- produkty a služby určené pro osoby starší 18 let
- sex, nahotu a jiný nevhodný obsah
- násilí, krev nebo obsah nevhodný pro citlivé povahy
Záběry podřízených mužů mají upozornit na dehonestování ženského těla.
O módní značce SUISTUDIO jsi možná ještě nikdy neslyšel. Specializuje se především na výrobu dámského formálního oblečení, všeho od blůzek až po saka či vkusné sukně. O větší pozornost se však rozhodla zabojovat pomocí silné kampaně, která má vyjadřovat nechutnost objektivizace žen v reklamním průmyslu. Vždy jsou ony ty polonahé, které mají za úkol prodat v podstatě cokoli. SUISTUDIO se však rozhodlo vyměnit jejich role s mužskými a představila tak opravdu originální feministickou kampaň.
O tom, že je značka feministická, není žádných pochyb. Každý záběr je v první řadě směřován ženě, která v něm hraje dominantní roli, přičemž má samozřejmě oblečené produkty zmíněné značky. Na fotografii se však vždy nachází také muž, na jehož většinou není zaostřeno, případně se nachází v pozici, která naznačuje jeho podřazenost ženskému pohlaví.
Na stránkách prodejce snadno najdeš velký nápis: „We specialise in suits, but we’re not dressing men,“ čili Specializujeme se na obleky, ale muže neoblékáme. Odmítání oblékání mužů je zvýrazněno v jiném kontextu ještě několikrát. Jak to však již bývá, podobné kampaně vzbudily značné pobouření, zatímco mnozí lidé na Instagramu oceňují změnu v trendu objektivizace žen, další zase tvrdí, že i když je myšlenka možná dobrá a ženské tělo bývá pro potřeby reklamy zneužívané až příliš často, objektivizovat pro změnu muže také není dobrým řešením.