Pondělí 16. 7. 2018 svátek má Luboš

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
zdroj: kunhmi/wikimedia commons

Černoch perfektně odpálkoval rasistku na letišti. Nevěřila, že může muž tmavé pleti cestovat první třídou

Emmit si rasistickou paní vychutnal a byl za to i oceněn.

9. prosinec 2017, 23:58

Emmit si rasistickou paní vychutnal a byl za to i oceněn.

 I když žijeme v 21. století a radujeme se z výdobytků moderní technologie, stále v naší společnosti existuje množství sociálních problémů, které jsme nedokázali nechat v minulosti. Rasismus je jedním z nich a ať už kdokoliv tvrdí, že rasismus mezi problémy nepatří, prostě to není pravda. V Česku sice nežije tolik lidí tmavé pleti jako ve Spojených státech amerických, ale i u nás umíme diskriminovat a být pořádně netolerantní.

 

Naštěstí, proti rasismu lze trefně bojovat a vtipným způsobem se to podařilo i Emmitu Walkerovi z Washingtonu. Na letišti čekal na začátek nástupu do letadla a připlatil si rovnou za první třídu, aby mohl cestovat stylově, jenže najednou se za ním objevila jedna žena a po chvíli ho požádala, aby jí nepřekážel v prioritní frontě, protože ona si za ni zaplatila a on si ji zřejmě jen spletl s obyčejnou. Nelíbilo se jí, že černoch stojí v prioritní řadě, ale nečekala, jak Emmit zareaguje. Nejdříve se ujistil, zda je prioritní řada určen pro první třídu, na což paní odpověděla ano a dodala, že by už mohl uhnout a oni ho i tak později zavolají.

 

Černoch perfektně odpálkoval rasistku na letišti. Nevěřila, že může muž tmavé pleti cestovat první třídou

 

Emmit před ní proto vytasil letenku do první třídy a ujistil ji, že stojí ve správné řadě a dokonce tam stojí déle, takže ona si může pěkně počkat. Jí to však nestačilo a pokračovala, že je pravděpodobně jen z armády a protože ona si za svou letenku i zaplatila, měl by jí uhnout a nechat ji projít dopředu. Poslední slova Emmita trochu vyprovokovala, a tak jen dodal, že není a nikdy ani nebude v žádné armádě, avšak je pouze černochem, i když zde použil kontroverznější slovo, se spoustou peněz. Po odpovědi začali lidé v řadě vesele tleskat a rasistická paní jen sklopila hlavu a poslušně čekala, než Emmit nastoupí do letadla před ní.

 

Černoch perfektně odpálkoval rasistku na letišti. Nevěřila, že může muž tmavé pleti cestovat první třídou

Černoch perfektně odpálkoval rasistku na letišti. Nevěřila, že může muž tmavé pleti cestovat první třídouČernoch perfektně odpálkoval rasistku na letišti. Nevěřila, že může muž tmavé pleti cestovat první třídou

Černoch perfektně odpálkoval rasistku na letišti. Nevěřila, že může muž tmavé pleti cestovat první třídou

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Diskuse106 komentářů
Diskuse je jen pro přihlášené
106 komentářů
Seřadit komentáře podle oblíbenosti času přidání
avatar
Irena Malcherová11. prosinec 2017, 7:05

Paní se ničeho nedopustila,vůbec se o barvě pleti nezmínila narozdíl od černocha který se musel jako obyčejně politovat. Co je to za článek?

4 Odpovědět · Nahlásit
avatar
pavelmaly112. prosinec 2017, 2:47

Pořádně si ten článek přečti.Škoda ,že nemohu být aspoň trochu sprostej!Cenzore,ty jsi až moc hodnej.

-2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 11:32

Nerozčiluj se, Pavle. Irenu omlouvá neexponovanost a neznalost reálií nad hranice její vesnice. Ono to na jednu stranu dává smysl. Naděje je v budoucích generací Čechů. Buď budou cestovat a vymaněj se ze své homogenity a omezenosti (to bude ta úspěšnější skupina), nebo konečně přestanou plkat na témata, kde jsou zoufale nekompetentní (tenhle národní sport vzkvétal v dobách nesvobody, kdy nikdo nemohl mluvit, a tak všichni něco žbrblali u džbánu piva). To myslím je největší rozdíl mezi Čechy a vyspělejšími kulturami. Když se zeptáš na něco Kanaďana, přizná, že do toho nevidí. Když se zeptáš Čecha, začne Tě přesvědčovat o nějaký kravině, jako by na to napsal 20 odborných knih a přečetl 250.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petr Divílek12. prosinec 2017, 8:04

pavelmaly1 číst lépe bys měl ty, zmínka o černochovi je komentář a prohlášení Emmita. Paní se jen pohrdavě vyjádřila na adresu amerických válečných veteránů a ti ji zřejme vadí víc než černoši. Ostatní Emmitovi tleskali, když zjistili, že má hodně peněz, protože to je silnej argument pro cokoli.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Justy10. prosinec 2017, 23:57

A kde ji teda odpálkoval? Vidím jen selfie s nějakou ženskou a u toho pár replik, které napsal ten chlap. Ne, že bych mu nutně nevěřil, ale dostáváme tady jednu stranu příběhu bez toho, aby druhá strana dostala možnost obhajoby. Jako FB příspěvek OK, ale celý ten šílený virál kolem toho a pranýřování ženské bez jediného důkazu je virtue signalling obludných rozměrů.

3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
pavelmaly112. prosinec 2017, 2:41

Náhodou jsem si tento článek přečetl a byl jsem zvědav tím pádem i na komentáře.Jestliže se tak rádi,mi Češi vytahujeme,že nejsme rasisti,tak podle těchto a to většinových komentářů,si pěkně lžeme do vlastních řad.Je to ještě horší než jsem čekal.JSTE TAK AKORÁT ZAS...Í VOLIČI SPD!!!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
stranky11. prosinec 2017, 16:40

Taky mi to tak připadá.
https://www.reddit.com/r/thatHappened/

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
natasazemanova11. prosinec 2017, 14:41

Wut? Fakt si myslíte, že rasistka a blbka, která nepřestane rejpat, ani když jí před nosem mává letenkou 1. třídy, stojí o nějakou medializaci?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jaroslav Kotlaba11. prosinec 2017, 15:01

Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem, ale protože se se srazil černoch s bílou blběnou, tak se z toho dělá haló.

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 11:34

Hele, tak s tím celkem souhlasím.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Marek Sýkora11. prosinec 2017, 22:03

A to ji jako může jen tak bez jejího souhlasu fotit a házet na sítě? Asi těžko, že? Pokud ta ženská takovou situaci zažila snad desetkrát a vždycky ten nechápavej černoch nebo třeba bílý batůžkář zjistili, že fakt stojí v blbé frontě, tak po jedenácté už zareagovala takhle úplně automaticky. A určitě jí bylo u zadní části těla jestli je to blbě oblečený černoch, běloch, asiat nebo mexikánec.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
xxxxxxxxxxxxxxx11. prosinec 2017, 20:20

To je toho -Černoch a leti prvni tridou-jen mi tam chybi take pohled druhe strany ..a hlavne proc neni tedy nikde uvedene kdyz je to tak krasne slunickove ciste -co mily boubelaty cernousek dela -cim se zivi? to by zrejme vetsinu ctenaru zajimalo--takhle to vypada ze sice leti prvni tridou ale penizky na letenku ziskal nejak nestandartne -prodej drog? -pracovnik ziskovky nebo nejakeho fondu? byvaly nebo soucasny vojak.kteremu letenku plati armada? a nebo uspesny banker-investor-umelec-inzenyr ? raketovy technik-nebo lekar? nic z toho neni zrejme-kdyby totiz bylo tak by jsme se to opakovane asi tisickrat dozvedeli..Takze muj dojem je ze sice leti ale za cizi nebo za vlastni kterymi se radeji nechlubi..tot vse.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
carAnthony12. prosinec 2017, 16:18

alebo proste len nieje negramotny sedlak s nafuknitym egom ako ty a nema potrebu sa povysovat... co je teba do toho ako si ich zarobil? Ty si nebodaj nejaky boh, ked chces rozhodovat o tom co je spravne? Musis viest strasne smutny a nenaplneny zivot, ked takto mrhas svojou energiou na to co nemozes zmenit, miesto toho, co aj realne ano. Akoze takeho odbornika nenaucili tolerantnosti a pochopeniu?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Hektor Bílý11. prosinec 2017, 23:08

Bohatí černoši se v USA obvykle živí basketbalem nebo prodejem drog.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Hlinsko11. prosinec 2017, 18:21

To měla být senzace že to stálo za to o tom napsat.Hodnotím jako ubohou !

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Vicca Widmanová12. prosinec 2017, 16:17

NO JO, CLANEK NA OBLBOVANI LIDI,V AMERICE JE HODNE CERNYCH,TAM SE TO ASI BERE JINAK NEZ U NAS ,ovsem potkat ho v tramvaji nebo v metru , v CR,tak si hlidam penezenku hihihihi,

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 18:53

u vas se musi xenofobie tolerovat, vam je 200 let.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Milan Štrupl10. prosinec 2017, 23:11

Hmmm hezký příběh, ale realita je úplně jiná. Podle zveřejněné zprávy FBI se černoši v USA dopustili v minulém roce 2-3x častěji rasově motivovaných útoků na bělochy, než opačně. Rasismus je bohužel naprosto přirozená lidská vlastnost a čím primitivnější a nevzdělanější komunity, tím je běžnější. V západní vzdělané kultuře byl rasismus sice potlačen a vytlačen na okraj společnosti, ale mezi černochy v USA se šíří bez povšimnutí, za což může stupidní teze omezených bílých akademiků, že jen běloši jsou rasisté, zatímco ostatní rasy rasismem netrpí. Opak je pravda - upřednostnit svou rodinu, rasu, svůj kmen před cizím je naprosto přirozená reakce stará jako lidstvo samo a čím primitivnější společnost, tím je silnější. Proto častěji v USA útočí černí na bílé a u černochů v Africe je ještě mnohem rozšířenější. V USA nerozpoutali černoši rasovou vyhlazovací válku zatím jen proto, že jich je stále ještě málo - kolem 15%, zatímco bělochů kolem 80% - až se počty srovnají, černoši bělochy povraždí, tak jako to udělali ve většině černošských států. Totéž se stane v každé zemi, kde politici do jednoho státu nastěhují vedle sebe odlišné rasy, případně odlišná náboženství a nic veselého na tom nebude...

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC11. prosinec 2017, 1:59

Pane Milane, až ta katastrofa přijde, budu spoléhat na to, že lidé jako vy, kteří jsou velmi vzdělaní a spoza klávesnice se to nestydí dát světu najevo, nás půjdou ochránit.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jakub Viskup11. prosinec 2017, 7:05

Tak doufám že to myslíš vážně. Napsal to naprosto správně a dokonale vystihl jak se věci maj. Naprosto souhlasím Milane řek si to tak jak se věci maj. Máš ode mě plus.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 11:54

Jakube, pojďme se teď bavit jako přátelé a hodit za hlavu naše odlišnosti. Buďte prosím upřímný. Na Milanovy nesmysly jsem reagoval ironicky, a pokusím se to vysvětlit. Věřím, že se nenecháte ovlivnit jen tím, že máme jiný názor na "jádro" věci. Předně Milan mele nesmysly, víceméně lže. Žádné statistiky FBI nikdy nepotvrdily, co tu hlásá; jedná se o člověka, kterej mele jen proto, aby vypadal chytře; statistiky neustále potvrzují, že černá komunita je spolu s Židy cílem největšího množství zložinů z nenávisti v USA. Např. za rok 2015 z celkových 5850 případů rasově motivovaných činů byly běloši oběťmi jen 613 z nich. To je něco nad 10 %, přestože bělochů je 80%. Pokud jste dobrý v matematice a dáte si tohle všechno dohromady (tj. do formule zakomponujete, že černochů je 15 % a běochů 80 %, jak pan Milan uvádí), zjistíte, že se jeho zaručeně ověřená zpráva rozpadá pod tíhou vlastní blbosti. Všimněte si také, že pan Milan neříká, že černoši páchají "2-3x více rasově motivovaných útoků", říká "2-3x častěji" - věřím, že je vám to podezřelé a nebudu urážet vaši inteligenci, abych to více rozebíral. Pokud jde o obecnou kriminalitu (např. ukradnu vám mobila), tam bych souhlasil s tím, že černoši jako viditelná minorita na poměrné úrovni mají primát. ale když černoch ukradne mobila bělochovi, neznamená to, že je rasista. znamená to, že je zloděj. a jelikož běloši stále tvoří socio-ekonomicky nejbohatší vrstvu v USA, je zde i větší pravděpodobnost, že maj lepší mobily. černoši naopak tvoří vrstvu sociálně nejslabší, tudíž závěr si udělejte sám. co je ale ze všeho nejdůležitější je skutečnost, že nejvíce kriminality páchají ne černoši, ne cikáni, ne zelení, ale lidé bez vzdělání, bez zázemí, bez vyhlídek na budoucnost atd. a zde, věřte nebo ne, sociálně slabí běloši v USA (tzv. white trash) dominuje úplně stejně, jako sociálně slabí černoši. těch je jenom víc. a zde se můžeme bavit o příčinách, ale myslím, že už jsem se rozepsal dost.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jakub Viskup9. únor 2018, 7:48

No v jádru věci s tebou souhlasím. Problém je že do týhle statistiky běloch vs. černoch se nezapočítáva ta daleko větší složka černoch vs. černoch. Což Milan myslel z mého pohledu je to tak. Afroameričan má 75% šanci být účastníkem násilného trestného činu ze strany jiného afroameričana než běloch. Osobně nevím nemůžu potvrdit. V americe sem nebyl nebydlel ani nic jen předkládám výzkum statistik co předložil Ben Shapiro v jednom svém videu na yt. Ono je kolikrát těžký zjistit jestli šlo o rasově motivovaný čin. Jako když mě nasereš tak ti jí třísknu a je mi jedno jesi seš bílej černej nebo zelenej. Ale pokud ji třísknu černýmu tak to samozřejmě policie bude kategorizovat jako rasovej čin ač vo rasu tam vůbec nešlo. To je to co zkresluje celej průzkum. Ale policajti za to nemůžou. Maj to v popisu práce. Je fakt že je těžký to takle specifikovat. Přijemný den.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Frend Frend11. prosinec 2017, 1:02

Ke komentářům níže. Vzpomínám si, když jsem jako dítě poprvé viděl původní planetu opic. Byla tam scéna, kdy se opice cítila velmi uražena, když ji člověk řekl, že je opice a požadovala, aby ji tak neříkal, bo je to rasistické. No jako dítě s čistou hlavou jsem si tenkrát řekl, a jak ji má jako nazvat když je to název onoho druhu, etnika či rasy.
0pic€ bude 0pic€, černoch bude černochem,cikán cikánem a běloch bělochem. Nemůžu se přece rozčilovat za označení svého původu. Ono se pak může snadno stát, že nebudu nic. Budu jen afektovaný jedinec bez identity, kterého rozlítí, když ho někdo zařadí do skupiny do které vlastně patří.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Lord_DF12. prosinec 2017, 11:03

Když vás černoch nazve cracker, je to v pohodě. Když vy jeho nigger, už je to průser. Taková je Amerika, všichni jsou si rovni, jen někteří rovnější. Majorita nikdy nesmí útočit na minoritu, opačně je to v pohodě.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 18:14

Navíc vám uniká, že průser, jak říkáte, je to jen v oblasti soukromé sféry. V USA nemůžete být souzený za tzv. "hate speech", protože i toxický projev požívá ústavní ochrany (narozdíl např. od ČR, kde nemůžete popírat holokaust atp., protože zde máme oficiální verzi dějin a běda vám, jak o ní zapochybujete). Tedy to že se v USA jako rasista společensky znemožníte, není věcí státní moci, ale společnosti, která je o něco dále než je ta česká. Určitě byste nechtěl lidem nařizovat, aby vás měli rádi. Vy si taky rozhodujete, s kým se bavit budete a s kým ne.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 18:09

Pane Lorde, to co jste právě utrousil, se někdy ve filozofii označuje jako "nepravá analogie". Slovem "nigger" se hanlivě označoval člověk, kterému byly upírány lidská práva (vč. práva na život), protože ho chamtiví běloši považovali za věc, za primáta na nižším evolučním stupni, který si lidské zacházení nezaslouží, který je předmětem vlastnického práva. Slovem "cracker" se označoval otrokář, který měl bič a práskal ("crackoval") jím do černých "věcí", vesele se u toho smál a říkal si, jak je fajn mít úrodu bez práce (míněno své práce). Věřím, že vidíte rozdíl v úzu obou slov.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jarin Vestfálj11. prosinec 2017, 0:01

kráva....

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Milan Keprt10. prosinec 2017, 22:08

Ale, ale ... p. autore ! Jak byste nazval to, že duchaplně označujete dotyčnou jako rasistku a sám neváháte použít nekorektní označení "černoch". Není náhodou správný termín Afroameričan ? :-) Napovím Vám, tomu se říká pokrytectví, ale co by člověk chtěl od rádoby novinářů nebo jak se jim dneska říká - redaktorů :-D Dneska to může dělat každý trouba, asi jako nějaký Adam N., hlavně že za každou píčovinu co napíšeš dostaneš tvrdej peníz, že jo Adame. :-)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Novák Vladislav11. prosinec 2017, 8:56

A ten hodně tmavý pán přece je černoch, tak o co vám jde? Vy jste duševně Američan, tak se do USA odstěhujte. Tam se vaše korektnost nebude jevit jako slabomyslná ptákovina.
Já bych vám vzal OP, pokud vám ho již úřady nevzaly, protože podle vašeho příspěvku na něj nemůžete, mít nárok.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 18:57

to same, vam je 200 let a clovek musi byt shovivavy k lidem, kteri prosli darwinovskou, prumyslovou a mozna i francouzskou revoluci. ale nevyhanejte lidi, kteri myslej jinak nez vy, tady jste si ocividne z humanismu a osvicenstvi nic neodnesl.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Milan Keprt11. prosinec 2017, 9:52

Uklidni se dědo :) pokud nepoznáš nadsázku, tak by měli vzít papíry spíš tobě..., ale na hlavu. :-D ty jsi opravdu výkvět ty joudo jeden. :D

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar

Správně. Negr nebo feministka, padni komu padni. V tomto souboji vítězí negr!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
pavelnovak1111110. prosinec 2017, 22:30

Tento článek je fejk ( účelově napsaný a nesmyslný ). Běloši jsou tolerantní a přátelští. Jak to jde více do tmava, neskutečné komplexy méněcennosti, nenávist vůči všem spěšnějším lidem kolem sebe. Dokážu být tolerantní i k retardované opičce, která když zatřese hlavou,tak jí mozeček začne chrastit. Nenechejte se rozhodit timto článkem :-).

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jakub Viskup11. prosinec 2017, 7:00

Naprosto souhlasím. Chtěj evidentně v nás Evropanech zase při pondělku vzbudit vlnu melancholie abysme zase začali přijímat muslimské "uprchlíky" který jsou prej k něčemu prospěšný ale cela zakalená EU neví k čemu a evidentně se od nich distancujou jak sem viděl na jednom krásnym videu na yt. Navíc je tu zase ta krásná hypokritecká jednostranost že rasista je a může být jen běloch. V podstatě jsou negroidní rasy daleko více rasistické vůči nám bílejm a to je naprosto v pořádku. Tenhle článek je jen provokace a naprosto nechápu proč by mě to mělo zajímat co se děje v Americe. Tam je takovejch incidentů 100+ denně.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
El Morr11. prosinec 2017, 4:15

ne vzdy to plati o lidech,co si plati 1.tridu,naopak,dokazou byt pekne arogantni,ke vsem,kteri na 1.tridu nemaji

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
disgusting10. prosinec 2017, 13:12

Stay tuned for more on tonight's "things that never happened"

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Homer10. prosinec 2017, 12:02

Nikdy som nechápal prečo černoch môže použiť slovo "neger" ale iné rasy to slovo povedať nemôžu :D černosi sa tak aj medzi sebou zdravia "čau neger" teda aspoň podľa amerických filmov tak prečo to iné rasy nemôžu použiť? dokonca ani nemôžete napísať v článku čo on povedal aj keď ho tak neoznačujete len hovoríte čo povedal... Ja inak to slovo môžem povedať lebo som čítal že ľudská rasa započala svoju existenciu v Afrike čiže moji vzdialení predkovia boli černosi takže môžem to hovoriť koľko chcem :D nepriestrelná logika...

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC11. prosinec 2017, 1:31

Pane Homere, věřím, že jste to nikdy nechápal jen proto, že jste se nikdy nad tím nezamyslel. Určitě se shodneme, že když dva dělají totéž, není to totéž. Když bílí Američané používali slovo "nigger", měli tím na mysli označení pro poločlověka, primáta na nižší evoluční úrovni. Když to slovo používá v dnešní Americe černoch, jde o osvobozující fenomén, kdy utlačovaná skupina se pokouší pejorativní termín otupit, zušlechtit. Určitě tomu pořád nerozumíte, tak nejjednoduššeji: Mnoho bělochů používá termín s úmyslem ranit, černoši nikoliv. Pokud jste v jádru dobrý člověk, nebudete chtít zraňovat skupinu lidí, kteří (přímo či skrze své předky) 200 let trpěli díky chamtivosti a zbabělosti druhých lidí (Afrika přirozeně byla - a je - méně vyvinutý region, ale v zotročování slabších není odvaha, za tím je zbabělost a slabost).

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Mario Varga11. prosinec 2017, 9:30

To JCC Jako beloch a jeste k tomu neamerican nenesu zadnou zodpovednost za ciny njakych nahodne bilych lidi v historii. Zijeme ted a pokud na sebe cernosi volaji nigga je to za A) diskriminace soucasnych bilych lidi na zaklade vnucovani pocitu viny za neco co nespachali a za B) staveni se do skupiny lidi ktera ma vetsi privilegia nez jine skupiny lidi na zaklade jejich rasy, neboli jinymi slovy jde o rasizmus. Ale pochopim ze tomu stale nerozumite. Ja jako clovek ktery neni rasista, nemam v mysli nijak urazit nikoho kvuli jeho rase. Pokud potom diskutuji s kymkoliv, nedelam zadne rozdily. Kdyz potom delam vtipy, nebojim se rict ze v noci vidim s kamose jen zuby a oci a zaroven me je jedno kdyz reknu ze vsichni si na plazi musi nasadit slunecni bryle, kdyz si sam sundam tricko. Stale nerozumite? V Americe a v podstate i v Evrope momentalne vladne jakasi politicka korektnost ktera dela vsechno jen ne korekci v socialni sfere. Naopak utiskuje nektere skupiny lidi, ktere se sami citi jako minorita, ale nikdy nemeli to privilegium dostat label minority a mozna v budoucnosti nikdy mit nebudou. A na zaver, mate to trochu s tou ustavou pomotane....USA je momentalne jedna z nejmene svobodnych zemi na svete. Je rok 2017, ne 1950. I v te dobe lide nemeli svobodu slova, nekteri, dokonce prezidenti za ni zaplatili zivotem.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 2:45

Mario, ja jsem ustavni pravo studoval a byt to neznamena, ze se nemohu mylit, ustavni vyvoj USA je me hobby, tj. riziko zasadnejsiho preslame na me strane je zde preci jen trochu nizsi. Je zcela ocividne, ze jste za svuj zcela jiste jinak plodny zivot vubec nepochopil vyznam pojmu "svoboda slova". V historii USA nezil ani jeden prezident, ktery by byl soudni moci zbaven zivota. Pokud se domnivate, ze vrazda Kennedyho znamena neexistenci svobody slova v USA, pak bych argumentoval, ze jakakoliv vrazda v CR znamena, ze v nasi zemi nemame pravo na zivot. Jinymi slovy, jako spravny Cech melete o vsem, a to bez ohledu na to, jestli tomu jen trochu rozumite, ci nikoliv. Vase zavery A) a B) jsou tak zoufale nelogicke (non sequitur), ze nema cenu se k nim vyjadrovat. Jinak je super, ze si ze sebe dokazete delat legraci nejen tady na tom foru, ale i na plazi. Takove lidi mam rad. Nemam ale moc rad lidi, kteri se bavi na ukor druhych, pokud ti druzi nejsou jejich pratele, tj. pokud se ti lide dobre neznaji. Mejte se.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 2:48

preslame = preslapu

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Homer11. prosinec 2017, 10:00

amen.... úplne presne si to vystihol

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jerry Niko Fletcher11. prosinec 2017, 1:40

Och, jak křehcí a zranitelní jsou ti černoši. To by se málem člověk nad jejich bídným údělem v USA rozplakal.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC11. prosinec 2017, 1:46

Jerry, nikdo nechce, abyste se v sobě snažil najít empatii, nebo abyste pochopil, že člověk potřebuje pocit důstojnosti, aby ve společnosti prosperoval. Já se jen pokusil odpovědět tak správně, jak bylo v mých silách. Jak jistě víte, Spojené státy mají první dodatek k Ústavě, čímž se liší od všech ostatních zemí na planetě. Ten jim zaručuje svobodu slova, tj. není pravda, že by ono N-slovo bylo zakázané. Pokud ho v USA jako běloch v dobré společnosti vyslovíte, znemožníte se, protože soukromí jednotlivci (nikoliv stát) s Vámi nebudou chtít mít co do činění. Tak je to přeci správně, nebo ne? Pokud se projevíte jako bigotní člověk, nikdo nemůže být nucen s Vámi zacházet jako se sobě rovným. O tom je svoboda.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jakub Žitný10. prosinec 2017, 23:11

bez za prvnim cernochem a zkus to :)))))

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Rishko10. prosinec 2017, 10:38

"po chvíli ho požiadala, aby jej nezavadzal v prioritomj rade, pretože ona si za ňu zaplatila a on si ju pravdepodobne len pomýlil s obyčajnou."

ona za ňu zaplatila a on si ju pomylil s obyčajnou? o kom to hovorí?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 18:50

ja slovensky moc neumim, ale ňu = jí, pak zrejme letenku, radu?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar

o sobě samozřejmě, ona není přece žádná obyčejná čubka, je to arcičubka

4 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Roman Paul11. prosinec 2017, 2:41

Patří jí to. a všem rasistům.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ferdinand Mravenec11. prosinec 2017, 6:47

Raději bych do jiné řady...

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Hektor Bílý11. prosinec 2017, 23:05

každodenní neomarxistická masáž. Čim víc do nás neokomouši budete rejpat, tim víc budem nas.aný a tim to všechno jenom bude horší!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
adjems11. prosinec 2017, 11:55

Celkem mu fandím. A věřím, že peníze na letenku vydělal legálním způsobem.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ondřej Koždoň11. prosinec 2017, 20:03

Prosím vás, nesnažte se to překládat. Zasmál jsem se až tehdy, kdy jsem to četl anglicky v originále. Zbytečně článek na 2 A4, přičemž mohlo být za minutu přečteno, pochopeno a zasmáno.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
kubickova200511. prosinec 2017, 18:20

Frajer si rád dělá selfíčka aby se mohl ukazovat a k jednomu si vymyslel srdcervoucí příběh o tom, jací jsou ti běloši rasisti, aby se dostal i do médií a byl slavnej. Umí i něco jiného, než si jen stěžovat, jak jsou diskriminovaní? Ta ženská si ho ani nevšímá, nejspíš kouká do mobilu a neměla ani tušení, že před ní stojí nějaký černoch.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
stranky11. prosinec 2017, 16:31

Tohle se stalo přesně takhle na 100% a ne jinak.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jiří Horák11. prosinec 2017, 15:41

Tak jó,černoši jsou beránci.....ale většinou na okrajích měst by Tě mohli pěkně nabrat ne jen na ROHY to vůbec neznáš USA tak nekecej.Bomba pálkou by Tě probrala,tralala nebo už těžko Emergency. Howkch

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
carAnthony12. prosinec 2017, 16:26

#víšpíču

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
tatkomatko10. prosinec 2017, 0:57

Úprimne, je to anonymné, nebojím sa:
Presne toto je choroba dnešného sveta. Úprimne, je mi to uprdele, či je niekto černoch, beloch, žlťoch alebo modroch. Vôbec na tom nezáleží. Môže byť aj beloch (ako ja) a nepoznám ho, je presne na tej istej úrovni ako černoch, ktorého nepoznám. Nepoznám a mám odstup. Ak je pre mňa ten neznámy exotický, predpokladám, že sú medzi nami aj kultúrne, možno náboženské či hodnotové rozdiely. Toto je podstata nás, ktorých bieli sami nazývajú rasisti. 95 % z nás vôbec nie sú rasisti, len, podobne ako tá pani na letisku, oslovíme niekoho, kto je zaradený do kategórie INÝ, a jednáme s ním presne tak, ako s iným človekom, belochom, žlťochom, hnedochom, zelenochom.... Nerasistické okolie samozrejme vytuší, že ide o rasový útok, dotknutý tiež pochopí, že pani, ktorej bolo absolútne jedno akej je rasy, zaútočila s rasovým podtónom. Podľa môjho názoru konali s rasovým podtónom všetci, okrem tej pani, hoci sa mohla správať slušnejšie. Všetci ostatní vychádzali z toho, že černoch je inej rasy. Tej pani jedinej to bolo jedno. Nechcem sa opakovať, ale černoch má byť hrdý na svojich predkov, nemal by vnímať skutočnosť, že má tmavú pokožku negatívne, takisto rómovia, majú vlastnú kultúru, vlastné zvyky, nikdy nezahrám a nezatancujem tak ako róm.
Neviem, či sa viem správne vymačknúť, uvediem teda príklad. Máme vynikajúceho mladého bežca. Jána Volka. Bežal v Londýne a chcel povedať, že mu je cťou, že v porovnaní s so svetovou elitou sa nestratil. Lenže svetová elita je čierna a všetko smerovalo k tomu, že povie, je patrí k najlepším bielym bežcom. Chalan zostal v rozpakoch, či to povedal prijateľne. PRETO, lebo vyzdvihol čiernych športovcov. Boha to už keď stretnem černocha, musím sa tváriť, že o tom neviem, a mám hrať prekvapeného, keď mi povie, že je čierny?.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jakub Viskup11. prosinec 2017, 7:09

Souhlas. Naprosto přesný. Tleskám.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
oliveris10. prosinec 2017, 10:46

si k*k*t?

3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
tatkomatko10. prosinec 2017, 11:01

to si ma asi mýliš s so svojim tatkom dočítaj vždy nick až do konca.

-2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
oliveris11. prosinec 2017, 20:55

sorry, to o tvojej transgender mamke som hovoril

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
odstraněný uživatel10. prosinec 2017, 3:47

Takže ho vyzvala aby odstúpil len tak bezdôvodne? Jasne predpokladala že černoch nemá dostatok peňazí aby mohol cestovať 1. triedou.

6 Odpovědět · Nahlásit
avatar
tatkomatko10. prosinec 2017, 11:03

možno ani nevedela, že je černoch, možno sa nepoznali, odkiaľ to mala vedieť?

-5 Odpovědět · Nahlásit
avatar
odstraněný uživatel10. prosinec 2017, 15:47

Ako je možné nevšimnúť si že je niekto čierny? Chápem že to pravdepodobne vidíš tak že to ľudia nafukujú a v mnohých prípadoch to tak je ale tu je očividné že je rasistka. Oceňujem ako si ju ale pekne obhájil že by sa „mohla správať slušnejšie“. :'DD

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
tatkomatko10. prosinec 2017, 16:34

Asi píšem ako kapitán Danko :) ked teraz po sebe čítam... Kriszti, nemáme rovnaký názor ale zvládli sme to bez urážok, to je fajn, nie? prajem pekné sviatky

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
tatkomatko10. prosinec 2017, 16:28

Kriszti, ty si nemal nikdy konflikt s niekým bezohľadným? Veď vtedy, keď ťa niekto vytočí, ti ani na um nepríde, že je čierny alebo nejaký iný ako ty. Skrátka si hájiš svoje. V tomto konflikte bol jediný, kto naráža na rasu ten černoch. A to s tým nevšimnutím, že je černoch, to som myslel ironicky, pretože, ak si to všimneš, už si pomaly rasista. Dnes to tak platí. Netvárme sa, že rasisti sú len bieli. Myslím si, že medzi bielymi je ich možno menej ako medzi napr. černochmi. Všetko riešiť tým, že ja som černoch a ty na mňa útočíš, lebo som černoch je úbohé a práve to je rasistické. Ja nie som rasista, len mi vadí zneužívanie rasovej alebo národnostnej karty. Ak by som bol svedkom rasovo motivovaného útoku, postavím sa na brániacu sa stranu bez ohľadu na to, akej rasy alebo príslušnosti je. Myslím tým, že by som sa postavil aj Slovákovi, ak by rasovo zaútočil na povedzme maora.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
odstraněný uživatel12. prosinec 2017, 3:36

Chápem ťa ale toto rasizmus bol pretože by bolo neopodstatnené len tak niekoho drzo kvázi požiadať aby nezavadzal a nech ustúpi len preto lebo sa jej nechce čakať v rade ako ostatným. Dodala že ona si za letenku zaplatila čím chcela dať najavo že on nie. A černoch má väčšie právo byť butthurted kvôli rasizmu keďže biely zotročovaní neboli, ale máš pravdu v tom že sa pojem rasizmus mnohokrát zneužíva kvôli zlému výkladu absolútnych banalít.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 19:07

Neco mi rika, ze jste v zivote trochu cestoval.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
prof kohout10. prosinec 2017, 8:54

a mozno si to vymyslel, aby left snowlakes,ako ty, sa mohli zbicovat, za to ze su biely

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
kentuckysko10. prosinec 2017, 13:56

snezne jazera?

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
prof kohout10. prosinec 2017, 14:01

kamo za chvilu je rok 2018, grammarnazi boli in 5 rokov dozadu

-2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ondřej Novák11. prosinec 2017, 10:51

On je jen "negr s penězma". To sedí :)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Sousedovic Kocour11. prosinec 2017, 9:41

Ubohej článek. Za to vám opravdu někdo dává peníze? :-))

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Karel Pavel11. prosinec 2017, 9:28

Kdyz vykouknu z okna vidim dva sve cernochy jak litaji z hrablem kolem me firmy. Jedine co mi kazi ten pohled je vedomi, ze jim v te dnesni zvracene dobe budu muset za to zaplatit :-( Beloch vymira a cerny se mnozi. Svet speje do chaosu a temna. Pad Rima-pad civilizace

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 12:06

Dva "své" černochy? Nevěřím, že máte IQ ani firmu, Karle. Viděl bych to spíš na smutného člověka, kterého nikdy nikdo neobjal. Někde na nějaké kopanině, daleko od lidí. S počítačem a internetem.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
thrak11. prosinec 2017, 11:28

No vidím, že u Tebe pád civilizace začal úpadkem gramatiky. Raději chytrý černoch co má na first class v letadle než zakomlexovaný jedinec, který má jedině na to aby čuměl z okna a psal bláboly...

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jiří Horák11. prosinec 2017, 15:44

Tak jó,černoši jsou beránci.....ale většinou na okrajích měst by Tě mohli pěkně nabrat ne jen na ROHY to vůbec neznáš USA tak nekecej.Bomba pálkou by Tě probrala,tralala nebo už těžko Emergency. Howkch

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Věra Zabloudilová Semerádová10. prosinec 2017, 23:33

Naštěstí jsem v Evropě kde zatím moc černochů není a doufám že nebude.Tady jsou Čechy my jsme Slované a na černé tedy fakt zvědavá nejsem Amerika je něco jiného tam byli původními obyvateli.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jaroslava Vrátilová12. prosinec 2017, 12:44

Původní obyvatelé v USA bvli Apači

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petr Ondráček11. prosinec 2017, 21:02

Odkdy jsou černoši v Americe původní obyvatelé. Sem už píše každý ......

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Karel Novák11. prosinec 2017, 8:32

Vážená paní Semerádová, asi jste si zdejší diskuzi spletla s tou na Novinkách, protože jste se projevila jako omezený a nevzdělaný ignorant.
1) Čechy jsou označení pro část území ČR, lidi mimo ČR vnitřní uspořádání zajímat nebude.
2) Na dnešním území ČR, vzhledem k jejímu umístění i napříč historií uprostřed Evropy, se míchaly různé rasy, etnika, kmeny atd. a Slovanů je mezi námi (obyvateli ČR) asi jen třetina (podle posledních uveřejněných dat), dále jsou tu Germáni, Keltové, dokonce i Vikingové (ačkoliv to je nesprávné pojmenování).
3) Původní obyvatelé Ameriky opravdu nebyli černoši. A i teď je jich tam zhruba 13 % populace. V ČR jsou zhruba 3 % romského původu. Ale stejně jako v USA s černochy, protože byli vždy shlukováni na určitá místa, tak je potkáváte častěji, což vytváří dojem o větším zastoupení v populaci.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Martin Turek11. prosinec 2017, 6:43

Češi nejsou slovani, maximálně z 1 třetiny. Afroamericane nejsou původní obyvatelé severní Ameriky. Dovzdelejte se a neplacejte blbosti.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ferdinand Mravenec11. prosinec 2017, 7:34

Ale no tak! Jsme Slované původem, jinak to není. A slovo "afroameričan" je umělý, politicky korektní novotvar používaný pouze v USA, kde se kvůli korektnosti blbne "na druhou" (důkazem je i pojem "native american" používaný pro indiány, když jsme u toho poučování). Příjemný den! :-)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Lord_DF12. prosinec 2017, 11:11

Nejsme jen Slované, jsme i Asiaté, Němci atd. atp. Však máme geny i od Avarů a Mongolů, když na to přijde. Jsme směs.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Karel Novák11. prosinec 2017, 8:34

Naopak, Slované jsme jazykem a zvyky. Ale původem jsme taková pěkná směsice, protože jsme uprostřed Evropy. :)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
El Morr11. prosinec 2017, 4:27

Nečteš a nevíš !!!!!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Justy11. prosinec 2017, 0:16

To je satira, že jo? Skoro jste mě dostala.

3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Holly11. prosinec 2017, 0:23

taky váhám co si o tom myslet...vidím tyto možnosti: 1) troll 2) idiot 3) dítě

3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jakub Viskup11. prosinec 2017, 7:10

Troll ale vyhrála ne?

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Logman11. prosinec 2017, 10:59

nejsem rasista,ale vedle negra bych si nesedl

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 2:50

Nevim, jestli jste rasista, ale o kreténovi nemůže být pochyb.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Dusan Pražák Sib11. prosinec 2017, 21:50

Oni jsou někdy lepší než býlí...

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
odstraněný uživatel12. prosinec 2017, 9:23

Než bílí. Nemyslím že jsou lepší. Je to o člověku jako takovém, ne o barvě kůže.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JCC12. prosinec 2017, 11:57

Konečně atom inteligence v této diskuzi.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
thrak11. prosinec 2017, 11:23

A právě proto jsi rasista...

3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jiří Horák11. prosinec 2017, 15:42

Tak jó,černoši jsou beránci.....ale většinou na okrajích měst by Tě mohli pěkně nabrat ne jen na ROHY to vůbec neznáš USA tak nekecej.Bomba pálkou by Tě probrala,tralala nebo už těžko Emergency. Howkch

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petr Kania10. prosinec 2017, 22:59

Článek oslavující tlustého černocha, rasismus naruby .

https://www.facebook.com/groups/1107489292640948/?ref=bookmarks

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Dusan Pražák Sib11. prosinec 2017, 9:35

Rasismus je nemoc společnosti. Všichni jsou si rovni. Tak to bylo a bude. Jenom idiot, si může myslet, že on je ten vyvolený.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
XI Xao11. prosinec 2017, 12:11

S tím nemohu souhlasit. Zloděj, nebo příživník nikdy nebude roven poctivě pracujícímu truhláři, prodavačce nebo třeba Lékaři. Je fuk kdo je jak barevný... je fuk jaké dělá zaměstnání... ale musí být nějakým způsobem přínosem pro společnost. Pokud je jen "příživníkem", pak si opravdu není roven s ostatními (kteří přínosem jsou). To samé člověk problémový a agresivní si není roven s člověkem slušným a bezproblémovým. Rasizmus sám o sobě často vychází z předsudků a malé inteligence. Rasista hodí všechny do jednoho pytle. Ovšem například to, že se někdo bojí jet metrem v Paříži, které je plné černochů neznamená, že je rasista. Jen vychází ze zkušenosti, že mu tam hrozí újma na zdraví. To je normální lidský rozum. Stejně tak se ten člověk bude bát jet metrem například se skupinkou hajlujících českých skinů, nebo s ožralými Rumuny. Nic z toho ho ovšem nedělá rasistou.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
El Morr11. prosinec 2017, 4:06

V kazdem pripade,chvalim tohoto velkeho chlapika,ze si koupil business class,protoze bych vedle nej opravdu nechtela sedet v turisticke tride :-)

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Hektor Bílý11. prosinec 2017, 23:06

Vždycky když někde ve světě vidim na letištích černochy, tak maj nejplnější vozejky a nejtlustší zadky.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Frank Hliva10. prosinec 2017, 7:47

cernoch moze byt rad ze mu jeho pan zaplatil prvu triedu aby ho previezli na inu plantaz

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Patrik10. prosinec 2017, 13:42

Bez hanby?

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Mirek Závodný11. prosinec 2017, 11:31

Mně ta odpověď přijde stejně arogantní (a rozhodně ne vtipná), jako původní požadavek dotyčné ženské. Vůbec nechápu, proč píšete článek o takové blbosti. Ani nikde není náznak toho, že se muselo jednat o rasismus.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Martin Berger11. prosinec 2017, 6:45

Paní urcite byla arogantní, o tom není pochyb, ovšem dle článku jistě ne rasistka. Jediný kdo pouzil rasistický výraz je Emmit sám, jak už tak mají etnika občas ve zvyku.

-2 Odpovědět · Nahlásit
ZOBRAZIT DALŠÍ KOMENTÁŘE
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.