Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
10. října 2017 v 15:12
Čas čtení 0:00
Matúš Majer

Muže neoblékáme! Feministická značka oblečení bojuje proti stereotypům kampaní fotek, kde ženy vládnou nad nahými muži

ZAJÍMAVOSTI FEMINISMUS
Uložit Uložené
Citlivý obsah
Článek může obsahovat:
  • produkty a služby určené pro osoby starší 18 let
  • sex, nahotu a jiný nevhodný obsah
  • násilí, krev nebo obsah nevhodný pro citlivé povahy
mám nad 18 let (zobrazit obsah)
zpět na hlavní stránkuZpět

Záběry podřízených mužů mají upozornit na dehonestování ženského těla.

O módní značce SUISTUDIO jsi možná ještě nikdy neslyšel. Specializuje se především na výrobu dámského formálního oblečení, všeho od blůzek až po saka či vkusné sukně. O větší pozornost se však rozhodla zabojovat pomocí silné kampaně, která má vyjadřovat nechutnost objektivizace žen v reklamním průmyslu. Vždy jsou ony ty polonahé, které mají za úkol prodat v podstatě cokoli. SUISTUDIO se však rozhodlo vyměnit jejich role s mužskými a představila tak opravdu originální feministickou kampaň.

O tom, že je značka feministická, není žádných pochyb. Každý záběr je v první řadě směřován ženě, která v něm hraje dominantní roli, přičemž má samozřejmě oblečené produkty zmíněné značky. Na fotografii se však vždy nachází také muž, na jehož většinou není zaostřeno, případně se nachází v pozici, která naznačuje jeho podřazenost ženskému pohlaví.

Doporučeno
Love Island efekt: každá druhá žena se při sledování cítí mizerně kvůli svému tělu. Jak reality show působí na tvou psychiku? Love Island efekt: každá druhá žena se při sledování cítí mizerně kvůli svému tělu. Jak reality show působí na tvou psychiku? 4. listopadu 2024 v 13:00

Na stránkách prodejce snadno najdeš velký nápis: „We specialise in suits, but we’re not dressing men,“ čili Specializujeme se na obleky, ale muže neoblékáme. Odmítání oblékání mužů je zvýrazněno v jiném kontextu ještě několikrát. Jak to však již bývá, podobné kampaně vzbudily značné pobouření, zatímco mnozí lidé na Instagramu oceňují změnu v trendu objektivizace žen, další zase tvrdí, že i když je myšlenka možná dobrá a ženské tělo bývá pro potřeby reklamy zneužívané až příliš často, objektivizovat pro změnu muže také není dobrým řešením.

 

Discover Suistudio’s first campaign. We specialise in suits, but we’re not dressing men. #SUISTUDIO #NOTDRESSINGMEN

Príspevok, ktorý zdieľa SUISTUDIO (@suistudio),

Domů
Sdílet
Diskuse