Superb modelového roku 2018 dostává vícero vychytávek.
Ne že bychom měli těch novinek od Škody za poslední období málo, spíše naopak, česká automobilka nám ale servíruje opět něčeho nového. I přesto, že Superb si na plnohodnotný facelift musí ještě nějaký ten rok počkat, u příležitosti nového modelového roku jsme svědky vskutku nečekaně rozsáhlých změn. Zvenku se prakticky nic nemění (přibyly jen 19" disky Acamar a černý lak Velvet), v interiéru jsou ale novinky okamžitě patrné. Jako první je to zcela nová, 9,2" obrazovka multimediálního systému, který známe například z faceliftované Octavie, ale i modelů Kodiaq, Karoq, respektive Golf či Arteon. Sice jde v zmíněných modelech vždy o decentně odlišný tvar a zapracování do palubní desky, ani zde nechybí čistě skleněný design bez fyzických tlačítek. Ty totiž vystřídala zcela hladká plocha a několik dotykových tlačítek po stranách. Vrcholný infotainment Columbus tak nahrazuje dosavadní, maximálně 8" obrazovku a zároveň přináší modernější a hodnotnější dojem. Změny přitom neobešly ani systém Swing, který má po novém místo pěti palců až 6,5" displej.
Další úplnou novinkou je masážní sedadlo řidiče, které je možno zakoupit výhradně v kombinaci s ventilací a koženým čalouněním. Superb modelového roku 2018 dále v nabídce počítá už i se zdvojenými akustickými skly v předních dveřích. O lepší odhlučnění se stará speciální fólie mezi jednotlivými vrstvami. Nemusíme mluvit o tom, že Superb je skutečně velkým autem, no a hlavně prostorný interiér je toho důkazem. Škoda tak představuje funkci Digital Voice Enhancement neboli elektronické zesílení hlasu – díky mikrofonu se hlas přední posádky přenese a zesílí k zadním pasažérům. Vzhledem k novým směrnicím, které vstoupí v platnost od příštího roku, i Superb dostal automatické nouzové volání, tedy systém eCall s automatickým upozorněním bezpečnostních složek v případě nehody. Aby toho nebylo málo, technologie Manoeuvre Assist prošla vylepšením – při parkování asistent sám zabrzdí vozidlo v okamžiku, kdy by měl před sebou překážku, které si řidič nevšimne. Nuže, už si jen počkat na full-LED světlomety a plně digitální budíky a Superb se skutečně velmi blízko přiblíží ke koncernovému Passatu.