Dosud nejextrémnější modifikace třídy G.
Představovat si třídu G nemá v posledních letech žádný význam, zejména pokud jde v základě o téměř 40leté auto, které se příští rok dočká nové generace. Ani Brabus jako takový nepotřebuje nějakou speciální pozornost, jelikož renomovaný německý úpravce o mimořádně zajímavé počiny zdaleka nouzi nemá. Platí to i na autosalonu ve Frankfurtu, kde je stánek doslova přecpaný všelijakými úpravami tuningového mága, jeden z nich navíc prakticky křičí do světa, že jde o něco opravdu extrémního. Jeho název zní Brabus 900 "ONE OF TEN", přičemž jde právě o brutálně upravené géčko, přesněji jeho nejdražší a nejšílenější verzi, Mercedes-AMG G 65. Pod kapotou se tak nachází 6litrový dvanáctiválec s výkonem 463 kW / 630 koní, pravdou ale je, že v tomto případě ve smyslu tradic a zvyků došlo k navýšení objemu V12 až na úroveň 6,3 litrů. Obrovský agregát dostal větší turbodmychadla, nové sání, vstřikování paliva, přemapovanou řídící jednotku a v neposlední řadě novou výfukovou soustavu.
Výsledek? 662 kW / 900 koní, točivý moment úctyhodných 1500 N.m při 4200 ot./min, který je skrz spolehlivost elektricky limitován na 1200 N.m, no a nakonec tu máme famózní rychlostní údaje - monstrózní G akceleruje z 0 na 100 km/h jen za 3,9 sekundy, zatímco jeho maximální rychlost je omezena na 270 km/h. Úprav se samozřejmě dočkal exteriér i interiér. Brabus se postaral o masivní bodykit z karbonových vláken, přibylo několik nových nástavců a sekundární LED světla, přičemž ikonická krabice je postavena na 23 discích Brabus Platinum Edition. Vnitřek byl přetvořen do luxusní 4místní konfigurace, kterou tvoří samostatně a plně elektricky nastavitelná čtveřice křesel. Nechybí tedy prošívaná kůže, nové dekory a dokonce ani hvězdný strop. Jak naznačuje samotný název edice, vznikne jen 10 kusů, každý exemplář bude přitom stát minimálně 666 tisíc €.