Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 19. 11. 2019 svátek má Alžběta

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Zajímavosti - Lidé
47
johnnybravo
15. březen 2016, 20:14

Více než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnit

Na internet se dostaly informace z účetnictví sympatické Britky.

johnnybravo
15. březen 2016, 20:14
Více než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnit
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
47
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Příchod moderních technologií neotevřel dveře pouze mnohem aktivnější komunikaci mezi lidmi prostřednictvím sociálních sítí, ale podnikavým jedincům poskytl podmínky k tomu, aby z nich mohli vytěžit docela slušné výdělky. Reklama začala na internetu hrát obrovskou roli a když se před více než 10 lety společnost Google rozhodla odkoupit portál YouTube, tehdy jsme ještě ani netušili, že za pár let budou existovat profesionální tvůrci, kteří se budou živit natáčením videí. Zpočátku to nebylo vůbec jednoduché, protože člověk musel mít dostatečný počet vidění či odběratelů k tomu, aby se mohl stát partnerem Youtube a vydělávat peníze, ale dnes už stačí jen neporušovat pravidla a když tvé video uspěje, může se i z tebe za pár měsíců stát člověk se slušným příjmem.

 

Nejdeme nyní psát o české nebo slovenské internetové scéně, jejíž neomezeně kraluje Gogo a již od počátku ho honí Exploited, ale zaměříme se spíše na britskou scénu, která funguje o několik let déle a pár tvůrců na ní skutečně začínalo tehdy, když byl YouTube v pomyslných plenkách. Jednou z internetových stálic se postupem let stala i sympatická Britka jménem Zoe Sugg vystupující pod přezdívkou Zoella. V té době mladí lidé ve Spojeném království ovlivňovaly zejména televizní osobnosti jako moderátoři či herci a herečky, avšak příchod YouTube a začátek fenoménu s názvem Zoella přišel jako blesk z čistého nebe. Jasně, že to hned v prvním týdnu nepřineslo do kapsy nenápadné slečny statisíce korun, ale tvrdou prací a atraktivním projevem si Zoella získala miliony fanoušků, o čemž svědčí například stav jejích odběratelů na YouTube (10,2 milionu) či monitorující lidí na Twitteru (4,3 milionu). Pokud jsi ještě o Zoe nikdy předtím neslyšel, pak by se dala označit za beauty vloggerku, která začínala na svém blogu a věnovala se zejména kráse, kosmetice a ženským problémům, se kterými se slečny v jejím věku mohly setkávat každičký den. Od té doby už ale uplynulo několik let a Zoella se dnes může pochlubit životním standardem, jaký by jí záviděl nejeden Čech, ale i Angličan.

 

Více než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnit

 

Když se chceme bavit o tom, kolik Zoella vlastně měsíčně vydělává, nejprve bychom měli zmínit, že Zoe sebe samu proměnila na značku. Zoella totiž není jen obyčejný název kanálu na YouTube, ale celosvětová značka, pod kterou již Zoe stihla vydat nejen dvě vlastní knihy o dívce v digitálním světě, ale podílela se už na nepřeberném množství kosmetických přípravků či dokonce módních doplňků, protože výrobcům netrvalo dlouho, aby pochopili, že jejich výrobky půjdou na dračku mnohem jednodušeji, pokud na ně vytisknou její jméno. 25letá Britka se tak může pochlubit například i jedním knižním rekordem, protože její zmíněné dílo Girl Online v listopadu roku 2014 překonalo rekord v prodejnosti prvotiny začínajícího autora v průběhu prvního týdne.

 

Pravdou je, že Zoellu jsme si tentokrát nevybrali jen tak náhodou, ale rozhodli jsme se o ní napsat zejména kvůli tomu, že se před několika dny na internet dostaly konkrétní informace o tom, kolik by měla sympatická Britka vydělávat. Youtubeři jsou sice smluvně zavázáni a nemohou prozradit přesnou částku, která jim přichází měsíčně na účet, ale nyní se magazín The Sunday Times dostal k částkám z jejího staršího účetnictví a člověku se až hlava zastavuje, když si její příjmy porovná s jinými profesemi. Podle informací by tedy Zoella měla měsíčně vydělávat přibližně 50 tisíc liber, tedy přes 1,7 milionu korun a nejlepší na tom je, že jde o oficiální čísla z listopadu 2014, takže v nich nemůže být započítán prakticky ani úspěch knihy a dalších partnerství, které od té doby uzavřela. Účetnictví hovoří o tom, že Zoella v období od jara do listopadu 2014 vydělala 400 tisíc liber, takže skoro 14 milionů korun a zřejmě i tyto pracovní a finanční úspěchy youtuberku inspirovaly k tomu, aby se nastěhovala do rozlehlé vilky spolu se svým partnerem Alfiem Deyesem, který také patří mezi nejznámější britské youtubery.

 

Jen pro srovnání, Zoella své výdělky podle portálu Socialblade od roku 2014 navýšila až na úroveň dosahující dvou milionů korun měsíčně jen za nahrávání videí na svém hlavním kanálu, což však nemusí být nutně pravda, protože se výdělky liší podle vidění, zobrazení reklam a dalších faktorů. Každopádně můžeme s jistotou konstatovat, že Zoella za poslední dva roky posunula svou kariéru na vyšší úroveň a kdyby si dnes měla porovnat své začátky v roce 2009 a současnou situaci, asi by nemohla najít ta správná slova. Mimochodem, Zoella má téměř stejně úspěšného bratra jménem Joe, který také tvoří videa a dalo by se říci, že rodinný klan Suggovových ovládá nejen ženskou, ale i mužskou část publika ve Spojeném království. Kdo by to byl ještě před deseti lety řekl?

 

Zoe po boku svého přítele Alfieho

Více než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnit

 

Zoella se svým bratrem jménem Joe

Více než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnit

Více než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnitVíce než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnitVíce než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnitVíce než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnitVíce než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnitVíce než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnitVíce než milion korun měsíčně díky videím na YouTube. Zoella patří mezi nejvlivnější britské youtuberky a nechystá se to změnit

Ohodnoť článek
29
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.