Úterý 19. 6. 2018 svátek má Leoš, Leo

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
zdroj: pixabay.com

Proč jsme ještě neobjevili mimozemšťany? Ruský vědec přišel se znepokojivou teorií

Lidstvo se snaží už dlouho odpovědět na otázku, zda jsme ve vesmíru sami. Důvod, proč jsme ještě mimozemský život nenašli, však může být děsivý.

6. červen 2018, 15:49

Lidstvo se snaží už dlouho odpovědět na otázku, zda jsme ve vesmíru sami. Důvod, proč jsme ještě mimozemský život nenašli, však může být děsivý.

Existuje mnoho teorií, které se snaží vyřešit odvěkou otázku života mimo naši planetu. Ani trochu se nám nechce věřit, že jsme v takovém obrovském vesmíru sami. Prozkoumali jsme už sluneční soustavu i vzdálené exoplanety. Objevili jsme superzemě i nehostinné plynné obry. Proč jsme ale zatím nikde nenašli život?

 

Ruský fyzik Alexander Berezin tvrdí, že pokud se v našem vesmíru vyvinula nějaká civilizace natolik, že dokáže cestovat mezi různými hvězdami, pravděpodobně zničila veškerý jiný život.

 

Proč jsme ještě neobjevili mimozemšťany? Ruský vědec přišel se znepokojivou teorií

 

Nemusí jít však o démonickou mimozemskou rasu. Je také dost možné, že si nás ještě vůbec nevšimli, a proto nedošlo k žádnému kontaktu.

 

„Možná si jiného života ani nevšímají. Podobně jako když dělníci demolují mraveniště, aby na jeho místě postavili obchodní dům,“ říká Berezin. Zároveň dodává, že důvod, proč stále existujeme, může mít jednoduché vysvětlení. Nejsme mravenci odsouzeni k záhubě, ale příští ničitelé světů.

 

Svou teorii publikoval pod záštitou Národního výzkumného centra univerzity elektronických technologií.

 

Lidstvo upozorňuje na to, že rostoucí civilizace by pro nás mohla představovat potenciální hrozbu. Myslí si, že existují pouze dva scénáře. Buď budeme my ti, co okupují a ničí jiné, nebo budeme sami zničení.

 

Ačkoli Berezin tvrdí, že jeho idea vysvětluje to, proč jsme mimozemšťany ještě nesetkali, nepřinesl by jejich růst přes galaxii větší pravděpodobnost na setkání? 

 

Fyzikovi však musíme uznat, že se zatím opravdu chováme jako budoucí kolonisté cizích světů. Mise na Mars, která by měla rozjet okupační plány Země, již odstartovala svou přípravnou fázi.

 

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Diskuse77 komentářů
Diskuse je jen pro přihlášené
77 komentářů
Seřadit komentáře podle oblíbenosti času přidání
avatar
Pavel Pieker7. červen 2018, 18:59

TAKÉ JSEM CHTĚL NAPSAT SVŮJ NÁZOR, ALE VIDÍM, ŽE SE TO TADY HEMŽÍ TRAPNOU POLITIKOU AMÍK VERZUS RUS. VLASTNĚ JAK JINAK. ANI MI TO NESTOJÍ ZATO, PŘEPSAT TO BEZ CAPSLOCKU. TAK ČAU.

4 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Adam Cerny9. červen 2018, 10:26

Já se o politice bavit nechci.K veci.Jsem presvedcen,že nás jina forma života stvorila.A že jsme pokus.Lide na celém světě uctíváji nohy.Buh rovná se nas stvořitel.Tenkrat to Ale lidé neuměli pojmenovat.Stare spisy se zmiňuji o kovových ptacich.O ničivé síle boha apod.Jsme test a jsme pod drobnohledem.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
palopetro11. červen 2018, 22:31

A ten Tvůj bůh vypadá jak? Má dvě nohy a ruce a hlavu? A stvořil vše živé? Nejdříve prvoky a pak Adama s Evčou, nebo naopak? A toho boha stvořil kdo?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Milan Janata7. červen 2018, 17:21

Tak kdo další, do toho zaplete politiku,protože to řekl Rus?

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
liga638. červen 2018, 8:35

Hoši nás přece zajímá jen ta myšlenka ne?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Hřebík7. červen 2018, 17:26

Škoda že to nenapsal američan.To bys hejkal blahem blbče.

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Pavel Pelinek7. červen 2018, 17:46

Podle sebe soudím tebe to jsou názory ne každý tvor musí být invazivní že?

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Roman Dlouhy8. červen 2018, 8:57

Pavel Pelínek: Ty máš už taky dobře naočkováno.

-2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jiří Jiří Kříž8. červen 2018, 13:31

pozorování trvá velmi krátce civilizací jako lidstvo moc nebude a nemusí se vůbec potkat mohou se snadno minout v čase i prostoru vesmír je příliš velký ztratí se v něm cokoliv

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Vít Radián8. červen 2018, 8:25

Velmi zajímavá TEORIE,ale na naší zemi je ještě spoustu záhad a nevysvětlených přírodních úkazů,jako třeba Bermudský trojúhelník, obrovské symboly v horách Jižní Ameriky,tajuplná zóna v nevadské poušti, kde se " údajně " schovává před námi jedinec mimozemského původu atd. Zatím jsme ještě v objevování " spolubydlících " ve vesmíru prakticky na začátku, brání nám ve zkoumání příliš velké vzdálenosti,které zatím nejsme schopni reálně překonat, ale nikdy, neříkejme nikdy, v každém případěby bylo reálné setkání s mimozemšťany PECKOU a docela by mne takové setkání zajímalo a co by z tohoto setkání vzešlo.

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
jirka.jb10. červen 2018, 9:33

Co by se asi mohlo stát kdyby se sešli politici s mimozemšťany.opět by je vytunelovali jak je jejím zvykem,nebo by je jinak obelhali.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Tomáš Peška8. červen 2018, 10:05

Já bych se spíše bál co by s teho setkání vzešlo. Je fakt že naše země nemá obraný systém na takový návštěvy a moc tomu nevěřím že by došli jenom tak na kafe :-)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Václav Machovec9. červen 2018, 6:53

To máte z toho,že příliš často sledujete americké akční sci-fi.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
SanJuan7. červen 2018, 21:10

Proč by nás nějaká vyspělá civilizace měla kontaktovat ? Stačilo by nás chvíli pozorovat a došlo by jim, že jsme se vývojově ještě nedostali tak daleko, aby to za to stálo.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Alex Rebellano8. červen 2018, 6:00

Bingo

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
  8. červen 2018, 5:59

Komentář byl odstraněn pro jeho nevhodný obsah.


avatar
liga638. červen 2018, 8:36

Ten názor je zajímavý a má něco dosebe

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Elis8. červen 2018, 13:51

No, já myslím, že ty mimozemšťany nevidíme, protože jsme to my sami. A pod svícnem bývá největší tma. Pěkný den.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Al Bunda8. červen 2018, 14:35

presne tak, Darwinova teorie je kok*tina

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
tzbynda9. červen 2018, 9:34

Za pět miliard to tu skončí a neštěkne ani pes

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Miroslav Hradecký8. červen 2018, 14:55

Mimozemšťané nemusí být a asi nejsou tak milí co nám podsouvají vědci. Při hledání nového prostoru a surovin musí být nekompromisní...

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
obychlapec7. červen 2018, 20:51

Přátelé, zajímá-li Vás tato problematika, doporučuji Vám toto (pravda): https://bit.ly/2647Tcc

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jan Štulc8. červen 2018, 9:29

Patřím k těm kdo viděl letět skutečné UFO a proto tvrdím i na základě dalších jejich výskytů,pozorování,že jsou tu už dávno mezi námi,manipulují s námi,řídí nás,využívají nás po celá staletí,možná tisíciletí !!! Ty UFO jsou podle mně jejich automatické sondy které létají v okolí naší planety,Měsíce,Marsu hlídají tak své teritorium !!! Oni vědí,že ve vesmíru jsou další civilizace a nechtějí o Zem,Měsíc,Mars přijít !!! Je docela možné,že v minulosti této planety už proběhli z jinou civilizací i boje, jsou tu některé náznaky v Indii,Americe,Rusku !!!

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
mazacaglacrcz919. červen 2018, 17:11

máte snad nějaký hmatatelný důkaz o tom, že jste viděl UFO? podle mě jsou to jen výmysly který vy pomáháte posílat dál. Až budete mít hmatatelný důkaz tak mi dejte vědět!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Random vědec9. červen 2018, 15:03

Teď jedno velké dilema, je tento svět skutečnost, nebo to je simulace ve které jsme uvěznění, co když každý jedinec má svojí simulaci, a všichni v tom světě jsou naprogramované AI?
Čím dál tím více se mi to potvrzuje.
Divná touha po něčem, o čem nevím. Jenom se lehce zamyslím, a hned třeba vyřeším světový problém - přelidnění, odpad, vyhořelé jaderné palivo atd...
Občas mne svědí na mém těle i to, co nemám...
Buď už začínám šílet, nebo tady stojíme před obrovským problémem. Pokud to tak je, jak se dokážeme dostat pryč?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Adam Cerny9. červen 2018, 10:30

Souhlasim.Taky si to myslím.Jeste bych dodal,že můžeme být jejich výtvor.Druh pokusů.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Al Bunda8. červen 2018, 14:36

#metoo

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ruda Rudlovič8. červen 2018, 16:36

vesmír je nekonečný bylo by divné být v něm sami,jak jsou kostky vrženy? o tom naštěstí nevíme.to je jako perpetum mobile, taky existuje třeba z neznámé látky-materialu ,ale existuje jen jsme na něj ještě nekápli -před sto lety by každý přísahal ,že letět -natož do vesmíru je nesmysl...........

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Alex Rebellano8. červen 2018, 5:54

A co sa tak zamyslieť nad zmyslom života , že načo ćlovek žije ??? a potom sa zobudit a zistit že kanibalov a falošných zmrdov, co zabíjajú sami seba a ničia to co jedine im dáva šancu prežiť, teda svoj domov svoju zem , určite všade čakajú s otvorenou náručou ,totiž tvorivý proces pre niekoho spájaný s Bohom ako ekvivalentom stvorenia je jasný smer, len s láskou vytváraš a vývyjas sa a smerujes k poznaniu, touto utópiou k sebazniceniu.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
michalgulyas8. červen 2018, 6:40

Nekonečné množení mimozemských teorií, nebo existence unikátní originality pozemského života, ukončí pouze jejich skutečné potvrzení, nebo vyvrácení. Což ovšem nevylučuje fakt, že to stejně nakonec nebude FAKT, protože je to v tuto chvíli - možná na vždy (vzhledem k dimenzionalnií neproniknutelnosti) - otázka mimo rámec řešení. A je značně jisté, že cestu za jejím vyřešením ukončí naše sebezničení, což je předpoklad mnohem reálnější než, že bude některá z teorií mimozemského života potvrzena, nebo vyvrácena.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Rodinka Sobkova11. červen 2018, 8:11

Štulc*

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Frend Frend8. červen 2018, 0:48

Taky třeba nechtějí. Ono totiž takovýto střet civilizací z jiného světa může pro obě civilizace znamenat fatální ztráty způsobené nějakou nákazou. Pro příklad nemusíme chodit daleko. Není to tak dávno kdy se Evropané střetli s naprosto izolovanými Američany a způsobilo to vymření téměř celé Ameriky na černé neštovice a chřipku. A to se prosím bavíme o jedné planetě. Co by asi způsobila civilizace z úplně jiné planety?
Za druhé je třeba brát v úvahu, že mimozemšťané zvládající galaktické cestování, nebudou jistě cestovat běžným prostorem. To by sem asi nikdy nedoletěli. Takže pokud někdo toto cestování zvládá, bude cestovat nějakým subprostorem. Pak ale určitě nebude používat zbytečně velké a nákladné vesmírné koráby, protože tuto cestu dokáže zvládnout z povrchu své planety na povrch naší planety. Tudíž to dokáže aniž by vstoupil do kosmu.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ivo Škapa7. červen 2018, 22:59

Klíčová věta je "Buď budeme my ti, co okupují a ničí jiné, nebo budeme sami zničení." To je univerzální strategie života a neplatí pouze pro vzdálený vesmír.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Milan Jarosch7. červen 2018, 22:36

tak ako tak,sme vseci v pici a prezije iba Ibrahim Maiga!!!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Tomáš Sova7. červen 2018, 21:40

Je to sice opět pouze teorie, ale není vůbec špatná. Každý kdo takhle přemýšlí proč je to tak nebo onak, tak je to vždy přínos. Doufám že brzy něco lidstvo objeví, jestli už ti (zasvěcený) něco neobjevili.Nechce se mi věřit že stále nic.Jenom ty technologie které NASA, DARPA atp.. už musí mít vyvinuté.To co nám ukážou je dle mého názoru jen zlomek.Politiku bych sem netahal, ale když už to někdo...Co se týče politiky je to zbytečný přežitek.Vše co tam dělaj by lépe zvládlo 30 vysokoškoláků a jedno Arduino.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Monika Kollárová7. červen 2018, 19:20

"Buď budeme my ti, co okupují a ničí jiné, nebo budeme sami zničení." Ruská zahraniční politika v kostce.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ladislav Dudy8. červen 2018, 14:52

A ty jsi jejich clenkou ne?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jerry Niko Fletcher7. červen 2018, 21:46

Vy jste názorný příklad toho, proč se ženské nemají míchat do politiky. Běžte raději vařit knedlíky.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jiří Pour7. červen 2018, 21:27

Nebo budeme ti,co se nenechají okupovat a zničit- to je ruská politika za 2.sv. války a díky ní žijeme vy trotly proruský.

-2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ada Friml7. červen 2018, 21:13

MONIKA KOLLÁROVÁ - ...TY HLUPAŇO...

-2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Boris hrn7. červen 2018, 18:10

"Prozkoumali jsme už sluneční soustavu i vzdálené exoplanety." Sona O. Nebolo by náskodu urobiť si aspoň minimálny prieskum před tím ako napíšete takyto blud. Nasu soustavu máme preskumanu minimálně a exoplanety o nich vieme max. Že tam naozaj sú, plus daake minimálně info ako je dlzka roku přibližná váha a podobne...

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jan Kupcik7. červen 2018, 18:02

oni vedia o nas..pestuju nase duse,ktore po smrti idu do ciernej diery..... :D

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
BlackRaven8. červen 2018, 18:25

Řekla bych, že nestojí o naši duši (nezapomeňme jak lidská duše je zkažená) a ani ji nechtějí házet do Černé díry ... Vždycky jsem si představoval, že jsme spíš loutky, které pozorují jako my televizi nebo fotbalový zápas a možná dokonce uzavírají sázky na to, kdo buce třeba příští prezident, kdy vypukne další válka, atd. A nevyhubili nás, protože jsou naše životy docela dost zábavné a když se nudí sem tam se objeví a něco trochu v naší historii pozmění :D asi jsem cvok, ale je to docela vtipná teorie (teda alespoň podle mě)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Robert Neumann7. červen 2018, 18:31

Na tom něco bude. Zajímavá myšlenka

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jan Pastorek7. červen 2018, 18:00

Jako je mi jedno jestli je rus, ale jestli vidí pouze dvě možnosti a lidé tady taky .... tak jste asi rusové 😁 nikdo z nás neví co tak je dál a verze buď tygr nebo červ je názor hloupých

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
digi7. červen 2018, 17:25

Edo,pohled na svět očima člověka,který se poučil v minulosti.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Roman Dlouhy8. červen 2018, 9:09

moc kouká na filmy .. podle mě je to proto, že není tak snadný cestovat vesmírem. Vesmír je fakt velkej a nevím, proč jsme si my lidi postavili takový měřítko, že známka velké vyspělosti civilizace je přemisťování se vesmírem na velké vzdálenosti. Pokud existují mimozemšťané na nějaké planetě velké cca jako naše Země, nebo dvakrát, třikrát větší (je to fuk), tak budou mít podobné vnímání vzdáleností jako my. Cestovat vesmírem je podle mě dobré sci-fi a i kdyby ta civilizace byla supervyspělá, tak tohle může být oříšek i pro ní. A jestli jsou fakt daleko, tak může být ve vesmíru třeba 200 000 000 civilizací a ani jedna nikdy nepotká tu druhou. Prostě si jedem svoje ostrůvky, občas zaletíme na svoje přirozený družice, občas vyšlem sondu k planetce v našem planetárním systému, ale abychom nastoupili do nějaké superlodi, zakřivili prostor a octli se během chvíle v souhvězdí Andromedy, to jsme se asi dívali moc na televizi.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jan Volák8. červen 2018, 10:42

Já si myslím, že by se do toho nemělo rejpat. Protože kdybychom někoho opravdu objevili, určitě se s náma kamarádit nebudou chtít.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jaroslav Korbel8. červen 2018, 9:51

No,a možná žijí mezi námi....

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Roman Dlouhy9. červen 2018, 9:02

HO HO HO HO HO

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Zdenál Adam9. červen 2018, 10:44

Já bych řekl že si nás tu nějaká vyspělá civilizace tak trochu pěstuje. Co by jsme udělali my kdybychom našli nějakou obyvatelnou planetu podobnou zemi a dostupnou? Pokud by jsme potřebovali prostor pro lidi přemístili by jsme je tam. Pokud nutně ne, nejspíš by jsme tam dovezli nějaké geny z naší vlastní flory a fauny a lítali kontrolovat co se děje....

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Rodinka Sobkova11. červen 2018, 8:10

Plně souhlasím pane Šulc

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Rodinka Sobkova11. červen 2018, 8:08

Kdyby se ten vědec více zajímal o historii a důkazy o mimozemských civilizacích a aktivitách E.T. v dnešní době tak nemusí předkládat tuhle nejmíň pravděpodobnou teorii. Zbytečný článek, nemám k tomu co víc dodat.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Hany Miklíková9. červen 2018, 19:53

Pán vědec se mýlí.....všichni dobře vědí.....jak to skutečně je .....mnoho jiných civilizací lítají nad hlavami a pozorují nás.nesouhlasím s ním.....jenom mlží....

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Omasta9. červen 2018, 19:36

Proč jsme neobjevili žijjící inteligentní bytosti? Jde vypočítat, že jsme sami. Vývoj života trval 600 miliónů let. Ale inteligentní lidé žijí jen 6000 let a lidé schopní komunikovat s jinými planetami 60 let. Z toho plyne, že pravděpodobnost, že existuje obyvatelná planeta, musíme ještě vydělit 100.000 až miliónem. Proč?
Tam kde život byl, zase vyhyne. Všecky civilizace, které vytvoří umělou inteligenci, vyhynou a zůstane jen umělá inteligence, která nemá ambici osídlovat světy.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Josef Pepa9. červen 2018, 17:52

TwL co to berete za prášky????
Ale hlavně kdo Vám je dávkuje????
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jan Dostalík8. červen 2018, 17:41

Nemyslím si, že by zákonitě jiná vesmírná rasa chtěla vyhubit tu druhou.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jan Dostalík8. červen 2018, 17:44

Navíc ,,život" nemusí hned znamenat nějaké extra inteligentní bytosti, ale i třeba ,,nižší" živočichy podobné těm co žijí na naší planetě.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Dusan Zemlicka8. červen 2018, 20:42

Ja se myslim ze obivatel jinych planet i vesmiru je ohromne mnozstvi ruzneho vzhledu schopnosti inteligence i vyvojoveho stupne proc je nemuzem vydet ? Jednase o obrovske vzdalenosti a take ne vsichni se snami chtej komosit

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jirka Oříšek8. červen 2018, 23:19

Pokud mimozemšťané existují, nemusí to být žádní mužíčci s anténkami v létajících talířích. Mohou být miniauturní a létat nadsvětelnou rychlostí, proto je nemůžeme vidět. A pokud jsou o nějakých set tisíc let dále, proč by nás měli zničit? Co by z toho měli? Je to stejné, jako bychom my chtěli zničit mraveniště. Uděláme to snadno, ale proč bychom to dělali? Pokud existují mimozemšťané, tak nás pozorují a my o nich pochopitelně nevíme.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
certoss9. červen 2018, 11:53

Podle mého, všichni živočichové na této planetě se dokázali přizpůsobit.
Člověk si tuto planetu přizpůsobuje sobě. Nejsme ti mimozemšťané vlastně mi ?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petr Mašek9. červen 2018, 8:14

Jen doufám, že se taky nevyvinuli z opice, to by nedělalo dobrotu :/

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Karel Monete9. červen 2018, 19:09

Takže vyznánmý vědec bádal a jeho vysvětleni je prostě precizní:-)))
Možna by měl vzit v potaz, že život ve vesmiru muže bejt tak rozmanitý že je- může být mimo naše chápani, mimo náš rozměr. Ale je pravda že Ferda mravenec tomu přijde na kloub.-))

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Lukáš Čarnota9. červen 2018, 12:54

vy dementi kurva proc si vsichni myslite ze by mimozestani meli byt spatni, to vy sjte spatni vy lidi hitlera na vas a nasazet vas do plynu, mimozemstani muzou byt mensi nez atom a v podobe psychedelickeho vedomi vsichni si myslite ze to sou ti panaci s velkyma cernyma ocima, jsou to entity z jinych dimenzi a sub vesmiru, se kteryma se da komunikovat jen za urciteho stavu cedomi. vite hovno ste kreteni omzeni....

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Karel Zbořil8. červen 2018, 23:41

Vzhledem k nenapravidelnosti lidstva si myslím, že ničiteli se staneme my, respektive muzeme se stát, pokud neobjevíme inteligentnější civilizaci, což vyloučeno jistě není, nicméně lidstvo je organismus či druh jako každý jiný a chce jednoduše přežít, pokud se budeme rozpínat, budeme potřebovat zdroje z jiných světů, tím pádem budeme tyto světy ničit, abychom sami žili v blahobytu, děláme to stále... ale věřím, že svoji planetu v budoucnu ochrnáníme a naopak zde budou panovat přísná ekologická pravidla, což je zcela nepochybně dobře

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Bieličanka9. červen 2018, 8:54

Na naši Zem v pravěku přilétali mimozemšt'ané.Mám kámen, na kterém je přenesená fotografie a na ni jsou lidé,mimozemštan,dinosauři,ptáci apod.pokud mi napíšete pošlu Vám výrez z foto-mimozemštana.Pište:kudryovab@email.cz

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Pavla Plačková8. červen 2018, 19:36

Je to mnohem jednodušší. Jsou od nás tak daleko, že i jen rádiový signál od nás k nim letí stovky, možná tisíce roků.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petr Brhlík8. červen 2018, 17:41

Větší kravinu jste vymyslet nemohli ,

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
vikina758. červen 2018, 15:41

To je fakt totální nesmysl, zajímalo by mně jaký BLB s tím přišel, myslím tím redaktora :-D protože něco takovýho vědec vymyslet opravdu nemohl :-D ale chápu že se to dobře prodává :-D Viktor

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
kominik8. červen 2018, 7:55

To je nesmysl. Tak destruktivně přemýšlejí jenom lidé. Oni by zničili další život, stačí to vidět zde na Zemi.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ladislav Dudy8. červen 2018, 14:50

No to jsou bludy!! At chceme nebo nechceme oni proste tady jsou,a kdyby nas chteli znicit,nebo najak ovladat tak to udelaji...my jako obyvatele teto planety jsme tady byli vysazeni nekterou jinou meziplanetarni kulturou na rozvijeni a integraci teto planety biologickym tvorem zvany..clovek... A tak,oni sleduji nas vyvoj,sleduji nase chovani,mnozeni,tvorbu,proste vse,,,a to uz nekolik tisic let..

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Dojebany Johny8. červen 2018, 10:58

Proč jsme ještě neobjevili mimozemšťany? Protože oni objevili nas :D

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Eda Dojel7. červen 2018, 16:11

Pohled na svet ocima cloveka s ruskym myslenim ...

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jiří Pour7. červen 2018, 21:28

Spíš americkým ty komiku.

-3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Ada Friml7. červen 2018, 21:14

TY JSI OPRAVDU - DOJEL...,NEBO JSI SE PŘED PŘÍSPĚVKEM "SJEL"....!!!

-2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jiří Kusín7. červen 2018, 19:08

Jste praktický případ člověka vzdělaného současným školním systémem!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Andy Houbař7. červen 2018, 17:41

a co je podle vas lepsi, okupovat nekoho jineho nebo byt okupovan ? ja si taky myslim, ze pokud nekde budou nejaky mimozemstane, muzou to byt pekni hajzlici a je lepsi se s nima vyporadat nez se nechat zadupat.

-4 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Václav Wegschmied8. červen 2018, 10:19

Co furt máte proti rusum sou stejný jako amerika holt souto nevěčí země proto vládnou všem maj atomové bomby a furt zprojej není to divný ,nikdo nemuže mít atomovky jen amerika najivní evropani ,,a jestli už unás sou mimozemstani tosme právě mi jednu zem jsme už zničili ted musime zničit tu naší proto hledáme jinde ve vesmiru život

-2 Odpovědět · Nahlásit
ZOBRAZIT DALŠÍ KOMENTÁŘE
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.