Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 28. 3. 2020 svátek má Soňa

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Tech - Auta
0
Martin Mičuda
24. říjen 2018, 9:56
Čas čtení: 1:02

Supersport od Audi dostal agresivnější bodykit, velké výfuky a až 620koňovou V10

Facelift se zaměřil na design i techniku

Martin Mičuda
24. říjen 2018, 9:56
Čas čtení: 1:02
Supersport od Audi dostal agresivnější bodykit, velké výfuky a až 620koňovou V10
Zdroj: audi-mediacenter.com
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Už nějaký ten měsíc je veřejně známo, že současná generace Audi R8 je tou poslední, protože s nástupcem už automobilka nepočítá. Pravdou je, že zatím nám tuto zprávu značka oficiální cestou úplně nepotvrdila, zákulisní zprávy však hovoří jasnou řečí. Kromě toho, že v průběhu několika let Audi vypustí z A8 nabídky W12. Podobný osud čeká tedy i V10, čili model R8.

 

Kdy se to přesně stane není známo, po uplynulých hodinách však víme, že ještě předtím nám Audi servíruje facelift. Ten už tradičně nepřináší žádné radikální změny či revoluční technologie, spíše jde o oprášení tvarů, které už mají něco za sebou a zároveň vylepšení techniky.

 

Supersport od Audi dostal agresivnější bodykit, velké výfuky a až 620koňovou V10

 

Vpředu tak najdeme podstatně agresivnější nárazník s vyzývavejšími a progresivnějšími tvary. Full-LED světlomety dostaly tmavší podklad, čímž byl zajištěn ještě přísnější pohled. Do oka přitom padnou tři otvory nad maskou, což je odkaz na slavný model Audi Sport Quattro.

 

Změnám neušly ani zadní partie, kde si místo našel také propracovanější nárazník. Zajímavostí jsou výfuky, které dostaly po novém oválný tvar, čímž se automobilka vrací ke svým tradicím. Do nabídky se následně začlenily nové odstíny karoserie a designy 19", respektive 20" disků. V interiéru jsou změny jen kosmetické.

 

Srdcem R8 zůstává atmosférický desetiválec, jeho výkon však poskočil o 10 koní. Týká se to přitom obou nabízených „Základní“ provedení má 570 koní, zatímco verze V10 Plus si přilepšila na úroveň 620 koní.

 

Drobnými vylepšeními prošel podvozek, řízení a brzdy, které slibují lepší brzdné dráhy. Do nabídky nabízených jízdních režimů se začlenily programy Dry, Wet a Snow. Na závěr dodejme, že facelift se dotkl jak varianty kupé, tak i otevřené verze Spyder.

 

Zobrazit galerii 12 galeria
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
5
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.