Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
9. listopadu 2017 v 11:27
Čas čtení 0:00
Jana S.

Moschino prodává igelitový obal na spodní prádlo z čistírny v podobě šatů za 16 000 Kč

MÓDA
Uložit Uložené

Způsob, jak můžete zakrýt špinavé oblečení.

Na to, že na molu často vidíme nepraktické modely na nošení v reálném životě, jsme si už zvykli. Většina z nich je i tak vytvořena pro módní show a do prodeje se ani nedostane. Italský módní dům Moschino však přišel s totálně nenositelnou věcí, kterou v případě zájmu klidně koupíš za 730 dolarů (16 000 Kč).

Moschino prodává igelitový obal na spodní prádlo z čistírny v podobě šatů za 16 000 Kč
Zdroj: harpersbazaar.com/Moschino

Značka Moschino je známá svými extravagantními, infantilními, barevnými a občas šílenými kousky. Zatímco ikonické kabelky ve tvaru poskládané kožené bundy, kryty na mobily ve tvaru medvěda a šaty s potiskem Disney postaviček jsou velmi oblíbené a můžeme v nich vyjít na ulici, pár kousků z jejich kolekce na podzim/zimu 2017 je trošku přes čáru.

Kromě transparentního vaku na oblečení do čistírny, který lze obléknout jako šaty, kolekce obsahuje i šaty z materiálu divadelní opony, klobouk ve tvaru poklopu na odpadkový koš nebo šaty z odpadků. Kolekce na jaro/léto 2018 má také své „highlighty“. Najdeš tam například šaty inspirované kyticí i s papírovým balením, šaty ve tvaru koule z fialových pírek, která je zdobená motýly a několik kousků s tématikou My Little Pony.

Ulítlý kousek obalu z čistírny v současnosti prodává společnost Browns Fashion. Na svém webu ho popisuje jako polyesterový, znovu použitelný plastový vak bez rukávů a zapínání, který není vhodný pro suché čištění či praní. Potiskem na šatech je text „We love our costumers“ nebo „Free pick up & delivery“.

 

Príspevok, ktorý zdieľa @veumagazine_,

Současným kreativním ředitelem módního domu je Jeremy Scott. Stal se jím v říjnu 2011 a vybrali si ho na základě stejného přístupu k módě, jaký měl samotný zakladatel značky Franco Moschino. Kromě inovativních, barevných, někdy excentrických návrhů oba vnímají módu formou protestu a kolekce jsou často kritikou módního průmyslu. A co jste možná nevěděli, italská výslovnost názvu je moskíno, přičemž většina lidí používá anglické mos-chi-no.

Celou kolekci a přehlídku si můžeš prohlédnout tady:

Domů
Sdílet
Diskuse