, 960 k & 1100 N.m , lokalita: Wuppertal, Nemecko, autor: prostředníctvím Cossie670
Lamborghini Murciélago LP640
motor: 6.5 V12, 640 k & 660 N.m, lokalita: Slovakia Ring, autor: fanoušek Tomáš V.
Maybach 62 S Zeppelin & Rolls-Royce Phantom Black Edition
motor: 6.0 V12, 640 k & 1000 N.m & 6.75 V12, 460 k & 720 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Michal K.
McLaren MP4-12C Spider | Porsche 911 GT3 RS
motor: 3.8 V8, 600 (625) k & 600 N.m | 3.6 B6, 415 k & 405 N.m, lokalita: Dobšiná, autor: fanoušek
Mercedes-Benz SLS AMG
motor: 6.2 V8, 571 k & 650 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Jirka Sedli Sedlacek l Photogallery
Mercedes-Benz SLS AMG Black Series | A 45 AMG
motor: 6.2 V8, 631 k & 635 N.m | 2.0 R4, 360 k & 450 N.m, lokalita: Komárno, autor: fanoušek Juraj T.
Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster
motor: 5.4 V8, 626 k & 780 N.m, lokalita: Valčianska dolina, autor: fanoušek Adam J.
Porsche Panamera Mansory C One
motor: 4.8 V8, 690 k & 850 N.m, lokalita: Bratislava, autor: jakub0040 (BCS)
Porsche 918 Spyder
motor: 4.6 V8 + elektromotor, 887 k & 1273 N.m, lokalita: Banská Bystrica, autor: fanoušek Adam S.
Rebellion R2K (základ Ultima GTR)
motor: 6.3 V8, cca 600-1000 k, lokalita: Ostrava, autor: fanoušek M. Šimoník
Rolls-Royce Ghost
motor: 6.6 V12, 570 k & 780 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Michal K.
____________________________________________________
Pro exkluzívní automobily ze slovenských a českých silnic sleduj oficiální fb stránku!