GT 63 S 4Matic+ 4-Door Coupé prošlo dodatečnou úpravou.
Zatímco se v kuloárech říká, že sportovní divize značky Mercedes-Benz již brzy oživí někdejší označení 73 AMG, kterým se bude pyšnit i čtyřdveřové GT, o slovo se hlásí Brabus. Opět. Německý tuningový virtuos si vzal na mušku právě vrcholnou variantu GT4 a přetváří ji do ideální podoby.
Jak se stalo zvykem, optické změny zastřešuje masivní karbonový bodykit. Jeho podstatou jsou nástavce z uhlíkových vláken – upravený nárazník s dodatečným splitterem, postranní aerodynamické prvky po bocích karoserie či přepracovaný zadní nárazník se zvýrazněným difuzorem. Všechny detaily byly zabaleny do černé barvy, no a vpředu nechybí ani zdvojené B, které nahrazuje trojcípou hvězdu.
Vyzvednout je přitom třeba zcela nové 21, respektive 22" karbonové disky Platinum Edition Monoblock Z Platinum Edition, se kterými se setkáváme vůbec poprvé. Za nimi se nepochybně skrývají karbon keramické brzdy. Brabus následně zapracoval na výfukovém potrubí a podvozku. Čtyřdveřové GT totiž stojí na vzduchovém podvozku Brabus Airmatic Sport, který je možné snížit o 25 milimetrů. V interiéru mnoho změn nenajdeš. Víceméně došlo pouze ke změně některých materiálů, zatímco loga AMG vyměnily nápisy Brabus.

To nejpodstatnější se odehrálo pod kapotou. Základem úpravy je vrcholná varianta GT 63 S, která standardně disponuje již i tak úctyhodným výkonem 470 kW / 639 koní a 900 N.m. Inženýři z Brabusu však čtyřlitrovou V8 biturbo patřičně vylepšili – PowerXtra B40S-800 kit přidává větší turbodmychadla, vylepšené sání, chlazení, přemapované ECU a vyměněné výfukové potrubí. Výsledek? 588 kW/ 800 koní a 1000 N.m!
Díky tomu dokáže více než dvoutunové AMG pro čtyři akcelerovat na stovku jen za 2,9 sekundy, maximální rychlost je přitom 315 km/h. Poháněna jsou samozřejmě všechna čtyři kola, sofistikovaný pohon 4Matic+ však umožňuje v případě potřeby úplné odpojení přední nápravy. Na závěr dodejme, že o zpřevodování se stará devítistupňová převodovka AMG Speedshift MCT.