Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 13. 12. 2019 svátek má Lucie

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Móda - Oblečení
1
Richard Balog
28. duben 2019, 13:54

Vládne pouliční módě pořád Supreme? Vybrali jsme 6 nejzajímavějších značek současnosti

Ve světě módy má vysoké postavení už dlouhá léta, ale na vrcholu oblíbenosti se dokáží udržet jen ti nejkreativnější hráči.

Richard Balog
28. duben 2019, 13:54
Vládne pouliční módě pořád Supreme? Vybrali jsme 6 nejzajímavějších značek současnosti
Zdroj: AP Photo / Francois Mori
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

V roce 2019 už snad ani není člověka, který by ještě neslyšel o Supreme. Ikonická značka ze světa skateboardingu a streetwearu oslavila nedávno 25. výročí od otevření první kamenné prodejny v New Yorku, přičemž popularita stále roste.

 

Pouliční móda však není výhradně jen o díle Jamese Jebbii, o čemž svědčí řada dalších výrobců, kteří si dokázali najít své místo na trhu. Ten se každým rokem rozšiřuje a přináší novou krev s vlastními vizemi či myšlenkami ovlivňujícími celou generaci.

 

Jen ti nejsilnější hráči se ovšem dokáží udržet na výsluní déle a pokaždé přinést něco zajímavého, respektive netuctového. Dnešním článkem si představíme 6 aktuálně nejrelevantnějších streetwearových značek, jejichž koupí rozhodně neproděláš, spíše naopak.

 


Carhartt WIP 

Samostatná linie značky s historií sahající ještě do konce 19. století patří mezi to nejlepší a zároveň cenově nejdostupnější, co dokážeš najít v daném segmentu.

 

Lidmi často přehlížena záležitost se může pyšnit velmi slušným renomé, a to nejen co se týče kvality designů, ale také zvučných kolaborací. Za všechny můžeme zmínit fúze s A.P.C., Comme des Garçons, Vetements či A Bathing Ape.

 

Zkratka WIP symbolizující slovní spojení Work in Progress ukázkově koresponduje s myšlenkou podporovat šikovné a kreativní lidi z různých sfér. Pokud ještě nevlastníš žádný kousek s legendárním logem, zkus nabídku Queensu.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

Stüssy

Od jedné legendy pouliční módy plynulým tempem přecházíme k další. Původně brand určený pro surfaře se dnes šíří ulicemi napříč celým světem a my nenamítáme.

 

Proč bychom měli, když jde o jednu z mála značek, jejíž koncept představuje životní styl. Volnost, pozitivní myšlení a energie tvůrců zpoza velké louže se odrážejí také na samotných kouscích dostupných například v prodejnách Queens.

 

Doporučujeme sáhnout i po jiných věcech než jednoduchých tričkách s potiskem a okusit kvalitu jejich košil, kalhot či bund. Můžeš nám věřit, že neprohloupíš. Stüssy dle nás pomalu, ale jistě atraktivitou dobíhá Supreme.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

RHUDE 

Říká ti něco jméno Rhuigi Villasenor? Mladý návrhář si v roce 2015 rozhodl splnit svůj sen a založil zmíněnou značku, přičemž netrvalo dlouho a jeho kousky začaly ve velkém rotovat áčkové rapové hvězdy v čele s Kendrickem Lamarem, Snoop Doggem a A$AP Rockym.

 

Značka, která své produkty vyrábí výhradně na domácí půdě, čili ve Spojených státech, v sobě mísí prvky elegance a surovosti ulice, což vytváří perfektní celek. Koneckonců, RHUDE se prostřednictvím návrhů snaží oslavovat mládí, eleganci či jednoduchost, a to vše ve vysoké kvalitě zvolených materiálů.

 

Nebudeme si lhát a musíme podotknout, že to vše se odráží i na cenovkách, které nejsou nastavené pro masy. Najdeš například na Mr Porter.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

KITH 

NAČÍST CELÝ ČLÁNEK BEZPLATNĚ
Podpoř tvorbu kvalitního obsahu
Roky tvoříme kvalitní autorské články, které nikde jinde nenajdeš. Pokud chceš více takových článků, předplať si REFRESHER+ a dostaneš další výhody.
CHCI PODPOŘIT

Mimořádně populární značka a prodejna v jednom je dílem Ronnieho Fiega, jehož cestu jsme si už dříve přiblížili samostatným článkem.

 

KITH je svým způsobem fenomén velmi blízký značce Supreme, a to nejen díky tomu, že má na kontě také spolupráci s módním domem (Versace). Americký brand splňuje všechna kritéria úspěchu ve světě streetwearu včetně kvalitních a originálních designů, často překvapivých kolaborací či přátelské komunikace.

 

Snad jediným problémem je dostupnost. Jen marně bys totiž hledal jakékoliv kousky z dílen KITH na území Evropy s výjimkou občasných pop-up prodejen. Ani to nám však nebrání v tom, abychom progresivní firmu zařadili mezi to nejlepší.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

Palm Angels 

Jakmile se zmíní pouliční móda, tak nás hned napadne jen jediný sport, skateboarding. Právě jím je do značné míry inspirována značka, kterou má pod patronací umělecký ředitel Moncler.

 

Francesco Ragazzi se skrz jednotlivé návrhy snaží lidem prodat volnost a pohodu provázenou jízdou na skateboardu v kontrastu s italskou uhlazeností, která mu je blízká. Za necelé 4 roky si značka vytvořila mimořádně silnou síť klientů, díky čemuž se dnes prodává ve více než 200 prodejnách včetně Selfridges nebo Barney's NY.

 

I v tomto případě je cenová politika bohužel nastavena do sfér high fashion a nejbližší koupě nás tak čeká zřejmě až v průběhu letních výprodejů. Zatím si zkus prohlédnout nabídku na oficiální stránce.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

Supreme

Legenda, která si právem zaslouží být zmíněna až na závěr. Dílo Jamese Jebbii, které oslavilo 25. let existence, je tím pravým synonymem pro streetwear.

 

Esence drzosti, špinavosti ulic, mládí a neuvěřitelný zájem ze strany lidí dělá ze Supreme číslo 1 již několik dlouhých sezón.

 

Ne vždy a vše se nám sice líbí, ale pokaždé jde o dokonale promyšlené tahy, které fungují, a to ať už se budeme bavit o jednotlivých spolupráci nebo o vlastní tvorbě v čele s box logo kousky v závratných hodnotách. Supreme je prostě fenomén nejen pouliční módy, který upřímně ceníme.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

Přidej se k těm, kteří nás podpořili. Předplať si R+ VÍCE
Ohodnoť článek
47
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.