Pondělí 23. 7. 2018 svátek má Libor, Larisa

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.

Ekonomika Toronta si díky Drakeovi přilepšila o 440 milionů dolarů za poslední rok

Drake Effect opravdu funguje a krátký dokumentární film nabízí hned několik nepopiratelných důkazů.

8. červenec 2018, 10:22

Drake Effect opravdu funguje a krátký dokumentární film nabízí hned několik nepopiratelných důkazů.

Drake je definicí fenoménu 21. století, s čímž bude souhlasit snad každý, kdo má alespoň základní přehled o světovém hudebním průmyslu. 

 

Stále platí, že jeho aktuální kariéra má stoupající tendenci, důkazem čehož jsou čísla prodejů a také počet přehrání skladeb na streamovacích službách. Například v případě nejnovějšího počinu Scorpion se počítadlo views po prvním týdnu zastavilo nad miliardou, což se předtím pochopitelně nikomu nepodařilo.

 

Samozřejmě platí, že Drake ví, jak na to. Pokud chce vítězit v podobných žebříčcích, nemůže si dovolit vydat nosič se sedmi skladbami jako Kanye West nebo Pusha T. Nic to však nemění na skutečnosti, že je miláčkem celého světa a neublížil mu ani jeden z nejlepších disstracků historie rapu.

 
Ekonomika Toronta si díky Drakeovi přilepšila o 440 milionů dolarů za poslední rok

 

Všechna výše zmíněná fakta jsou jen malým základem vzniku pojmu, který uznávaný zahraniční portál Vice označil za Drake Effect. Ten ve zkratce pojednává o tom, že Drake je natolik loajálním rezidentem svého rodného Toronta, že díky němu funguje turismus a celkové povědomí o největším kanadském městě výrazně lépe a ekonomika si díky němu za posledních 12 měsíců přilepšila o 440 milionů dolarů. Jen pro zajímavost, jde o 5 % celkových příjmů z turismu Toronta.

 

Pokud Drizzyho tvorbu sleduješ, tak sis určitě všiml jeho velmi frekventovaných odkazů na město, kde se narodil. Kanaďané dokonce tvrdí, že existenci Toronta rozdělují na období „před Drakem“ a „po Drakeovi“, což se zatím kromě něj podařilo jen Ježíši.

 

Ekonomika Toronta si díky Drakeovi přilepšila o 440 milionů dolarů za poslední rok

 

Champagne Papi je ikonou, která dokáže vylepšit dojem o Torontu už jen svým úsměvem. Od roku 2013 je globálním ambasadorem NBA týmu Toronto Raptors a stál při rebrandingu více společností. Za normálních okolností stačí jeden jediný shout-out z jeho úst mířený správným směrem a vše je najednou možné.

 

Lidé například denně navštěvují místo, kde vznikla obálka nejlepšího alba Take Care a nechávají se fotit ve stejné póze, či restauraci, ve které Drake společně s Rihannou natáčel video ke skladbě Work. Toto jsou však jen další zanedbatelné příklady. Nově si už samotní politici uvědomují sílu torontského rapera natolik, že ho využívají jako nástroj k přilákání investorů.

 

Zdroj: vice.com, xxlmag.com, hypebeast.comFoto: instagram.com/champagnepapi Tagy: toronto, turizmus, drake effect, drake efekt
Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Diskuse5 komentářů
Diskuse je jen pro přihlášené
5 komentářů
Seřadit komentáře podle oblíbenosti času přidání
avatar
Angry Again8. červenec 2018, 20:51

A mimochodom z Toronta pochádzajú aj neporovnateľne lepší hudobníci než akýsi Drake. Predovšetkým legendárka kanadská rocková skupina Rush, ktorá už síce tento rok ukončila svoju činnosť, ale ktorá po seba zanechala ďaleko viac hudby a hlavne ďaleko lepšej hudby než ten Drake. A mimochdom keď boli Rush na vrchole tak sa ich albumy predávali v nákladoch o akých sa tomu Drakovi môže akurát snívať. Samozrejme bolo to aj preto, že vtedy sa celkove hudba predávala lepšie než dnes. Nedala sa totiž sťahovať.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
OrigoDickHejter8. červenec 2018, 22:31

ja uz neviem fakt..to si fakt taky, ci iba trollujes? :D

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Angry Again8. červenec 2018, 20:29

"Drake je definíciou fenoménu 21. storočia, s čím bude súhlasiť snáď každý, kto má aspoň základný prehľad o svetovom hudobnom priemysle. "
Lenže to nič nemení na tom, že je to hudba je úplný grc. Obyčajný komerčný odpad a hnoj. V 80-tych rokoch by si s takou hudbou, akú robí ani neškrtol. To že dnes má tento "umelec" taký úspech len dokazuje úpadok hudby a hudobného priemyslu v dnešnej chorej dobe.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
OrigoDickHejter8. červenec 2018, 22:34

,,...len dokazuje úpadok hudby a hudobného priemyslu v dnešnej chorej dobe." mas tam chybu kamo..namiesto "v dnesnej dobe" tam malo byt: v mojej chorej hlave :-)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
typek8. červenec 2018, 12:30

Hlavné mesto Kanady je Ottawa :)

0 Odpovědět · Nahlásit
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.