Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
2. září 2016 16:08
Čas čtení 0:00
Matúš Moravčík

Samsung má problémy s hořícími Galaxy Note7. Pospíchali kvůli iPhone 7 Plus, ale teď bude měnit kus za kus

TECH ANDROID SAMSUNG
Uložit Uložené

Po dočasně zastavené distribuci přichází očekávaná výměna.

Když svět obletěla nečekaná zpráva, že jednomu z prvních majitelů teprve nedávno představeného Android phabletu Galaxy Note7 shořelo mobilní zařízení během nabíjení, mnozí z nás věřili, že jde jen o ojedinělý případ, který vznikl jen kvůli používání neoriginálního příslušenství. Ale když počet případů neustále rostl, začalo nakonec vyšetřování a jeho výsledek přeci jen potvrdil, že hlavní příčina nespočívá  v nabíječce od třetí strany, ale přímo v napevno integrovaných bateriích. Novinku nám dokonce oznámil sám šéf mobilní divize, Dj Koh.

S největší pravděpodobností jde o výrobní chybu, která má podle dostupných informací přímo od společnosti Samsung dopad na poměrně malé množství kusů (24 nepovedených kusů z jednoho milionu). Celou situaci však komplikuje fakt, že nikdo přesně neví, kterých se to konkrétně týká. Jihokorejský výrobce proto po zastavení distribuce v Jižní Koreji přichází s globální strategií, kde je ochotný vyměnit každý jeden prodaný kus za úplně nový, poctivě zkontrolovaný model Note7, u kterého by již podobné riziko hrozit nemělo. V rámci strategie taktéž pozastavuje všechny prodeje

Jeden ze shořených Galaxy Note7

Samsung má problémy s hořícími Galaxy Note7. Pospíchali kvůli iPhone 7 Plus, ale teď bude měnit kus za kus
Zdroj: KKJ.CN

Prsty v tom nepochybně měla i snaha získat několikatýdenní časový náskok před úhlavním konkurentem Apple. Aby Samsung stihl Galaxy Note7 představit a přinést na významný spotřebitelský trh ještě před příchodem iOS phabletu iPhone 7 Plus (představení proběhne 7. září), musel opět posunout všechny loňské termíny. Předcházející generace Note5 spatřila světlo světa zhruba v polovině srpna, ale nástupce již začátkem měsíce. Ve výrobních, montážních či logistických procesech tak dle všeho vznikly pořádně hektické situace a ty se po tom odrazily ve znatelně horší kvalitě, což teď navýší celkové náklady

Doporučeno
Samsung představil tři zařízení, která by ti neměla chybět ve sbírce. Co najdeš v řadě Galaxy FE? Samsung představil tři zařízení, která by ti neměla chybět ve sbírce. Co najdeš v řadě Galaxy FE? 7. listopadu 2023 11:30

Samsung Galaxy Note7 začal výrobce prodávat v prvních zemích 19. srpna a od dnešního dne, tedy od 2. září by měl být hi-tech phablet dostupný už i v našich obchodech. Zřejmě ale nastane menší zpoždění. 

Oficiální vyjádření Samsungu

„Společnost Samsung se zavázala k výrobě produktů té nejvyšší kvality a jakoukoliv zprávu o případných chybách od našich zákazníků bereme velmi vážně. V reakci na hlášené případy týkající se Galaxy Note7 jsme provedli důkladné vyšetřování a zjistili jsme poruchy na baterii tohoto mobilního zařízení. Doteď k 1. září došlo k 35 případům, které byly nahlášeny po celém světě.

 

V současné době provádíme velmi pečlivé kontroly s našimi dodavateli, abychom zamezili dalšímu šíření chybných baterií napříč trhem. Protože bezpečnost a spokojenost zákazníků je naší absolutní prioritou, pozastavili jsme prodej Galaxy Note7. 

Zákazníkům, kteří si již Galaxy Note7 zakoupili, umožníme v nadcházejících týdnech výměnu. Zákazníci ze Slovenska můžou kontaktovat naše Zákaznické kontaktní centru na bezplatné telefonní lince 0800 726 786, kde jim budou poskytnuty bližší informace jak dále postupovat a zodpovězeny případné otázky k zakoupenému modelu Galaxy Note7.

 

Jsme si vědomi, že pro některé zákazníky to může znamenat jisté nepohodlí, avšak pro Samsung je absolutní prioritou, abychom na trhu prodávali bezchybné produkty té nejvyšší kvality. Ve spolupráci s našimi partnery teď hledáme takové cesty, aby případná výměna byla pro naše zákazníky co nejjednodušší a efektivní.“

Domů
Sdílet
Diskuse